M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaargh...ik heb Sophie gisteren voor de peuterspeelzaal opgegeven! Snifsniffel... het zal nog een jaartje duren, maar toch.... 't wijffie wordt alweer groot!

~vreselijk vreselijk mama-gezwijmel, maar he, daar is dit forum toch ook voor, he?!~

Ooohhh... en ik ben toch nog zoooooo superstapelverliefd op haar. Als je haar 's ochtends wakker maakt, ligt ze opgerold als een jong beertje te slapen. Doet ze haar oogjes open vanonder haar krullekoppie, ziet mij, gaat rechtop zitten, lacht van oor tot oor en zegt vanuit de grond van haar hart: "MAMA! Ofie wakkkkkerrrrrr! Lieke wakkkuh? Paaaaaapppppaaaaaaaaaa!". En daarmee begint voor haar een dag vol kletsen en praatjes maken. Geweldig wat ze allemaal al napapagaait!

~Einde zwijmelbericht. Hoppatee, over tot de nuchtere orde van de dag, Xop!~
Hai!

Oeh Xop, wat een lief verhaaltje over Sophie! Wat hebben we hier toch heerlijke kindjes he? Milena wordt ook zo wakker, meteen zitten en dan papa? mama? koek etuh (haha you wish, denk ik dan) jojo drinkuh.

Pips, Opschepper! Knappe Pippie hoor, die heeft ineens door dat ze kan lopen he?

Mag Milena naast Pippie onder de tafel ? Ik neem ook boekjes mee en duplo wat ze dan in en uit de zak kan halen.

Tira, aiai badkamerrenovatie... Ik weet er alles van inmiddels. Maar wij kunnen nu sinds vorige week MIJLPAALMIJLPAAL weer douchen onder de douche! Jeujjj Pissenbedden ed heeft Milena gelukkig allemaal nog niet zo ontdekt!

Merel, oh wat lekker dat de oppas zo goed bevalt! Ik neem me al maaaaaaaaaaanden voor om ook een oppas in de buurt te zoeken zodat man en ik eens een avondje iets kunnen doen (doen we nu ook wel hoor, maar daar zit dan meteen autoritje en vaak ook logeerpartijtje bij opa en oma aanvast, iets te ingewikkeld voor een uurtje squashen vind ik). Oeh en dat zwemmen! Gezellig!!

Denk dat wij hier maar gewoon voor plassertje gaan trouwens. Tenzij iemand een goed alternatief heeft!

MIJLPAALMIJLPAAL: Milena heeft vandaag gestapt langs de tafel! Ze "klimt" ook wat meer nu. Traptredes (niet opscheppen, traptrede) buiten klimt ze nu overheen! Knap he?

Ze is ook weer beetje beter trouwens. Geen schorre zeehond meer, maar wel een hele verkouden. Man is ook weer bijna beter en ik lijk deze ziektegolf te hebben doorstaan! Ha!
Knappe Milena!! Oooohh.. en geniet maar van die meisjes die zo zoet onder tafel zitten te lezen en/of met legoblokjes spelen..... Over niet al te lange tijd moeten jullie ook achter ze aanrennen, om ze uit alle gevaarlijke hoeken en gaten te plukken!

Enneh....plassertje rules!
Hallo, Zo weer wat mijlpalen hiero!!

Knappe Milena, stappen rond de tafel!!

En Marit weer lekker in de douche!!

Oh Xop, ja het gaat idd hard. Over een jaar al weer naar de peuterspeelzaal. Pffff

Nou wish me luck!!!

Hopelijk wordt het vandaag iets met die hut! Heb het er helemaal mee gehad, wil ervan af NU!!
Sterkte Indian, ik zal voor je duimen!!!

Xop, die Sophie is al echt een kletsmajoor zeg, knap hoor. Is het echt verstaanbaar of alleen voor jullie??? (hier namelijk wel hele verhalen, maar alleen voor ons begrijpbaar;-) )

Frans,Leuk al die mijlpalen, zo leuk he dat ze dta dan kunnen. Ik was ook zoooo trots toen Valentijn ging stappen.

Ik ga zo werken, bleeee veel te lekker weer, maarja er moet brood op de plank zal ik maar zeggen. Morgen lekker vrij, vriendlief moet examen doen voor het golfen, dus ik ben alleen met Valentijn, ga wel iets leuks doen denk ik.

Geniet allemaal van het mooie weekend.

Laterszzz Merel
Blehhhhhh is al bijna 4u en er is niemand geweest. Kan wel janken :(

Makelaar is nog wel geweest, komt vanzelf goed zegt hij. Ja dat snappen wij ook wel, maar duurt te lang naar onze zin.

Wil hier zoooo graaaaaagggg wegggggg.

Yuma slaapt lekker, al ruim 1,5u. Straks etentje met familie van manlief. EN vanavond kermis, gaat Yuma en kay logeren bij oma. Denk dat ik maar eens flink aan de zuip ga, is al bijna 3jr geleden. Ja oke, heb afgelopen carnaval 1 glaasje op. Hihi denki dat ik met 2 of 3 al onder de tafel lig.

Merel, heel veel plezier morgen.En succes met werken vandaag.

Go milena go!! Je kunt het meid!!!

En pipsie ook al vooruti!! Super.

Nou zie jullie volgende week weer. Weet nog niet wanneer.

Maandag naar het ZH voor mijn darmen, ben benieuwd.

Heeeeeellll fijn weekend iedereen en tot volgende week.
Oh Indian, ik heb ook zooooo'n zin in een avondje "drankmisbruik". MOet nog een paar maanden wachten....

Frans, ik durf het bijna niet te zeggen.... maar Pipsie heeft vandaag in haar eentje de HELE trap beklommen... Daar snap je toch helemaal niets van? Ik liep er wel achter hoor, maar ze ontdekte dat Paps boven was en hup dat was de trigger die ze nodig had, het ging nog vlot ook. Dwars, eigenwijs, oostindischdoof,lui, niet-vooruit-te-branden-kind ))) Afijn, het is een memorabele week :-)

Welterusten

Pips

NB

Indian, sterkte in het ziekenhuis maandag!
Super van Milena, Frans!

Ik noem het ook plassertje, dekt voor mij de lading voldoende. Lynn heeft het al maanden geleden ontdekt trouwens, ze zit er steeds aan te plukken als ik haar luier verschoon. Alleen roept ze dan steeds 'bah, vies' en dat vind ik dan weer wat minder. Ik vertel haar dan dat dat niet 'bah, vies' is.

Wat lief van Sophie, Xop! Wat een kletsmajoortje.

Wat balen, Indian! Kan me voorstellen dat je er nu wel vanaf wilt. Hoe lang staat het nu te koop?

Wow, Pips! Pipsie gaat wel hard ineens he!

Ik loop er ook altijd achter hoor, ik laat haar echt niet alleen de trap beklimmen. Ze heeft er alleen de vaart niet zo in, elk stofje is aanleiding om 'vies' te zeggen (heb denk ik een kind met smetvrees ) of ze stop om de paar treden om hele verhalen tegen me af te steken, waar ik geen touw aan vast kan knopen.

Lynn gata sowieso steeds meer praten, ze praat ons continu na. Vanavond zei ik 'slaap lekker' en dat werd meteen terug geechoot. Score van deze week:

slaap lekker

dag liefje

weltrusten

tot ziens

tot zo

daar zijn we weer

Vind het zo schattig!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Wij moeten tegenwoordig elke ochtend vroeg naar Lynn, omdat ze haar knuffels uit bed heeft gegooid. Op vakantie hebben we dit probleem niet, omdat ze dan in een campingbedje slaapt.

We proberen iets te bedenken dat ze haar knuffels en speentje er niet meer uit kan gooien.

Nu dacht ik dat een dicht bedje niet veilig is, weten jullie dat? (zal zo ook nog eens googlen)

Of kennen jullie dit en heb je er een oplossing voor?

Het gekke is ook dat ze op vakantie veel beter sliep, maar we kunnen haar moeilijk elke nacht in een campingbedje laten slapen...
Hahaha Juultje, ze gooit ze er gewoon uit omdat ze dan weet dat jullie komen. Zal ze ook wel met een camping bedje doen. Valentijn doet dat ook als ie het zat is, eerst worden de spenen 1 voor 1 eruit gegooid en dan de knuffels. Als we er dan nog niet zijn gaat hij roepen/zingen/huilen.

Indian, wat balen dat het niet wil vlotten met de kijkers/kopers. Hoe lang kunnen jullie het zo nog redden? Zit er nog een beetje rek in? Weet je al of je naar de meeting komt?

Was het leuk op de kermis gister? Krijg je geen last van je darmen als je een borrel neemt?

Wow en Pipsie gaat opeens met SPRONGEN vooruit, wat gaaf zeg. Knap dat ze de trap zo op kruipt. Ook heel fijn voor jou, dan hoef jij niet meer te sjouwen!

Valentijn is er aan het zingen op zijn manier de laatste paar dagen (hihihi hahaha stond er bij en ik keer ernaar, is echt al een hit!)

Vanmorgen heeft hij lekker tot 8 uur liggen slapen, lekker voor ons ook. Nu slaapt hij ook en vanmiddag gaan we even buiten spelen of dierentuin. Mn moeder komt eten en dat is natuurlijk erg leuk voor Valentijntje.

Ga ff koken, geniet van het mooie weer.

Merel
Hoi!

SA Ik kan me voorstellen dat het echt ENORM balen is dat jullie huis nog niet verkocht is! Bah, want het kost toch bergen geld zo'n dubbele hypotheek wat je echt wel leuker uit kan geven. Bovendien willen jullie natuurlijk lekker in je nieuwe huis wonen! Ik hop voor je dat er heel snel mensen komen die het een superhuis vinden en meteen de vraagprijs bieden!

Juul, haha Lynn met smetvrees! Nou Leentje niet hoor, die grabbelt lekker met haar klauwtjes in de kattendrollen. Als ik dan bah zegt, zegt zij ook wel bah. Om daarna lekker die vieze pootjes in haar mond te stoppen

Dus soms is een beetje smetvrees wel handig!

Merel, ben je nog lekker naar de dierentuin geweest?

Pips, WAUW *groenjaloers* Pippie de hele trap beklommen! Bah en onze trap is te smerig om te oefenen *mopperdemopper*

Vandaag gemeet met de mensen van mijn andere topic. Erg gezellig! Ben ook heel benieuwd naar jullie! *oei aanstaande vrijdag al*

Hai!

Haha die Valentijn had ook al eea van onderen ontdekt. Voor jongentjes is de benaming veel makkelijker dan bij meiden. Laura noemt het ook plassertje, voor haar is het ook niks meer dan dat. Prima dus.

Tijdje geleden zat ik met Laura en een vriendinnetje van haar in de tuin. Toen kregen ze het over het piemeltje van jasper. Een voor een riepen ze daarna dat hun papa een veeeeeel grotere piemel had....hahaha. Moest toen wel erg lachen.

Indian, hoop echt voor je dat je snel een koper vindt. Dit is niet leuk idd.

Merel, nog naar de dierentuin geweest? Wij zijn nog even uurtje geweest. Even naar speeltuin en paar dieren bekeken. Erg leuk dat je dan zo makkelijk even naar binnen gaat. Wij waren er lekker op de fiets naar toe gegaan, is ongv. 20 min. fietsen.

Xop, herkenbaar die struisvogel uitleg van je over enge dingen mbt je kinderen. Ik wil ook dingen niet weten of verdiep me er niet te veel in. Misschien stom maar voelt wel oke voor mezelf.

Pips, wat goed man. We weten niet wat we zien vrijdag. Echt heel gaaf. Pipsie dacht we gaan naar andere maart kindjes, dan moet ik nog ff snel mijn best gaan doen.

He, wat leuk Frans, jij zit in de vivaforummeetingsweek!! Ook met kindjes erbij? Of alleen de dames.

Morgen spannende dag hier, Laura gaat ochtendje meedraaien op school!! Ik krijg er zelf bijna de kriebels van. Ze mag gaan beginnen met wennen. Tja in een klas met 25 andere kindjes en 1 meester is dat toch wel ff wat anders dan het kdv. Morgenochtend breng ik Jasper even bij ons oppas buurmeisje. Dan heb ik even alle aandacht voor haar. Jasper kennende rent hij die klas daar rond alsof hij al naar school mag.

Enige wat vandaag niet fijn is laura is wat ziek. Overgeven en diaree. Eerste waar je dan aan denkt is spanning maar daar heeft ze nog nooit last van gehad. We zien het morgen wel.

Ga nu nog ff wat strijken. Manlief is even fiets aan het halen die we op marktplaats voor laura haar verjaardag hebben gekocht. Roze K3 fiets!

Greetz Scooby
goedemorgen!

Valentijn werd vanmorgen pas om 8.15 wakker met een GI-GAN-TI-SCHE poepbroek, zeg maar dat alles onder zit, dus pymabroek, slaapzak . Werkelijk waar alles. Ik weet dan gewoon niet waar ik moet beginnen. Hebben jullie dat ook wel eens?

Heb net alles uitgespoeld en nu wassen maar. Ben ook zelf net gedoucht en Valentijn wordt even geentertaind door de teletubbies.;-)

Frans,Jij bent lekker druk met de meetings. Met hoeveel andere topics doe jij mee?

Scoob, spannend Laura naar school, wanneer is ze jarig?

Grtz

Merel

Getsie alles onder de poep. Enige wat je kunt doen is rustig alles uitdoen, hopen dat ze beetje meewerken en niet gaan draaien en schoppen. Zondagochtend had Jasper dat ook, die was gelukkig voor manlief.

Lekker lang hebben jullie geslapen hoor, zalig!

Laura wordt 11 nov. 4, duurt nog even. Ging vanochtend heel goed bij afscheid nemen en zo mag ik haar alweer ophalen. Tijd vliegt voorbij gelukkig.
Poe, best spannend, zo'n eerste echte schooldag! Heeft ze er zelf nog veel over verteld/gezegd??

Ha, alles onder de poep. Ik moet je zeggen; heb dat gelukkig zeer zelden gehad. Laatste keer is ook alweer lang geleden, gelukkig! (Alhoewel; mijn beide dames heben meer last van te harde poep, en da's ook wel zielig, soms... Maar voor mezelf wel handig; een poepluier is zo verschoond; billetjes zijn amper vies, hahaha.)

Sophie zag papa laatst voor het eerst plassen. Ze keek en keek en keek toch eens goed waar dat toch vandaan kwam!! Hihihi, Xoplief moest er zelf zo om lachen dat ie bijna niet meer kon doorgaan. Hahahaha, ik lag echt dubbel!

Oh, en vrijdag zie ik jullie allemaal; leukleuk! Heb er echt wel zin in!

Pips; heb je nou je precieze adres al in de AK gezet? Of een telnr. zodat ik je kan bellen?
Xop, ik doe het asap (zodra ik Pipsie in heur bedje heb gegooid maar ze wil vandaag niet). ZIt steeds bij mij op schoot om aandacht te bedelen na al haar fysieke prestaties....

Pips
Hihi, kan ik me voorstellen! 't Is ook nogal niet niks, man, om voor het eerst in je leven een hele trap op te klimmen!! Prestatie is vergelijkbaar met de Kilimanjaro beklimmen voor volwassenen, zeg maar.......
Sorry Xop, heb mijn dag niet vandaag geloof ik (paspoort zoek, brief zoek, adres zoek) en nu kan ik niet in de AK komen...... -grote krokodilletranen-.

Ik probeer het morgen weer!
Grijnz, vanavond ga ik weer naar yoga. Dat heeft vast een goede invloed op mijn karma :-)))
Lynn is ziek Ze heeft een buikgriep te pakken, sinds zaterdag is ze heel zielig, dunne luiers, ze wil niet eten en volgens mij is ze ook misselijk. Ze geeft niet zo snel over, dus dat heeft ze niet gedaan, maar ze staat soms wel te kokhalzen, zo sneu. En vannacht een hele vieze luier, ze zat helemaal onder, ik moest alles verschonen en heb haar grondig gepoetst. Ze ging daarna weer wel lekker slapen gelukkig (tot 7 uur!).

Ach gos, Merel, Valentijn ook al? Hopelijk blijft het bij deze ene luier. Ik weet ook niet goed waar ik moet beginnen dan, en hoe ik de romper over haar hoofdje heen krijg, zonder de boel in haar haren te smeren...

Spannend Scooby, zo'n eerste schooldag! Is alles goed gegaan?
Hoi!

Aaah Lynn ziek! Zielug is dat! Ook voor de papa's en mama's! Hopenlijk is ze snel beter!!

Oeh en Valentijn een e-norme poepluier, bah! Leen heeft ze ook wel eens. Gatver, tja wat is de truuk, ik doe altijd alles uit, zooi in de wasmachine en kind in bad. Want poeppoetsen met draaiende Leen omdat ze de beeeeeeebie (ikealampje) moet hebben, gaat niet echt lekker.

Scoob, hoe vond Laura het op school vandaag?

Tira, hoe is het met je hersfthuis?

Hihi Xop, Sophietje die papa zag plassen. Milena zit altijd in bad met de kroko's (badeendjes, krokodillen, kikkers pelikanen enz). Als ze met vent in bad zit is ze altijd zeeeeeeeeeer geinteresseerd in de extra kroko in bad

Vent is weer weg voor een week
Ooooooooooooow Lena is trouwens weer veel wakker snachts. Zucht, vannacht van 1-4 elk kwartier hard huilen. Zucht, ze dacht het al dag was of zo. Zo gaat het al dagen nu *zoekt luciferstokjes*
Pffff... Frans. Da's een heftige nacht, en ook nog eens zonder extra hulptroepen (en kroko, whahahaha).

Jeetje, Lynn ziek met buikgriep. Jeetje, arme meissie! Stoom je haar wel even weer gezond voor vrijdag ? Och, en Valentijn misschien ook wel? Omdat ie ook al zo'n dunne luier had....

Ha, van de keren dat Sophie spuitpoep had weet ik me nog te herinneren dat ik eens een redelijk nieuw rompertje gewoon stuk heb geknipt bij de schouders. Zo kon ie tenminste onderlangs uit..... (Zat zo enorm vol bagger, dat bovenlangs ECHT geen optie meer was!). Toch erg?!

He bah, het seizoen van griepjes en vele verkoudheden en oorpijn enzo komt er weer aan. Brrrr.... helemaal geen zin in! Was het maar eeuwig zomer, met af en toe een lente tussendoor.....

De aap is hier heel hard aan het krijsen en gillen. Ze wil niet alleen spelen. We hebben al boekjes gelezen en nu vind ik dat ze zelf moet spelen. Maar zij heeft bedacht dat ze bij mij op schoot wil spelen. Dus zit ze nu op haar knietjes voor de bank de laptop van mijn schoot af te trekken. Af en toe strekt ze heel dramatisch haar armpjes uit. En dikke dikke tranen. Poeh ik voel me bijna echt evil zeg. Ze doet zoooo dramatisch

Oww Lynn ziek, ze moet wel beter zijn vrijdag!

Mischien Milena ook iets wat er aan komt, omdat ze zoveel wakker was vanacht. Erug vervelend voor mama..

Xop, nog nooit bedacht dat je ook nog de romper stuk kon knippen, haha... ik rol hem meestal op zodat de viezigheid niet overal aan plakt.

Laura vond het helemaal super op school. Meester Gijs heeft er een fan bij. Ze heeft overal aan meegedaan en alles lukte, gelijk 1e soort van ' gym'. Zelf uitkleden en weer aankleden. Was al blij dat ze geen staarten had, die krijgt ze zelf niet goed. Vaak de haarband om naar school.

Met het buitenspelen kwam ze vriendin tegen die in andere klas zit ( 4x groep 1 en 2 doorelkaar). Samen in de zandbak spelen en hadden al ruzie met 2 jongetjes. Ze had keurig fruit en koekje opgegeten. Mama helemaal trots op haar grote dochter. Het leukste vond ik dat ze zo vrolijk en enthousiast alles thuis ging vertellen. Dat had ik niet verwacht.

Genoeg erover, ik ga aan de slag zit nl op mijn werk!

greetz Scooby

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven