Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb ook op Hyves gelezen en gereageerd

Ja, straks een echt spruitje. Zo raar. Vond ik bij Chica, en bij Mier gewoon weer. Een baby is zo abstract tot hij/zij er eenmaal is, en dan is hij er gewoon en is dat zo normaal en zoiets van 'altijd al'.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wordt wel iets minder abstract nu ik 'm steeds duidelijker kan voelen, maar het blijft toch iets wat nu heel erg in mijn buik 'hoort'. Ik vind het zo leuk dat ie ook wel echt reageert. Xan heeft meestal heel warme handen en als hij zijn handen op mijn buik legt, schopt Doperwtje daar heel vaak precies op díe plek tegenaan

Kess, heb nog iets gevraagd in Putje.
Peas on earth!
Lief, dat spelen met Doperwtje in de buik! Zo grappig, aan de ene kant heel onwerkelijk dat het echt een baby is die daar ronddobbert, aan de andere kant ook zo duidelijk contact al. Mooi toch. Zou bijna zeggen: een wondertje.
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, heb ook al antwoord gegeven in putje.
Loretta is De Mol. Punt.
Je zou het bijna een wondertje noemen inderdaad . Bíjna

Antwoord gezien, mooi
Peas on earth!
Wondertje

Ik heb ook nog even gekeken.
Heb je eigenlijk al aan een geboortekaartje gedacht? Of haal ik nu al je lijstjes overhoop? En zo ja: in welk weekend staat dat gepland?
Loretta is De Mol. Punt.
Geboortekaartje is al in de maak
Peas on earth!
*denkt: tssskkk... dat die Kess niet snapt dat neurotische Erwt daar al láááng over nagedacht heeft*
Peas on earth!
Die it-er is wel grappig hoor.
Hij is gek

Ik drink inmiddels het zóveelste glas water, want heb beginnende blaasontsteking en moet nu heel veel drinken
Peas on earth!
Cranberrysap, kind.... zou mijn moeder zeggen.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, ga ik morgen even kopen inderdaad. Krijg alleen zo'n maagzuur van dat soort sapjes. Maar goed...

Vrijdag opnieuw even urine laten checken, want lastige is dat ik zelf eigenlijk niets voel/merk.

Kun je dat ook gewoon bij de AH kopen eigenlijk? Ja toch?
Peas on earth!
Geen idee. Je kunt bij De Tuinen (of een andere drogist vast ook wel) ook cranberry capsules kopen. Maar inderdaad ook gewoon urine nog even laten checken.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb het koud. Ga lekker even onder de warme douche en dan even persconferentie Bergen aan Zee kijken. Wat een drama zeg, om te janken!
Loretta is De Mol. Punt.
En dank voor alle lieve reacties!
Loretta is De Mol. Punt.
Urine is al gecheckt (vandaag) en bacteriën gevonden. Was beginnende ontsteking, maar moest het eerst proberen met Heel Veel Drinken enzo. Had potje cranberrypillen van Kruidvat gekocht, maar daar bleek (bij thuiskomst ) op te staan dat je 't niet tijdens zwangerschap moet gebruiken....

Dit zijn leuke haakjes!

Peas on earth!
Op welke zender is dat? 4?

Lekker douchen en relaxen Kess!
Peas on earth!
Gewoon Ocean Spray drinken, te koop bij de super.
quote:Star schreef op 14 april 2010 @ 21:55:

Gewoon Ocean Spray drinken, te koop bij de super.Ha, nooit van gehoord, maar even gegoogeld:

Morgenochtend vroeg ga ik meteen even naar de supermarkt

Dank voor die tip!
Peas on earth!
Ocean Spray klinkt als een stinkende Deo
Niet dat ik kan ruiken, maar toch
'the simple detox' klinkt ook heel fout, maar ach... als het een beetje meehelpt, vind ik het al lang prima
Peas on earth!
Jaaa, alles beter dan echt een blaasontsteking

Ik wil zakken maken voor aan de autostoel waar Chica dan dingetjes in kan doen en zo. Geen idee hoe die dingen heten.

Heb hele leuke stof gekocht en net al op maar geknipt. Is t laat om takkeherrie te maken met de naaimachine?

Kinderen slapen en Ier heeft een bespreking met sportclub. Zal zo wel thuiskomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven