3000+ deel 46

10-04-2010 02:32 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren

Niemand die oplet he......

Hier maar ff verder dan.

Pfff ik ben inderdaad aktief geweest vandaag.. maar heb het grootste gedeelte af voor de cursus voor morgen.. kon niet van alles 5 vacatures vinden helaas... maar goed je kunt niet alles hebben denk ik dan maar zo

voor Appeltje.. meid volgens mij heb je een heftig gedoe achter de rug! Sterkte met de verwerking!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh en Straat.. veel plezier vanavond. en ja huisje is bijna af.. er moeten nog wel gordijnen opgehangen worden ( maar heb hulp nodig voor de roedes enzo )

En er staat nog een dressoir in bestelling.. en pas daarna kan apparatuur achter de deur en snoeren weggewerkt worden enzo

En ik wil nog een smalle kast in mijn keuken zien te scoren voor de voorraad in op te bergen enzo.. maar ook dat zal goed komen.. woon er pas een goeie week he
Zo tis weer stilletjes hier...
Appel
Hahahah Freak, jij wil gewoon in een klap klaar zijn
Zo ben lekker Spears-ribs wezen eten. Nu op weg naar zwager die heeft iets met zijn cv ketel
voor appel
appeltje

dushi ik zie dat ik het OP plaatje alweer mag uitbreiden

allll
Heb ik dat?!
@ Freak

Apothekerskast , smal en veel ruimte

Heb ik dat?!
Sateh van de Lidl, lekker! 29 cent per drie stokjes, beetje beboterd brood erbij en klaar. Yummie
Minny die is idd erg lekker met stokbrood en perzik
Heb ik dat?!
Sgaapie ik ben aanwaai poster he...dus weet niet of het zo gepast is om mij in de OP te zetten.

Die apothekerskast: prachtig! En praktisch idd vanwege de vele opberg mogelijkheden.

Min smaakte je dus goed. Ik moet eerlijk zeggen: zelf gemaakte sate met dito pindasaus smaakt mij beter dan voorverpakte
zo weer een stuk van de tuin onkruidvrij (maar voor hoelang ?)
wat voor ribs Ibi? Die van Britney?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Friezinnetje gewoon strooizout strooien is heel goed TEGEN onkruid maar ook TEGEN plantjes
Heb ik dat?!
Doesj, die zijn er meer hoor, aanwaaiposters en die staan er ook tussen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dushi meer dan 3 posts DUZZZZZZZZZz lid
Heb ik dat?!
ja maar sgaap, mijn plantjes wil ik houden. Alleen dat onkruid
Hallo allemaal.

Appeltje, een dikke knuffel voor jou:

Vandaag gewerkt. Nu erg moe. Morgen nog een dag en dan ben ik voor deze week weer klaar mee. Volgende week weer 3 dagen maar daar moet ik even niet aan denken.

Man moet afgezien van donderdag de hele week inclusief weekend werken. Ik denk dat ik mijn ouders bel om te vragen of ze dochter een dag willen vermaken. Ik heb zo'n behoefte aan een dag hangen op de bank, liggen in bed, muziek lekker hard, in stilte lekker lezen.......
quote:Sgaapie schreef op 12 april 2010 @ 19:46:

Minny die is idd erg lekker met stokbrood en perzik Oeh, nooit geprobeerd! Maar gaat zeker op de To Eat lijst
Oh bedankt voor de tip Min en Sgaap.. ik moet morgen even naar de lidl.. komt dat even goed uit!

Oh en Sgaap prachtige kast.... is hij max 45 centimeter breed ??? want Ja Dushi ik wil graag in 1 keer klaar zijn... ben van de snelle enzo.. en als het nu niet gebeurd gebeurd het nooit meer ben ik bang
Goed Plan van je Gravinnetje... ik vind zo'n dag ook altijd heerlijk ( had er gisteren 1 ..jammer dat ik toen een beetje slapjes was zeg maar.. nu ook nog wel maar minder dan gisteren)
Gravin goed plan: een Me dag inlassen. Kun je even je batterij opladen.
Minny ik heb je niet meer gezien maar je mozerella, cervelaat en zongedroogde tomaten omelet is zeer goed goed gekeurd erg lekker
Heb ik dat?!
Gravin zeer goed plan een ik ik ik en nog eens ik dag.

Even opladen in rust (harde muziek is ook rust )
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven