Gewoon Thuis
woensdag 14 april 2010 om 21:16
woensdag 14 april 2010 om 21:18
Wordt wel iets minder abstract nu ik 'm steeds duidelijker kan voelen, maar het blijft toch iets wat nu heel erg in mijn buik 'hoort'. Ik vind het zo leuk dat ie ook wel echt reageert. Xan heeft meestal heel warme handen en als hij zijn handen op mijn buik legt, schopt Doperwtje daar heel vaak precies op díe plek tegenaan
Kess, heb nog iets gevraagd in Putje.
Kess, heb nog iets gevraagd in Putje.
Peas on earth!
woensdag 14 april 2010 om 21:29
woensdag 14 april 2010 om 21:46
woensdag 14 april 2010 om 21:50
Urine is al gecheckt (vandaag) en bacteriën gevonden. Was beginnende ontsteking, maar moest het eerst proberen met Heel Veel Drinken enzo. Had potje cranberrypillen van Kruidvat gekocht, maar daar bleek (bij thuiskomst ) op te staan dat je 't niet tijdens zwangerschap moet gebruiken....
Dit zijn leuke haakjes!
Dit zijn leuke haakjes!
Peas on earth!
woensdag 14 april 2010 om 22:41
Jaaa, alles beter dan echt een blaasontsteking
Ik wil zakken maken voor aan de autostoel waar Chica dan dingetjes in kan doen en zo. Geen idee hoe die dingen heten.
Heb hele leuke stof gekocht en net al op maar geknipt. Is t laat om takkeherrie te maken met de naaimachine?
Kinderen slapen en Ier heeft een bespreking met sportclub. Zal zo wel thuiskomen.
Ik wil zakken maken voor aan de autostoel waar Chica dan dingetjes in kan doen en zo. Geen idee hoe die dingen heten.
Heb hele leuke stof gekocht en net al op maar geknipt. Is t laat om takkeherrie te maken met de naaimachine?
Kinderen slapen en Ier heeft een bespreking met sportclub. Zal zo wel thuiskomen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook