vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
Ik heb je titel even iets aangepast, voordat er weer 'grappige' reacties op komen.

Sterkte!
Sorrieee
neem even wat afstand van de situatie, zodat je wat meer rust voelt om te overdenken wat jij nu echt wil. Het is nu zo vers, je voelt zoveel emoties, probeer tot jezelf te komen. Dat je lief voor hem blijft komt omdat je hem waarschijnlijk ook verdrietig ziet en in de war, waardoor je hem denkt te moeten troosten. Probeer je daarom eerst wat meer op jezelf te richten.

Veel sterkte.
Liefde doet rare dingen met je koppie

No worries, nog ff en dan kun je hem achter het behang plakken !!!

Zijn actie is namelijk alles behalve fraai en als er iemand getroost moet worden dan ben JIJ het wel!!

Heel veel sterkte!!
Een hele dikke en heel veel sterkte!
...
dankjewel al zijn zulke reacties echt belachelijk.

keeprunning@ dankjewel voor je hele snelle reactie,, ik weet dat afstand moet nemen, maar hij voelde als mijn leven, ik kan het gewoon niet laten hem niet te bellen of te smse of iets

vanavond zijn ouders samen vertellen, hij owu het alleen doen, maar ik wil er echt bij zijn,,, 10 jaar lang hoorde ik bij hem

ik weet dat je gelijk hebt,
Dus hij bedriegt je al een jaar en nu zij zwanger is komt hij er opeens mee op de proppen? Wat een klootzak! Hij heeft het alleen 'bekend' omdat die andere vrouw zijn kind verwacht en het dan allemaal wel heel moeilijk te verbergen wordt. Ik zou zorgen dat ik vandaag nog m'n spullen pakte en bij hem weg ging. Deze man hoort bij het oud vuil.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Ik heb niet veel zinvolle woorden voor je, maar wil je wel heel veel sterkte en kracht toe zenden voor het gesprek vanavond en voor de tijd die komen gaat.

Ik denk dat je nu vooral lamgeslagen bent, en dat letterlijk uit je lichaam gewerkt wordt..... maar ik denk dat de fase 'Extreem kwaad, boos, teleurgesteld' nog komt.
weetje ik weet dta ik getroost moet worden, en hij een lul is, vanbinnen voel ik die woede, elke seconde denk ik er aan.. heb me ziek gemeld want kan momenteel niks...

maar ik kan die woede niet uiten... ben zo bang voor de toekomst... wij zouden aan kinderen beginnen....

elke x komen er herinneringen na boven dat ik denk daar loog je ook al over... je kon mij soms niet bellen want je was druk??

had hem een hele liefdevolle mail gestuurd maand terug... met erin dat ik voel dat er afstand is ondanks duizende kilometers... ik zoveel van hem hou.... en zograag wat liefde terug wil.. ik kreeg geen mail terug aan telefoon zei hij dat hij te druk met werk was, om over gevoel na te denken, nu weet ik waarom
Ik zou als ik jou was niet meegaan naar zijn ouders, dat is echt iets dat hij zelf moet doen. Hij gaat ze vertellen dat ze opa en oma worden en dat iemand anders dan jij de moeder is.

Het contact met hen hoef je niet op te zeggen, maar geef ook dat wat ruimte, zodat je je wat minder verantwoordelijk voor hem voelt. Dan kun je over een tijdje bij hen langs gaan om te praten.
Soms lopen dingen wel eens anders dan je gepland had, maar dat hoeft niets af te doen aan jullie relatie. De enige manier om te kijken of jullie samen verder kunnen is door alles uit te praten.
ja die fase komt wel en hoop snel, want je kan me opvegen, huil om alles... onze kat was aan miauwen en ik schiet meteen vol... emoties zijn zo raar....

ik snap niet dat hij zo lang heeft kunnen liegen. seks met mij heeft kunnen hebben.

mooie sprookjes ophangen van de week nog over ons kind

jeetje erge is, ik geef mezelf de schuld. had ik hem maar nooit laten gaan, was ik maar liever of bijzonder geweest. onzin ik weet het.. maar zo voelt het wel
wat een vreselijk verhaal!!

hij bedriegt je al een jaar! en nu word hij vader...en niet van jou kind.

hebben jullie zelf al kinderen?

ik denk dat je het nog helemaal moet beseffen, en als dat gebeurt is denk ik dat je zo boos bent dat hij je dit flikt na 10 jaar!!

dan is het misschien makkelijker om hem los te laten.

hij zegt dat hij niet weet met wie hij verder wil....stel hij kiest voor jou, maar dat kindje komt er hoe dan ook.

Kun je daar mee leven?

denk dat dat de rest van je leven aan je knaagt.

kies voor jezelf meid!

heel veel sterkte
hij owu het alleen vertellen maarik wou persee mee naar zijn ouderss

daar stond ik op, zijn mijn schoonouders ook... ik wil alles horen, ook al hun vragen.. misschien doe ik mezelf pijn

weetje we kunnen wel praten maaar ookal zou ik verder willen, het kan niet.. hij heeft vrantwoordelijkheid bij een ander, hij krijgt een kind hij kan daar toch niet voor weg lopen?
quote:vivalalisa schreef op 13 april 2010 @ 15:54:

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

Probeer afstand te nemen en laat het hem lekker zelf vertellen aan zijn ouders.

Wat zul je je klote voelen! Sterkte!
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Ik kan me wel voorstellen dat je meewilt naar zijn ouders. Dat zou ik ook willen. Wat een klootzak zeg. Echt kies voor jezelf, en nogmaals heel veel sterkte!
...
Ik zie nu dat je zelf ook graag meewil naar zijn ouders. Waarom? Wat verwacht je van zijn ouders?

Is het niet handiger om een andere keer samen naar zijn ouders te gaan?
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
kan ik er mee leven?? een kat in het nou maakt rare sprongen en zo voel ik mij nu..

nu zeg ik blijf bij mij alsjeblieft ik kan niet zonder mij

maar denk dat ik hem in toekomst nooit meer kan vertrouwen...

het gekke is, ik vergeet gewoon te vertellen, dat hij haar ook heeft bedrogen met nog een ander.. alsof dat er niet meer toe doet

ik vertrouwde hem blind..zit denk ik in de ontkenningsfase want kan niet voorstellen nog steeds niet
Ik zou zeker meegaan naar zijn ouders, want straks speld hij hen ook nog een raar verhaal op de mouw.

En het lijkt me niet dat er hier sprake is van 'dat dingen soms anders lopen', zoals iemand hiervoor zei. Dit is niet een toevallige samenloop van omstandigheden, dit is iets wat hij zelf een jaar lang in stand heeft gehouden en gecultiveerd. Dan valt er vrij weinig meer te praten, denk ik.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Wat een zak!

Sterkte
waarom ik mee wil??

ik ben gestoord ik wil mezelf pijn doen lijkt het wel

zijn ouders hebben mij nooit gemogen, pas sinds een jaar

dat komt ik was 16 en hij 27 veel verschil dus... hun vonden mij te jong en niet bij hem passen.. ze hebben me het heel moeilijk gemaakt, alles ertegen gedaan ons uit elkaar te houden.. het lukte ze niet.

sinds een jaar doet zijn moeder aardig tegen me.. en ach ookal ben ik er voor gevoel klaar mee, ik dacht ik maak er het beste van

misschien wil ik dat ze mijn verdriet zien? dat ze zien dat ik neit fout was en nooit ben geweest

ik weet het niet
Hier dan even een reactie die je niet wil horen. Feel free to scroll.

Als dit al geen dealbreaker voor jou is, waar leg je dan de grens?

Ik geloof niet dat goed tot je doordringt dat hij al die dingen die jij al maanden mist met haar gedaan heeft. Dat hij gewoon een hele gezellige relatie met háár gehad heeft ipv met jou. Het lijkt erop dat jij koste wat het kost hem wil houden zonder dat je erover nadenkt waarom en of hij die moeite wel waard is.

Jullie zouden samen aan kinderen beginnen? Hij is al begonnen.

Heb je hem al gevraagd of zij gepland zwanger is? Of ze van jou weet?

Snap je de consequenties als jullie samen blijven? Dat er een bzoekregeling komt en jij dus ook met dat kind opgescheept zit?

Of is een abortus nog een optie?

Wil jij serieus wel met hem verder? Met "hem" bedoel ik de leugenachtige vreemdganger die hij is, niet de man die jij romantiseert.
Je hoopt dat hij zijn ouders méér vertelt, dan hij jou kan/wil vertellen? Wil je horen dat hij misschien wel (erg) verliefd is? Wil je horen dat hij "druk" was met haar, waardoor hij niet kon bellen/mailen? Dat is masochisme, jezelf nog eens pijnigen.

En wat als zij niet zwanger was geweest? Had hij dan nog jarenlang een dubbelleven willen leiden?

Je bent meer waard dan iemand die zó met jouw gevoelens omgaat, die jou zo lang kan voorliegen.

Dus die keuze van of met jou of met haar doorgaan zou IK zelf nemen: Met jou in elk geval niet! Althans, dát zou ik kiezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven