M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
hahaha gezellig hier. Kom vanavond wel ff uitgebreid langs want menomen, heb een slapeloze nacht gehad, bleeee Moest werken tot .1.30 en toen ik thuis kwam besloot Valentijn maar wakker te worden en niet meer te gaan slapen, *gaap*

Dat van dat niezen heb ik ook heel lang gehad, maar de laatste tijd lijkt het beter te gaan. Ik ben benieuwd naar die buikspieren;-)

Valentijn is net van de vlonder gekukeld, was heel glad door de nattigheid, zo in de bosjes, hahaha. (hij niet lachen natuurlijk) Het is de eerste keer, dat hij ervan af valt. Had wel een tandje door de lip, maar de de cursus wist ik wat ik moest doen, een hapje appelstroop en het bloeden stopte meteen. (dit is meteen mijn tip van de dag)

Dames tot later.....

Merel
Zo zeg, moet echt even bijlezen..

Whoeaha spinnen!!! Wat een grappig verhaal! We wonen boven en hebben er op de een of andere manier niet zop'n last van..joepie! Das dan een vorodeel van een bovenhuis.

Vind het zo jammer nu dat ik niet naar meeting kan, maar lukt echt niet. Kunnen jullie geen demofilmpje maken van die dwarse buikspieren. HAHA, ben errug benieuwd... Loodgieter is bij niesbuien hier ook wel eens gewenst trouwens Of bij ernstige lachaanvallen... shame shame.En veel fotoos maken he, kan ik toch een beetje meegenieten..

Mmmm ga weer even aan het werk, tot laterzzz
Jammerjammer, Andjo!

Hihi, en Valentijn in de bosjes. Hij boft met zijn EHBO-mama, dan is de schade meestal beperkt of wordt goed verzorgd... Supertip van die appelstroop! Wist ik niet, en ga ik goed onthouden!! (Ik doe altijd een waterijsje tegen het opkomen van dikke lip, dan. Maar een appelstroopje vooraf lijkt me heeeeel prima..... Hihihi, straks vallen ze zich met opzet een tand door de lip; "Jippie, eerst appelstroop en dan een ijsje!").

Wel shit dat ie besloot wakker te worden toen jij thuiskwam, zeg. Brrrr... De nach tis om te slapen! Wanneer snappen die kids dat nou eens...
Oh, oke dankje Pips. Wel erg vervelend.

Heerlijk Yuma geslapen tot 8u.

Sorrie mereltje.

Zal nog een pakje lucifers achter laten.

Fijn Juutlje dat Lynn het goed doet op het nieuwe kdv. Is prettig als het wennen goed gaat!!!

Nou ga snel wat doen, moet vandaag al om 12u werken ipv 15u.

Ladies,

Zal ik bij de meeting ook een paar matjes organiseren, gaan wij daar op liggen en dan gaan de jufs Pips en Xop ons voordoen wat wij moeten doen!!LOL

Ik heb trouwens net berichtje gepost wat ik zondag al wilde doen. Willen jullie ff kijken. Ik neem trouwens Laura toch niet mee, manlief heeft de hele dag vrij. Blijft ze gezellig bij hem.

Jammer Andjo dat jij niet kunt komen. Indian, heb je je late dienst nog kunnen ruilen? Anders ga je toch weer op tijd weg, we willen jou ook erg graag zien, onze 'spammer'!

Even heel wat anders (anecdote van vakantie die me ineens te binnen schoot):

Hebben de jongens hier al hun 'piemeltje' ontdekt?? Jasper zag met vakantie ineens iets bungelen daar onder en vroeg op zijn manier "wat ies da?" Ik heb gezegd dat is je piemeltje, nou dat is geloof ik voor hem wel een makkelijk woord dus riep hij gelijk 'piemel'. We gingen daarna naar het zwembad en ik vertelde het aan manlief. Ik vroeg aan Jasper waar is je piemel? Hij gelijk naar beneden kijken en zeggen: "Piemel weg". Tja als je een zwembroek aan hebt dan zie je 'm niet meer. We hebben er nog smakelijk om gelachen daarna want hij was telkens op zoek....

Ik zit eigenlijk op kantoor dus ga weer snel wat doen.

Tot later
Hihi scooby, wat lollog. Yuma heeft er nog niet naar gevraagd. We zit hij er af en toe aan, en ik benoem het dan. Maar verder tot nu toe nog geen interesse.

Tot nu toe nog niet kunnen ruilen, als ik hem niet geruild krijg kom ik niet, is niet handig.

Hopelijk lukt het, en anders de volgende keer!!
Doe je best Indian!!! Lijkt me zo leuk om jou ook te zien!!!

Hihihi, dat piemeltje-verhaal......... Bij meisjes is het allemaal toch simpeler...
Wow erg rustig hier! Eigenlijk ook weinig bijzonders, ga maandag weer naar het ZH. Gaat weer de verkeerde kant op met mijn CU. Hoefde eigenlijk pas 26nov terug.

Dit weekend kermis bij ons vakantiehuisje, dus ben veel weg.

Zaterrdag nog wel hier,want dan hebben we open huizen dag. Willen jullie voor ons suimen en kaarsje branden.

Dankje!!

Xop, ja dat zal wbel handiger zijn bij meisjes, maar die hebben op een gegevn moment toch ook zo iets van wat zit daar??
Sophie Anne, ik zal zeker duimen! Voor het huis en voor de CU.

Xop, graait Sophie niet naar haar vagina? Hier gebeurt dat al maanden, de ene keer met meer interesse dan de andere maar tijdens het verschonen is het allemaal reuze interessant daaronder.

Op dit moment leer ik Pips haar lichaamsdelen benoemen (was uitgekeken op al die beesten met bijbehorende geluiden . Zit nu dus te dubben of we de vagina nu al in dat rijtje moeten opnemen. Wel grappig trouwens, dat benoemen van die lichaamsdelen.Voor je het weet doet ze een greep en knijpt ze je blauwe plekken terwijl ze trots "neus" of "bil" of "buik" zegt. Doet ze ook bij vreemden die over de buggy heen hangen, soort van wraak op ongewenste belangstelling :-).

Pips
Ja eigenlijk nooit over nagedacht pips, maar ik zei meteen al piemel tegen zijn piemel. Vanaf het begin. Bijv. even jouw piemel wassen etc etc

hihi ja moeten die nieuwsgierige mensen ook maar neit altijd over die buggy / wandelwagen hangen.
Even een erg off topic praatje tussendoor: ik heb twee dorpen verderop een goede kapper ontdekt die voor 15 Euro knipt, in model fohnt (voor zover je nog van "in model fohnen" kunt spreken tegenwoordig en er spul in doet (schuim en nog wat). Het is een jonge meid nog, ben vandaag geweest en er erg happy mee :-). Was al een tijd op zoek naar een goede, niet te dure kapper.

Ga over een paar weken een afspraak maken voor kleuren en morgen gaat Pipsie :-) (voor 5 Euro). JEUH!

Pips met koprollend kind in buik (wordt er gek van -smiley en hartjes-).

Sinds vorige week kun je mijn buik ook al zien bewegen! Grin, zijn jullie al jaloers?
GM allemaal,

Klinkt goed die kapster Pips!! En niet duur.

Yuma vannacht ook goed geslapen, blijkt dat ons mam sinds eergister weer gepuft had, ze had niet begrepen dat het gestopt was. maar het verklaard nu wel waarom hij nu weer goed door slaapt.

Kom straks nog even terug, ga dadelijk aan de grote schoonmaak als Yuma naar het KDV is.
OOOOOOooooooh Pips ik ben groenjaloers! Als zou ik ook eerlijk moeten bekken dat hoewel ik graag een tweede wil en weer zwanger en weer kleinebabyschopjes in mijn buik, ik er nu echt even niet aan moet denken. Poeh ik zou denk ik gillen instorten, haha.

Hmm wij benoemen Milena;s vagina eigenlijk nog niet. Heb er nog niet over nagedacht eigenlijk. Bij een jongetje zou ik gewoon piemeltje zeggen (hihi die Jasper), maar ik vind Vagina zo'n zwaar woord. Je zegt ook geen penis. Maar kan even niet op een soortgelijk woord als piemeltje voor vagina komen. (haha snapt iemand deze zin nog).

Milena is wel druk met benoemen inderdaad, wij houden het nog bij handjes, neus enz. Ze is nog steeds erg schor. Klinkt zo zielig zo'n schor kindje. Aaaah, zieltje.

Iemand bij Zoyla's topic het bericht van Clairy gelezen? Hartverscheurend zeg *huilende smiley*
Pips, ik wil ook zo'n kapper!!!
Ja Frans, ik vind vagina ook zo'n zwaar woord.

Nee heb het nog neit gelezen, zal het eens gauw doen.
Pfff... ja, dat is gewoon zoooo ontzettend vreselijk erg, dat Vincent van Clairy eigenlijk "opgegeven" is... Dat kan en mag gewoon niet! Verschrikkelijk.....

En dat het dus toch gebeurt.... daar raak ik danig overstuur van! Ik weiger ook om daar verder over na te denken in termen als "Stel dat het L. of S. overkomt". Ik doe gewoon aan struisvogelen; kop in 't zand!

Frans, dat is het 'm nou net; bij jongetjes is "piemel" best een prettig woord; niet zo zwaarbeladen als "Penis", en niet zo kinderachtig als "plassertje" ofzo. Maar ja, wat zeg je bij een meisje??? "Vagina" vind ik en te zwaarbeladen en het denkt de lading niet!! Ik bedoel, daar plas ik niet mee, hoor! Maar hoe noem je het dan? Ik weet dat sommigen "fluitje", "voorbips" (echt!!!), "meisjesplasser" enz zeggen. Nou, daar doe ik dus niet aan mee, haha, dat moge duidelijk zijn. Maar hoe noem je het nou wel???? Toen Lieke er laatst naar informeerde (in bad....) heb ik iets gezegd als "dat waarmee je plast". Maar ja, liever eigenlijk een woord.... Wie biedt?!

En tuuuurlijk vragen meisjes uiteindelijk ook wat "dat daar beneden" is, maar jochies volgens mij veel eerder. Ws omdat het veel opvallender is, hahaha? In ieder geval SPELEN mijn meiden er wel al vroeg mee, zag ik laatst..... ;)
anoniem_37374 wijzigde dit bericht op 04-10-2007 14:30
Reden: ernstig typefoutje....
% gewijzigd
Zo hnuis schoon. Tot zaterdag!!!
Ik las laatst "vagijntje", vind ik ook niet echt wat. Maar ja, om nou 1 lichaamsdeel over te slaan in ons favoriete benoemspel-van-het-moment, das ook wel wat.

Het topic van Zoyla lees ik veiligheidshalve even niet, werd al super emo bij het dove meisje in "what about Brian" afgelopen week.

Eigenlijk kom ik weer even opscheppen

Pipsie klom vanmiddag uit haar zelf, dus zonder dwang de eerste twee treden van de trap op! Jeuh!!! Ze klimt al jullie kindjes er uit volgende week LOL (nee hoor, ik neem boekjes mee en dan gaat ze fijn de hele ochtend onder de tafel zitten).

Pips
Daahaag Indian!
Hello ladies,

Ja heel erg voor Clairy, las het gister al en zat meteen te huilen, had ook ff geen zin om hier iets te posten. Zo bizar dat iemand die je niet kent je toch zo mee kan leven.

Valentijn heeft zn piemel al maaaaanden geleden ontdekt, nog voor al het andere :-)

Voor een meisje zou ik gewoon plasser noemen of een meisjesplasser. Maar das persoonlijk, vagina vindt ik ook te zwaar klinken.

Frans, lachen je spinnen verhaal, wel zielig voor de spin. Wij vangen dat soort spinnen altijd en zetten ze dan buiten LOL

Andjo wel maken wel leuke foto s van de meeting, volgende keer gewoon mee gaan.

Indian, balen dat het huis nog altijd te koop staat! Ik zal voor je duimen.

Weet je al of je naar de meeting komt?

Tiraman, lekker druk dus...Trek je het een beetje alleen?

Wow Pipsje, gaat hard opeens! Leuk man, kan ze lekker mee de ballenbak in volgende week. Ik ben trouwens benieuwd hoe het wordt, Valentijn is nog nooit in zo speelparadijs geweest.

Scoob goed plan in de AK!

Ik heb er heel veel zin in om jullie eindelijk te ontmoeten! Geloof dat ik met sommige al 2 jaar hier op het forum zit toch? Ik zal mn camera meenemen, als ik het niet vergeet, ben zo n zeef. Ik denk toch dat ik met de auto kom, kan ie op de terug weg lekker tukken, in de trein is dat lastig denk ik. Ik neem de dvd speler mee, zet Bumba op en ik heb een heel zoet kind op de achterbank;-)

De oppas was prima. Komende week misschien nog wel een keer, ff wat leuks doen met vriendlief.

Vandaag zin we wezen zwemmen, vriendlief ook mee, had een uurtje van zn werk gespijbeld. Ik heb dus lekker aan de kant toegekeken, ook leuk om die 2 te zien genieten. Verder ff bakkie gedaan met mn beste vriendin die na een maand kamperen eindelijk weer in den lande is. Zit nu alleen, want vriendlief moest plotseling met de grote baas mee uit eten. Saai, maar ach ga toch vroeg slapen vanwege vroege dienst morgen.

Laterssss,

Merel
Een goedenavond tesaam,

zo erg het nieuws over Vincent, zo 'eerlijk' ook het besluit van Clairy en haar man. Echt ik neem mijn petje voor ze af.

Ik had eigenlijk nog niet echt nagedacht hoe ik Marit haar vagina ga benoemen. Officieel heet de 'buitenkant' vulva, maar das ook zo iets he. Laatst hoorde ik een klein meisje het haar kutje noemen, tsjaaaaa, ik stond met mn bek vol tanden..... Dat wordt m ook niet dus. Aan de andere kant, toen ik een jaar of 8 of 9 was (denk ik, weet het niet meer precies) hoorde ik ooit eens wat jongens het over een vagina hebben. Ik had toen geeeeen idee wat dat was. Maar goed, vagina is maar een deel ervan. Volgens mij heb ik het tot nu toe benoemd als doos, onbewust. Zo benoem ik het zelf ook eigenlijk.

Oei Indian, heb je weer zo'n last van je darmen??? Ik zal voor jullie duimen voor het huis!

BUIK: Buikwandspieren en borstwandspieren bij de man. A. deltaspier; B. voorste gezaagde spier; C. buitenste schuine buikspier; D. peesblad tussen rechter- en linkergedeelte van de rechte spier; E. spierkapsel van de rechte buikspier; F. navel; G. grote borstspier; H. uitwendige tussenribspieren; I. inwendige tussenribspieren; J. binnenste schuine buikspier; K. rechte buikspier; L. dwarse buikspier; M. deel van binnenste schuine buikspier; N. peesblad van buitenste schuine buikspier; O. zaadstreng in het lieskanaal.

even kijken of het plaatje lukt
hmm tis wel een plaatje van een man, bij een vrouw zitten ze ongeveer op dezelfde plek hoor (steekt tong uit). Ik heb echt bijna ieder spiertje van het menselijk lichaam moeten leren, maar er is al veel weggezakt (schaamsmiley).

Ik ben wel heeeeeel benieuwd naar de oefeningen! Op de een of andere manier klinkt de combi buikspieren trainen en easy niet helemaal geloofwaardig.

ey Merel, heb je nog meer van die handige tips??? Nog nooit van gehoord, appelstroop bij een bloedlip. Moet de appelstroop dan op het wondje komen en dan stopt het?

Pips! Pipsie gaat ineens als een speer he! Komt helemaal goed op tijd ook nog! Hihi, en jaaaa volgens mij ben ik ook jaloers!

Indian, ik hoop ook dat je komt! Dan is het cluppie bijna compleet, moeten we maar even een foto van Andjo en Melle er ook bij zetten dan (knipoog).

***grinnik******* dat spinnenverhaal. Ik probeer te doen alsof het leuke beestjes zijn. Ik laat Marit ze ook aanraken enzo. Als er in huis eentje loopt zet ik of een kat ernaast of ik laat Marit hem pakken en zet ze dan samen in de tuin (met hartslag op hol en het zweet op mn voorhoofd). Dat beest moet dan ook echt niet richting mij gaan lopen, moest me een keer heel erg inhouden om Marit niet op de grond te laten vallen toen ik haar had opgetild met spin op haar arm*******ow griezel******. Slakken en pissebedden vindt ze ook leuk. Die pissenbedden is mn eigen schuld, liet haar zien dat ze zich oprollen als je ze aanraakt met een takje. Tsja, ze rollen zich blijkbaar ook op als je ze oppakt en fijn probeert te knijpen.

Ze gaan hier maandag met de badkamerrenovatie beginnen, bleeeeeeeegh, echt geen zin in. We logeren de eerste dagen bij mijn ouders, ze gaan eerst slopen en hakken en breken enzo. Ik zie het niet zitten om met Marit dan hier te zijn, die kan dan ook gewoon niet slapen enzo. Gaat gewoon 3 weken duren, dat wordt 3 weken logeeradresjes zoeken (steekt tong uit). dat eerste weekend zijn we al onder de pannen (vrijdags is de meeting) en in de week erna heb ik een kennismakingsgesprek op mijn stage. We logeren dan bij een vriendin, zij gaat tijdens dat gesprek ook op Marit passen en als ik stage ga lopen past ze ook 1 dag in de week op, ben benieuwd hoe het gaat!

Verder gaat het regelen nog altijd door, als je 1 ding hebt geregeld komt daar dus nog heel veel meer bij kijken, pfffff, word dr gewoon gaar van, het houdt gewoon niet op. Maar goed, ik heb een stageplek en we hebben zo goed als zeker een huis. De gastouder hangt nog van de stageplek af (of ik een roostervrije dag kan krijgen op dinsdag of donderdag, als dat kan is dat ook geregeld). Het moet gewoon goedkomen!

Fijne avond nog!!!
hihi, ik heb je voorstel in de AK gelezen scooby.

Bij deze: ik heb het voorstel om de meeting skinny jeans vrij te houden, anders durf ik helemaal niets meer te eten

zo, dit gezegd hebbende kan ik eindelijk eens richting bed
Huh? Ik vlieg eens gauw richting AK, straks? Hier moet ik meer van weten....

Maarreh....Tiramam; het trainen van die dwarse buikspier geeft ECHT geen strakkere buik ofzo, hoor! 't Is enkel en alleen dat dat ding je bekken een beetje bijelkaar schijnt te houden, en je dus bij training ervan minder last krijgt van rug/bekken/schaambeenklachten.... Je ziet er niets van of ie getraind of niet is.

Nee, als je een wasbord wilt, zul de toch echt crunches, sit-ups en weet ik wat voor meer ellendige trainingen moeten doorstaan. En daar heb ik ECHT geen zin in, alhoewel het wel zeer noodzakelijk is bij mij, eigenlijk...........

Jeeeeetje, 3 weken onderdak zien te vinden!
Inderdaad, hahaha, de skinny jeans blijft thuis. (Euhhh, ik heb er geeneens een; ze heten toch SKINNY jeans?? En da's ikke nie....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven