Nuttig kraamcadeau?
maandag 12 april 2010 om 21:48
dinsdag 13 april 2010 om 00:01
quote:Mieomij schreef op 12 april 2010 @ 23:47:
Mijn baby heeft nooit gepast in maatje 50/56. 't Is een fors kereltje. Aan kleertjes in dat maatje hadden we niets gehad. Hij droeg met een maand al maatje 86, dus kleertjes van maatje 62, 68, 74 of 80 kwamen ook niet echt van pas...
Mijn dochter wordt over drie dagen 1,5 en draag 74! Wat een verschil!
Ze is wel een ieniminie hoor, haar ouders ook
Mijn baby heeft nooit gepast in maatje 50/56. 't Is een fors kereltje. Aan kleertjes in dat maatje hadden we niets gehad. Hij droeg met een maand al maatje 86, dus kleertjes van maatje 62, 68, 74 of 80 kwamen ook niet echt van pas...
Mijn dochter wordt over drie dagen 1,5 en draag 74! Wat een verschil!
Ze is wel een ieniminie hoor, haar ouders ook
dinsdag 13 april 2010 om 00:03
quote:Mieomij schreef op 12 april 2010 @ 23:47:
Mijn baby heeft nooit gepast in maatje 50/56. 't Is een fors kereltje. Aan kleertjes in dat maatje hadden we niets gehad. Hij droeg met een maand al maatje 86, dus kleertjes van maatje 62, 68, 74 of 80 kwamen ook niet echt van pas...En waarom is ie reuzenbaby niet in de telegraaf/ guinessbookofrecords/etc gekomen? Want heel eerlijk: dit geloof ik niet, of je hebt em lekker baggy aangekleed.
Mijn baby heeft nooit gepast in maatje 50/56. 't Is een fors kereltje. Aan kleertjes in dat maatje hadden we niets gehad. Hij droeg met een maand al maatje 86, dus kleertjes van maatje 62, 68, 74 of 80 kwamen ook niet echt van pas...En waarom is ie reuzenbaby niet in de telegraaf/ guinessbookofrecords/etc gekomen? Want heel eerlijk: dit geloof ik niet, of je hebt em lekker baggy aangekleed.
dinsdag 13 april 2010 om 04:24
Een kadokaart van Prenatal. Als je vriendin het financieel niet zo breed heeft, zal dat zeker welkom zijn. Er zijn altijd nog wel wat dingetjes die je vergeten bent aan te schaffen of anders kan ze er zelf nog kleertjes van kopen. Of misschien heeft ze in de toekomst nog wel een autostoeltje of kinderstoel nodig, ik noem maar iets.Die kadokaart hoeft ook niet in een keer opgebruikt te worden. Ik moet ook bijna bevallen en ik zou daar in ieder geval wel heel blij mee zijn. Je komt al gauw om in de kleertjes en knuffels. Luiers vind ik niet zo leuk om te krijgen en zwitsal producten of iets dergelijks heb je ook meestal zelf al gekocht.
dinsdag 13 april 2010 om 10:11
Ik was ook erg blij met kleertjes in maat 50-56 want die had ik bijna niet. En iedereen kwam met 68 of 74 aanzetten, en dan ook nog winterkleding, terwijl hij dat straks past in de zomer. Beetje zonde.
Iets voor moeder is altijd leuk. Ik kreeg van mijn vriendinnen flessen champagne en sigaretten. Voor de betere tijden die eraan zitten te komen, hahahaha.
Iets voor moeder is altijd leuk. Ik kreeg van mijn vriendinnen flessen champagne en sigaretten. Voor de betere tijden die eraan zitten te komen, hahahaha.