Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kwam hier op straat net mijn allereerste vriendje tegen (23 jaar terug )! Hele tijd staan kletsen, wat een leuke man is dat geworden!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Is hij nog/weer/binnenkort vrij?
Loretta is De Mol. Punt.

Jullie zijn grappig . Ik stem voor Vishcus

Kess, las ik dat jongetje alweer ziek is?

Hopelijk toch snel meer duidelijk

Leuk van Zwedenreis Inad!

Star, hoest met jou? En met Starman?

Er zat net een collega aan mijn buik . Een stomme natuurlijk, want de leuke snappen dat dat MIJN buik is
Peas on earth!
Mijn moeder smste trouwens gisteren na telefoongesprek waarin ik dingen wilde weten over tuinplanten en gordijnen: 'wat ik nog vergeten was, volgens mij is je nesteldrang begonnen'
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 14 april 2010 @ 10:03:

Is hij nog/weer/binnenkort vrij? nee hoor! Maar een handige man in de buurt is altijd handig! Heb nog genoeg klusjes liggen
Stomme collega's aan buik zijn echt stom ja.

Nesteldrang

Het erge is dat ze misschien wel gelijk heeft, want ik had dit weekend een lijstje gemaakt met ALLE dingen die nog gedaan moeten worden (als in: waarvan IK vind dat ze gedaan moeten worden ) en die vervolgens per weekend ingepland in onze agenda

Vish&Chips is trouwens ook geweldig

Waren ze ook erg dik toen ze dood gingen dan?
Peas on earth!
Oooooh, jouw lijstjesfetish loopt nu echt uit de hand, hoor! Ik wed dat jij straks op schema voedt, in plaats van op verzoek.

Hoe is het met de babykamer? Wordt het al leuk? Doe eens een fotootje? Vinnik leuk!

Hanidge mannen zijn altijd handig, Vish! En daar zijn er nooit genoeg van. Grappig dat je ineens allemaal mensen van vroeger tegenkomt. Jij komt oorspronkelijk toch niet uit Gehucht, toch? En zoveel mensen wonen er niet, dus wel typisch dat dan iedereen die jij van vroegah kent heel sektisch bij elkaar is gaan wonen!

Vissen waren niet dik, geloof ik. Ik was uitgeschoten met voer geven. Of eigenlijk, deksel was van potje gevallen en halve potje lag in het water. En toen dacht ik: nou, die hoeven dus voorlopig even geen voer mee. Dat voorlopig bleek wel heel erg voorlopig en meer eeuwig te zijn. Beestjes hebben zich doodgegeten. En, heel stiekem, vond ik dat helemaal niet zo erg. Ik vond alleen hun namen leuk, maar de beesten zelf niet. Ze hielden er ook helemaal niet van om geaaid te worden.

Ja, V
Loretta is De Mol. Punt.
Huh? Ik klikte helemaal niet op verstuur bericht, maar hij deed het tóch! Nou ja...

Ja, Vitootje inderdaad weer ziek, maar ook al weer beterder gelukkig. Afspraak bij de kinderarts staat. Tijd voor wat actie nu.
Loretta is De Mol. Punt.
Star, hoe was arbodinges afglopen vrijdag van Starman? Hoe zijn de vooruitzichten nu? En hoe voelt hij zich? En jij? Voor jou ook rot, zo'n overspannen man om je heen.
Loretta is De Mol. Punt.
Biggen en joepen....

Ik schaam me er serieus voor dat ik op eenzelfde forum actief ben als een clubje met deze naam...
Loretta is De Mol. Punt.
Stiekum toch een beetje vanwege doosje visvoer

Arme Chips en Fish

Maar goed, ze zijn waarschijnlijk wel blij doodgegaan, want heel veel eten

Als ik niet op verzoek ga voeden, durf ik hier vast niet meer te verschijnen

Ik hou gewoon van lijstjes

Foto volgt, want dit weekend gaan we het bijna af maken (plankjes ophangen enzo) en volgend weekend komen gordijnen

Fijn dat Vito zich nu in ieder geval weer iets beterderderder voelt, maar blijft rot. Wat dat betreft is het wel goed om een TBM'erT te zijn mét strijkwater, want dan niet zoveel gedoe met Vito-die-vaak-ziek-is.

Pas maar op Kess, want toen een van de Slimmies iets zei over Biggen en Joepies, kwamen ze meteen binnenvallen
Peas on earth!
Zo, dat was weer een bericht met lekker veel hysterische smilies
Peas on earth!
Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Loretta is De Mol. Punt.
Ja overspannen man klote. Hij had net gesprek met manager en was niet al te goed zo te horen aan de tel. Pffffff.

Eetje ook nog eens buikgriep en heel zielig en kots enzo dus amper slaap en moe nu.

Wat heeft Vitootje nu? Ik zag op je Hyves al snel idd dat je naar kinderarts gaat. Wat ga je vragen?
quote:Kess schreef op 14 april 2010 @ 12:58:

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

Biggen en Joepen

AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH Kill and attack.
Ik las 'vissen houden er niet van genaaid te worden'

Zag al een soort 'are you talking to me?'-vissen voor me.
Star

Wel kut van man en werk en kotsende Eetje
Peas on earth!
Ahh, beterschap voor Eetje en voor Vito

Zag t ook al op Hyves Kess, ben ook benieuwd wat nu verder.

En arme Starman

Ik heb vissen ook wel eens teveel gegeven maar dat lieten ze gewoon drijven. Moet je dan weer opruimen anders gaat t gewoon rotten

Ik ben in de tuin bezig. Net omgespit, wat een kutwerk, vooral vanwege hardnekkige paardenbloemen en andere snertige stomme onkruidplant met diepe wortels die maar niet uitgegraven wilde. Nu beetje harken, nieuwe aarde en hop zaaien. Zaaien is cewl.

Chica eet bij vriendinnetje en Mier slaapt nu lekker lang al en Ier doet boodschappen en dan eten we lekker makkelijke diepvriespizzameuk. En de zon schijnt

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hmmmm, pizzameuk!

Ach, arme Eetje! Sneu, zo'n ziek kindeke!

Toeliching op Vito staat in het putje.
Loretta is De Mol. Punt.
Gelezen
Peas on earth!
Leuk dat jullie kamertje dit weekend af gaan maken, Erwt! Staat de schommelstoel er ook al? Ben daar met terugwerkende kracht toch wel een beetje jaloers op hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Jaa schommelstoel staat er ook. Hij kraakt wel eng als ik erin ga zitten trouwens , maar Djoels meldde op Slimmiestopic dat die van haar vrijwel hetzelfde was en ook altijd kraakt. Nog even een leuk kussen kopen voor erin denk ik.

Heel leuk om het af te maken vind ik, maar toch nog steeds een heel gek idee dat er straks een écht Doperwtje in dat bedje ligt....
Peas on earth!
Ja, en dat blijft een raar idee, totdat daar daarwerkelijk een Spruitje in het wiegje ligt. En dan is dat ineens doodnormaal en alsof hij er al járen ligt!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 14 april 2010 @ 21:08:

Ja, en dat blijft een raar idee, totdat daar daarwerkelijk een Spruitje in het wiegje ligt. En dan is dat ineens doodnormaal en alsof hij er al járen ligt! Mijn moeder zei gisteren inderdaad ook zoiets. Dat dat zwanger zijn, als dat kindje er eenmaal is, ook in je hoofd ineens zó ver achter je ligt. Ik kan me er nog niets bij voorstellen. Ik vind het soms nog steeds gek dat ik dat kindje zo voel ronddartelen daar binnen... zo'n gek idee... en toch voelt het nu al heel erg als iets van 'mij'
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven