3000+ deel 46
dinsdag 13 april 2010 om 16:25
Hoi
Freak, klus ze en succes met de sollicitatie.
Vervelend Min dat ze nog niets hebben kunnen vinden. Heb je direct een vervolgafspraak gemaakt?
Boarder, veel plezier verder. Klinkt goed allemaal.
Roosje, als je eenmaal klaar bent met die kl... administratie voel je je meestal erg voldaan.
Ik heb net een uur lang liggen zonnen op het balkon, heerlijk. Zit te twijfelen om nog ff plat te gaan en de hh-klussen lekker te negeren.
Freak, klus ze en succes met de sollicitatie.
Vervelend Min dat ze nog niets hebben kunnen vinden. Heb je direct een vervolgafspraak gemaakt?
Boarder, veel plezier verder. Klinkt goed allemaal.
Roosje, als je eenmaal klaar bent met die kl... administratie voel je je meestal erg voldaan.
Ik heb net een uur lang liggen zonnen op het balkon, heerlijk. Zit te twijfelen om nog ff plat te gaan en de hh-klussen lekker te negeren.
dinsdag 13 april 2010 om 16:34
quote:zusenzo schreef op 13 april 2010 @ 12:44:
Hoe is het met Appel?
Lief dat je dat vraagt!
Heb een rotnacht gehad en vandaag wel gewoon gaan werken dus alles beetje weggestopt. In de auto op weg naar huis kwamen de tranen al weer en voel me nu echt k*t.
Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet nu..
Heb al medicijnen ingenomen om een beetje tot rust te komen en ik hoop dat ze snel hun werk gaan doen.
Heb vannacht geprobeerd een beetje van me af te schrijven maar ook dat lucht me niet echt op.
Dus weet niet zo goed wat nu..
Hoe is het met Appel?
Lief dat je dat vraagt!
Heb een rotnacht gehad en vandaag wel gewoon gaan werken dus alles beetje weggestopt. In de auto op weg naar huis kwamen de tranen al weer en voel me nu echt k*t.
Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet nu..
Heb al medicijnen ingenomen om een beetje tot rust te komen en ik hoop dat ze snel hun werk gaan doen.
Heb vannacht geprobeerd een beetje van me af te schrijven maar ook dat lucht me niet echt op.
Dus weet niet zo goed wat nu..
dinsdag 13 april 2010 om 18:24
quote:chocolover schreef op 13 april 2010 @ 10:31:
Nou en bedankt voor het opruimen Josje, en ik dan?
Ik ga me zo douchen, dan boodschapjes halen en dan met vriendin en buurman (die ik gekoppeld heb en tis zo'n lief stel!!) naar een zon en zwemgebeuren. Wijntje erbij en lekker zonnen!!
Dus tot later!!Oops, sorry Choco, kwist niet dat je ook nog kwam. Ik heb je wel gemaild, heb ik het nu weer goedgemaakt?
Nou en bedankt voor het opruimen Josje, en ik dan?
Ik ga me zo douchen, dan boodschapjes halen en dan met vriendin en buurman (die ik gekoppeld heb en tis zo'n lief stel!!) naar een zon en zwemgebeuren. Wijntje erbij en lekker zonnen!!
Dus tot later!!Oops, sorry Choco, kwist niet dat je ook nog kwam. Ik heb je wel gemaild, heb ik het nu weer goedgemaakt?
dinsdag 13 april 2010 om 18:49
Ibi.. je klinkt goed!
Appeltje rustig aan he meid dan breekt het lijntje niet
Zo klusjes allemaal weer gedaan.. heerlijk gekookt gegeten en de afwas/keuken alweer aan kant!
Alleen de brief zit wel in het koppie maar nog niet op papier.. en dat ga ik ook vandaag niet meer doen!
ZO...
Ga nog even de laatste zonnestralen op het balkon pakken met boek en bakkie!
Tot later!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd