3000+ deel 46
dinsdag 13 april 2010 om 09:07
quote:mocy schreef op 13 april 2010 @ 01:49:
Ja zeker Bam, maar nog mooier voor mij dat door jouw linkje ik De Dijk heb terug ontdekt. Prachtige teksten, vind ik.
Zekers.
Ga eind juni weer naar ze toe, hoop wel dat ze dan beter spelen dan de vorige keer dat ik ze zag want toen hadden ze er overduidelijk niet zo heel veel zin in.
Kan ik al afruimen dames of tafelen jullie nog?
Ja zeker Bam, maar nog mooier voor mij dat door jouw linkje ik De Dijk heb terug ontdekt. Prachtige teksten, vind ik.
Zekers.
Ga eind juni weer naar ze toe, hoop wel dat ze dan beter spelen dan de vorige keer dat ik ze zag want toen hadden ze er overduidelijk niet zo heel veel zin in.
Kan ik al afruimen dames of tafelen jullie nog?
dinsdag 13 april 2010 om 10:31
dinsdag 13 april 2010 om 11:17
dinsdag 13 april 2010 om 11:44
dinsdag 13 april 2010 om 13:03
dinsdag 13 april 2010 om 13:04
Zo zeg rustig hier!
Cursus was weer leuk nu weer in trein terug naar huis en dan snel boodschappen doen en sollicitatiebrief maken voor docent Nederlands op school van zwager hij heeft al een goed woordje voor mij gedaan!
En dan komt mini alweer uit school
Cursus was weer leuk nu weer in trein terug naar huis en dan snel boodschappen doen en sollicitatiebrief maken voor docent Nederlands op school van zwager hij heeft al een goed woordje voor mij gedaan!
En dan komt mini alweer uit school
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 13 april 2010 om 14:20
dinsdag 13 april 2010 om 14:46
quote:minny schreef op 13 april 2010 @ 14:20:
We maken er allemaal wel eens een zooitje van Roos, is het niet van onze administratie, dan wel van ons leven of onze relatie bijvoorbeeld. Niks om je voor te schamen hoor
Ik doe het gewoon allemaal tegelijk
Nog een kwartiertje zenuwen Min en dan weet je 't.
We maken er allemaal wel eens een zooitje van Roos, is het niet van onze administratie, dan wel van ons leven of onze relatie bijvoorbeeld. Niks om je voor te schamen hoor
Ik doe het gewoon allemaal tegelijk
Nog een kwartiertje zenuwen Min en dan weet je 't.