Nuttig kraamcadeau?

12-04-2010 21:48 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij staat op het punt te bevallen en nu wil ik graag een nuttig cadeau geven. Alleen... wat is nuttig? Budget is rond de 30 euro en ik vind een mand met meerdere dingetjes wel leuk. Wie kan mij vertellen wat voor kersverse ouders onmisbaar is?
...
Nuttig.

...

Kraamverband.
Slabjes komen altijd van pas. Speentjes en flesjes meestal ook. Een extra bordje en bestek is ook altijd handig.
Bekkenbodemspierverstevigingsboek.
rosbief

ossenworst

filet americain

foie gras

biefstuk

morbier

roquefort

wijn!!

oordopjes

en een oppasbon.
Voorál foie gras.
Een mooi spiegeltje.

Om het onderkantje te bekijken.
quote:kjong schreef op 12 april 2010 @ 23:52:

Bekkenbodemspierverstevigingsboek.Gewoon snel gaan neuken na de bevalling, dan train je je bekkenbodem ook
Ik vind een leuk kinderboek met een persoonlijk schrijfsel van de gever erin geweldig.
Moet ze dan een nuttige tantramassageseksimultaanhijgboek kado doen?
Heeft ze geen wensenlijst?

Ik heb laatst een mooi boek gekocht, daar was de moeder erg blij mee want ze had al zoveel kleertjes ed. Ook iets leuks voor de moeder wordt vaak gewaardeerd een lekkere bodylotion bijv.
quote:kjong schreef op 12 april 2010 @ 23:59:

Moet ze dan een nuttige tantramassageseksimultaanhijgboek kado doen?Kweenie. Ik heb het nooit gekregen en heb nog steeds leuke seks.
quote:Mieomij schreef op 12 april 2010 @ 23:47:

Mijn baby heeft nooit gepast in maatje 50/56. 't Is een fors kereltje. Aan kleertjes in dat maatje hadden we niets gehad. Hij droeg met een maand al maatje 86, dus kleertjes van maatje 62, 68, 74 of 80 kwamen ook niet echt van pas...

Mijn dochter wordt over drie dagen 1,5 en draag 74! Wat een verschil!

Ze is wel een ieniminie hoor, haar ouders ook
Een tandenfeendoosje.

Met inhoud.
En anders: het voorleesboek 'Op de wonderlijkste plaatsen'. Is - vermomd in mooi prentenboek - een handleiding voor het leven.

'Je komt altijd èrgens, al weet je niet waar"

quote:Mieomij schreef op 12 april 2010 @ 23:47:

Mijn baby heeft nooit gepast in maatje 50/56. 't Is een fors kereltje. Aan kleertjes in dat maatje hadden we niets gehad. Hij droeg met een maand al maatje 86, dus kleertjes van maatje 62, 68, 74 of 80 kwamen ook niet echt van pas...En waarom is ie reuzenbaby niet in de telegraaf/ guinessbookofrecords/etc gekomen? Want heel eerlijk: dit geloof ik niet, of je hebt em lekker baggy aangekleed.
Lidmaatschap op Babybrabbel.
Vochtig toiletpapier.
Antilekmoedermelkborstpadzzz.
quote:kjong schreef op 13 april 2010 @ 00:10:

Lidmaatschap op Babybrabbel.Is dat nuttig als je half incontinent uit een bevalling bent gekomen? Of kwam daar dat kraamverband weer om de hoek kijken?
Daar kun je al je vragen kwijt.

Hoe diep je ingescheurd mag zijn.

Of dat nuttig is.

Over of je baby adhd heeft.

Of maat 86.

Maar Kjong, dat kan je hier toch ook
..
Een kadokaart van Prenatal. Als je vriendin het financieel niet zo breed heeft, zal dat zeker welkom zijn. Er zijn altijd nog wel wat dingetjes die je vergeten bent aan te schaffen of anders kan ze er zelf nog kleertjes van kopen. Of misschien heeft ze in de toekomst nog wel een autostoeltje of kinderstoel nodig, ik noem maar iets.Die kadokaart hoeft ook niet in een keer opgebruikt te worden. Ik moet ook bijna bevallen en ik zou daar in ieder geval wel heel blij mee zijn. Je komt al gauw om in de kleertjes en knuffels. Luiers vind ik niet zo leuk om te krijgen en zwitsal producten of iets dergelijks heb je ook meestal zelf al gekocht.
Ik was ook erg blij met kleertjes in maat 50-56 want die had ik bijna niet. En iedereen kwam met 68 of 74 aanzetten, en dan ook nog winterkleding, terwijl hij dat straks past in de zomer. Beetje zonde.

Iets voor moeder is altijd leuk. Ik kreeg van mijn vriendinnen flessen champagne en sigaretten. Voor de betere tijden die eraan zitten te komen, hahahaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven