Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Klikspaan
Wie stuurt me de notulen?
Floor, het gaat nu al tijden over hamsters in bolletjes en drinkfonteintjes voor katten...
quote:tangerine schreef op 12 april 2010 @ 23:22:

Floor, het gaat nu al tijden over hamsters in bolletjes en drinkfonteintjes voor katten...

Heb je daar ook parfum voor?

Geintje!

Ik zal niks meer oprakelen.
Parfum misschien niet, maar mijn kat heeft over enthousiast aan mijn foundationflesje gesnuffeld. Nu is z'n neus gefoundationed. Ik heb geprobeerd het eraf te boenen, maar... da's niet gelukt...
Lady's van de geurentopics; ik ga jullie missen ! voor alle meiden die alleen maar hun passie wilden delen voor parfum en de dupe zijn geworden van een aantal zeer onvolwassen vrouwen.
Wat belachelijk en idioot eigenlijk! Het parfumtopic was er al toen ik hier om de hoek kwam kijken. Ik vind dit echt idioot! En heel jammer voor Dalida, je zal maar zo'n oud forummer zijn, en je topic wordt door geroddel en achterklap de strot omgedraaid, onbegrijpelijk!!
Ja, ik vind het ook sneu voor Dalida.

En wat een gezanik al zeg zo lang.

De meesten weten daar (heel) veel van luchtjes af, maar dingen waar een vies luchtje aan zit, daar blijven ze aan hangen....
quote:Viva Angel5 schreef op 10 april 2010 @ 13:26:

[...]

Ben jij nieuw? Dit zijn toch geen réllen?! Incident vier binnen 72 uur.
is het parfum topic dan verdwenen? van Dalida???
Ja, dat is gesloten, net als het andere parfumtopic. En het hoorde zo bij mij ochtendritueel, dool hier nu nog een beetje verloren rond
Ben ik de enige die het vreemd vind dat er nergens staat geschreven dat die topics weg zijn? Dat hoort toch daar in het modtopic te staan?

En ook geen waarschuwingen e.d.? Hmm..
Hoe drinkt jouw poes Noah?

*trekt zich weer terug met de rozen van zes, bedankt heur!*
quote:noahtb schreef op 13 april 2010 @ 08:38:

Ben ik de enige die het vreemd vind dat er nergens staat geschreven dat die topics weg zijn? Dat hoort toch daar in het modtopic te staan?

En ook geen waarschuwingen e.d.? Hmm..heel vreemd ja, zie nergens iets staan dat het weg is
Die vraag interpreteer ik toch ietsjes anders als jij hem bedoelde, gezien ik geen kat heb . Zal maar geen antwoord geven..
lullig voor Dalida.
quote:dangeensuus schreef op 13 april 2010 @ 08:41:

Hoe drinkt jouw poes Noah?

*trekt zich weer terug met de rozen van zes, bedankt heur!*Was een mooie afleidingsmanoeuvre gisteren.. Well done..
Ook lullig voor Marnie want het Niche topic is dus ook uit de lucht en daar was alles rustig tot er gisteren mensen kwamen die op het andere topic altijd waren en niet op het niche kwamen en die kwamen daar rellen omdat Angel had gezegd dat als er weer iets voorviel het gesloten zou worden...mooie kans om de boel te saboteren lijkt me als je daarop uit bent. Is nog duidelijk te zien als je terugkijkt maar daar werd inhoudelijk niet naar gekeken, boem gewoon dichtgooien terwijl het daar heel fijn liep.

Eerst werd het ene topic gesloten waarna ze gisteren bij het andere kwamen om ruzie te zoeken.

Waarschuwingen of ban of permaban was beter geweest, dan hadden de topics gewoon kunnen blijven bestaan zoals vele andere topics. Waar is een bansysteem dan eigenlijk voor gemaakt als het amper wordt toegepast vraag ik me af. Is zinloos wat ik schrijf maar lucht toch op.
quote:Jaschenca schreef op 13 april 2010 @ 01:13:

Wat belachelijk en idioot eigenlijk! Het parfumtopic was er al toen ik hier om de hoek kwam kijken. Ik vind dit echt idioot! En heel jammer voor Dalida, je zal maar zo'n oud forummer zijn, en je topic wordt door geroddel en achterklap de strot omgedraaid, onbegrijpelijk!!

Serieus? En jij loopt hier toch al een hele beste tijd?

Maar ja, hier wordt niet gemodereerd dus meningen of klachten hier zullen niet direct tot actie leiden..
Ik schrijf schreef hier sinds februari 2004 over parfums.
Jammer dat 't zo gelopen is, maar ja, de sfeer wás ook gewoon beroerd geworden in 't parfumtopic -ondanks eerdere waarschuwingen van de angel is er nu weer een discussie losgebarsten. Ik snap heel goed dat 't naar is voor Dalida en andere meeschrijvers/ meelezers, maar goed, blijkbaar wilde men (allebei de kanten) het gewoon niet negeren/ laten rusten. Nogmaals, je hebt toch twee partijen nodig om een discussie gaande te houden, anders valt ie heel snel dood...

Ik wil de dames die mij in de parfumwereld hebben geïntroduceerd van harte bedanken, door jullie loop ik er nu veel afwisselender geurend bij! (Mania lijkt wel mijn favoriet geworden, die draag ik het vaakst.) En natuurlijk Tijgermeisje heel erg bedankt voor 't pakket met zoveel proefjes - super lief. Ik hoop dat jullie een leuke besloten plek vinden om met elkaar over geuren te kletsen.
Is het geen optie dat er een parfumtopic komt (of 2) waar net als in het napraattopic niet gemodereerd wordt? Kunnen jullie toch op de oude vertrouwde plek over parfum praten en bekvechten waar nodig, zonder dat de Engeltjes er last of werk van hebben.

Ik kan me voorstellen dat het heel erg jammer is dat de topics dicht zijn. Ik zou het ook niet lollig vinden als 3000 uit de lucht gehaald wordt door enkele onwelwillende raddraaiers die het in het algemeen belang niet kunnen opbrengen om persoonlijke dingen buiten het forum te houden.
Floor, ik vrees dat dat niet werkt.

De sfeer zou in no time weer verziekt zijn, en daar hebben andere forummers ook last van.
En wat ik eerder opperde, dat jullie elkaar op Hyves ontmoeten en daar praten? (niet om te rellen maar degenen met wie je nog verder wilt).

Misschien qua systeem niet zo handig maar als je over een maand of 2 hier nog eens probeert zijn de gemoederen misschien weer bedaard.

Wil verder geen mensen wegjagen uiteraard, maar een openbaar forum als Viva heeft gewoon ook nadelen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Dat gebeurt ook wel hoor Moonlight, veel schrijvers hebben elkaar op hyves staan of emailadressen van elkaar.

Maar het leuke van een openbaar forum is gewoon dat er regelmatig nieuwe gezichten bij komen, die eenmalig meeschrijven of vaste schrijver worden.

Maar ik hoop echt dat over een poosje alles weer rustig is en hier op Viva weer een topic over parfum geopend kan worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven