**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Ik vind het geweldig dat we na jaren van schrijven opeens pagina's volpennen over sex. (oh nee: seks )

en zo verschillend.

Had er nooit bij stil gestaan eigenlijk dat er ook echt "slechte" sex (sorry dat leer ik dus echt nooit af, met ks is gek) bestaat. Of dat wat de 1 dus slecht vind de andere goed vindt.

Heb eigenlijk altijd wel de sterren van de hemel gevreeën (je kan vast geen sterren van de hemel vrijen, maar goed )

En es: jee, nu je op gang bent kom je helemaal los, super .

Ik vond zelf een uur penetratie ook echt wel lang, maar kreeg toen ook als vriendin de tip: glijmiddel. Nu heb ik twee van die hippe flesjes -met drukknop- in mijn slaapkamer maar de 3e date met Box is toen nooit van de grond gekomen. Dus weet niet of het nog een keer van pas komt. Vast wel. De ene is ook voor een tintelend gevoel of iets in de trant, dus mss is het wel helemaal geweldig

Ik ga maar eens slapen, heb 2 nachten bijna geen oog dichtgedaan (hoezo wennen met een man in bed) en moet morgen de toko openen. Leuk, lekker op het gemakje in het zonnetje!

Fille: back online?

Gezellig!

(weet je wat ik wel jammer vind, Box was helemaal into de Gspot en ik was net op internet gaan kijken hoe dat was, hoe dat voelde enz enz. Ik dacht: hij weet al wat ie doet dus ik moet alleen maar zorgen dat ik snap wat ik met dat gevoel moet. Was er écht nieuwsgierig naar en nu weet ik dus nog niet hoe of wat en weet ook echt niet hoe ik aan iemand uit moet leggen wat hij deed. Jammer. Echt.

Of valt dit onder teveel info? Sorry dan)
Maar Nemo, schreef je eerst niet dat de seks met Box slecht was? Of vergis ik me?

Die tintelende.... brrrr! Alsof iemand z'n mondspray heeft gespoten waar t niet hoort Maar misschien is dat voor jou anders.

Gspot, ehm, moeten we van pijler veranderen misschien? Stel dat hij zijn vinger in je doet met de palm van zijn hand naar boven, en dan een 'kom hier' beweging maakt, dan zit hij goed. Dus soort boven en naar voren. Je kan het zelf ook voelen, de structuur voelt anders. En het voelt anders als je wel of niet opgewonden bent, het wordt groter.

(moet dit weg? is dit too much?)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Toch nog even reageren op wat er tussenstaat.

Zelf zou ik dat niet kunnen een friend with benefits naast een vriendje. Dus is dat raar? Nee. Of ja, mss in mijn ogen.

Maar nee, want ik vind dat iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt en ergens zou het een goeie oplossing zijn dan thuis te kniezen zonder sex.

Als je het er maar beide over eens bent want anders is het vreemdgaan en daar zou je een ander weer mee kwetsen...

Ik heb trouwens jaren ook de diana35 geslikt tegen acne en toen de Yasmin pil die ook tegen acne werkt en nu ben ik sinds 6 maanden gestopt. Als de dood dat het terug zou komen, Mijn gezicht gaat goed, maar mijn rug: drama. Maar ja, altijd minder erg dan mijn gezicht en ben gewoon blij dat ik na zoveel jaren pil er eindelijk van af ben. Mijn cyclus is heel regelmatig, voel zelfs mijn eisprong, wat gunstig is voor zowel wel en niet zwanger worden.

Nuvaring heb ik ook een tijdje gedaan, maar daar kreeg ik nog meer afscheiding van (wat ik al meer heb dan gemiddeld) dus dat was voor mij niet zo'n succes, voor de rest wat het echt een prima ding!

Ik vrees dat ik het nu dus bij condooms moet houden, of eventueel als we echt een stelletje worden, allebei testen en rekening houden met de eisprong. Maar dan moet hij wel weten: als ik zwanger zou worden zou ik het houden.

Dus heel handig als je niet samenwoont enzo zou dat niet zijn...
quote:findingnemo schreef op 14 april 2010 @ 22:31:

Had er nooit bij stil gestaan eigenlijk dat er ook echt "slechte" sex (sorry dat leer ik dus echt nooit af, met ks is gek) bestaat. Of dat wat de 1 dus slecht vind de andere goed vindt.

Zo vindt de één sex beter en de ander seks.

Yep back online. Gezellig he? Bij volgende salaris ga ik toch wellicht kijken voor nieuwe laptop. Dat roep ik al een jaar, maar ik ben nu zelfs (met versterking) in computerwinkel geweest. Ik bedoel maar.

Is de g-spot niet een fabeltje?

Ik ga ook naar bed. Kan morgen ietsje langer slapen maar wil toch tijdig naar bed.

van mij hoeft het niet weg, maar wie ben ik

Heb laatst een heel zelfonderzoek ernaar gedaan nav wat ik op internet had gevonden. En idd, het groter worden enzo heb ik allemaal ontdekt

Maar hoe en wat met een man erbij.. dat moet ik nog even bedenken.

En wat betreft box:

het was kut dat ie dat ding niet stijf kon houden, maar: alles erom heen was goddelijk!! En omdat hij wist dat hij toch niet kon concentreren draaide alles om mij.. en tsja, dat was euh HEERLIJK! Ook omdat het me niet echt boeide wat hij van me vond,. Openbaring

moet dit nu mss ook weg?

Of mss moeten jullie dit gewoon niet allemaal lezen en moeten we er een waarschuwing boven zetten.

~~ deze post bevat intieme sexdetails, that you might not want to know~~
Dus nee Fille.

Volgens mij geen fabeltje...

Maar goed, ik moet het nog in de praktijk brengen, inclusief het spuitend klaarkomen wat er bij zou moeten horen Ok daar hoeven we het niet over te hebben dan..
Nee vreemdgaan zou ik nooit doen! Maar aangezien we de vorige keren niets van trouw of we-zijn-een-stel of wat dan ook hadden uitgesproken vond ik het niet echt vreemdgaan.

En bleek ook, want hij was daarna dus ook terug bij z'n ex.

Ik denk zeker niet dat hij ervoor open staat eigenlijk, als ik afga op de gesprekken die we over denken-over-relaties hebben gevoerd. Maar toch stom, ik heb me dan misschien daarin behoorlijk op de oppervlakte gehouden omdat ik hem er ook niet mee af wil schrikken. Dus misschien weet hij niet eens hoe ik er in sta.

Je zou ergens toch denken dat mannen dat een lot uit de loterij zouden vinden als je afgaat op vooroordelen, een vriendinnetje dat zegt dat monogamie niet perse hoeft. Maar ik heb nog nooit een man getroffen die daar mee akkoord ging!

Dus ben ik tot nu toe altijd monogaam in relaties. Is niet echt een offer ofzo hoor, maar ik verbaas me er wel een over. Mensen zijn kennelijk toch met z'n allen behoorlijk traditioneel.
Ohja, ik zou ook niet van de friends with benefits zijn of sowieso seks met anderen terwijl je relatie hebt. Ook bij ldr. Maar goed, dat is volgens mij heel persoonlijk. Ik zou gewoon vreselijk onzeker worden van het feit dat iemand seks heeft met iemand anders, dus ik denk dat het me uiteindelijk weinig lol oplevert. Ik heb hier trouwens toch veel minder succes met mannen. Denk ik altijd. Zal ook wel tussen mijn oren zitten.
Als de mijne een fabeltje is geloof ik in sprookjes
Dat zou bij mij ook het probleem zijn: ik zou er zelf zo onzeker van worden! En dan had ik er ook geen lol mee.

Maar ik kan me voorstellen dat mensen het wel doen bij een LDR. En tsja, als je er allebei goed in staat.

Zou het wel gewoon een keertje aankaarten bij Bassist, je weet nooit hoe hij er tegenover staat.

Zou je het dan dan ook willen weten van hem? En vertel jij dan hem ook dat je friend with benefits is langsgeweest?
Sinds ik niet meer aan de pil ben (na mijn vorige relatie gestopt0, wil ik er niet meer aan. Ik vind mezelf een stuk leuker zonder die hormenen. Weet natuurlijk niet of het iets psychisch is, of echt effect is (Ik bedoel, je leest er zoveel over dat het ook een placebo effect kan zijn). Merkte wel dat mijn huid wat vetter werd, maar was veel minder emotionaal (so noemen wij thuis altijd emotioneel instabiel gedrag..).

Dus hier alleen condooms eigenlijk. Als we over twee jaar nog steeds een setje zijn en samen ergens gaan wonen (nou ja, in ieder geval in dezelfde plaats, echt samenwonen klinkt nog wel heel eng), dan zal ik me eens in nuvaringen en spiraaltjes verdiepen..:)
Op zich zou ik het dan best van hem willen weten. Dan zou ik bijvoorbeeld niet bellen als ik wist dat hij die nacht daar bleef slapen of zij bij hem. Het zou alleen wel duidelijk moeten zijn dan dat de relatie tussen ons is, en dat andere alleen one night stand of friends with benefits.

Dat zou dus bijvoorbeeld nooit gekke ex kunnen zijn! (belachelijk voorbeeld want dat zou hij nooit willen, maar die 'derden' zouden daar ook akkoord mee moeten zijn en weten hoe het zit)

Ik zou het hem alleen vertellen als hij het zou willen weten.

Maar wat ik heb gemerkt is dat hij volgens mij daar minder open in staat dan in. Hij heeft wel eens een one night stand gehad, dat wel. Maar momenteel is alles al lastig en onzeker zat, dus ga ik het niet ingewikkelder maken.

Hij was ook diegene die zei: ik kan je nog niet mn vriendinnetje noemen, maar ik ben wel gek op je en ik wil helemaal niet met een ander vrijen dus dat zal ik niet doen.

Toen zei ik: dan zal ik dat ook niet doen. Maar ik heb niets gezegd over wel of geen zin en dat was ook niet per ongeluk, want dan zou ik toch wel liegen.
Mss is het idd nog te vroeg om over zoiets te beginnen...

De tijd zal het leren...

Wil je dat alleen bij een LDR? Of zou het prima zijn in general?

Ik ga nu echt slapen!

Lees het morgen wel.

Trusten!
Oh, het onderwerp was alweer gevorderd. Van het idee dat hij het met een ander zou doen, of ik, daar wordt ik al bijna misselijk van. Aan mij niet echt besteed. Oppervlakkige ONS'en wel, maar niet tussendoor als er iemand is waar ik meer gevoel voor heb. Dat vind ik te ingewikkeld.
Tjemig zeg, wat is er veel geschreven! Ik kan echt niet overal op reageren, maar qua voorbehoedmiddel wil ik wel even wat kwijt.

Ik ben al twintig jaar aan de pil en dat vind ik eigenlijk wel erg lang. Ik slik sinds zes jaar de Diane, vanwege erge acne ook (echt, steenpuisten in mijn gezicht, het was NIET grappig). Maar ik merkte dat ik steeds meer klachten krijg die pilgerelateerd lijken: die focale vulvitis kan verergerd worden door de pil, zeker door zo'n sterke, mijn haar wordt steeds dunner (lang leve de krullen waardoor dat minder opvalt!), ik heb zwangerschapsmasker in mijn gezicht en het belangrijkste: ik heb het idee dat het mijn libido ook aantast. Dus nu ben ik sinds twee weken overgestapt op een nieuwe pil, die ook tegen acne zou moeten werken maar veel lichter is. De Yaz heet ie, en hij is hip want de verpakking ziet eruit als een stripje Sportlife.

Ik heb heel lang de overtuiging gehad dat ik absoluut geen kinderen wilde tot B hier een paar maanden was en een van ons daar een grap over maakte... nu hebben we ernstige twijfels maar we zijn er ook wel redelijk verstandelijk in: zo lang we niet weten of hij mag blijven (en nee, nog geen brief van de IND hier) en zo lang we met z'n tweeën nog steeds iedere maand niet weten of we wel genoeg geld hebben willen we het sowieso niet doen. Maar war ik dus vorig jaar nog liep te denken over een knip, daar is dat nu opeens anders en dus maar een tijdje een andere pil proberen dan. Spiraaltje of iets anders vaginaals wil ik met al die problemen daar beneden niet ook nog eens erin gaan proppen.

Oh en glijmiddel, check! (En ja Spijker, da's ook handig in je eentje, helemaal eens! Grinnik...). Oh god end an te bedenken dat ik vandaag weer iemand heb geboekt als klant via het forum... en dan dit hier allemaal neerpennen. Ach ja...
Ja Heejhallo, volgens mij denkt Bassist er net zo over als jij. Dus daarom denk ik dan: ik begin er maar niet over want zo veel kan het me ook weer niet schelen en straks wordt hij er al onzeker of verdrietig van doordat ik het alleen maar voorstel.

Nemo, als je met iemand samenwoont lijkt het me lastig Ik zou echt niet weten hoe het praktisch zou werken want ik ben dus nog nooit met iemand samen geweest die daar voor open stond. Dus dan gebeurt het niet, simpel.
Oh damn, ik schrijf ook veel te lang. Vreemdgaan, ook een onderwerp hier. Kwam er een paar maanden geleden achter dat B in Afrika is vreemdgegaan met een reisbegeleidster met wie hij werkte. Dat was in de tijd dat ik net terug was en hier vreselijk in de shit zat, dus steeds als ik belde was ik alleen maar aan het zeiken en zeuren over ontslag en verhuurd huis en geldproblemen en advocaten en blabla. En ze is leuk, ik heb foto's van haar gezien. Ik weet hoe het kan gaan, samen op reis, kutgroep, bij elkaar uithuilen, dronken worden als de toeristen weg zijn, kampvuur, tentje..

Op de een of andere manier verbaasde ik mijzelf dan ook enorm door er heel laconiek op te reageren. Ik vond het niet erg, snapte het zelfs wel. Maar ik zou het wél erg vinden als hij dat nu zou doen, terwijl ik available ben zeg maar. Maar dan nog, gezien ons gedoe, zou ik het ook nog wel snappen. Verliefd zou ik wel verschrikkelijk vinden want ik ben natuurlijk wel veel leuker en liever en bijzonderder dan wie dan ook. Nooit gedacht dat dat voor mij zo zou werken en hij was ook mega verbaasd maar uiteraard erg opgelucht.
Etosha, ik weet niet welke hormonen bij jou de problemen veroorzaken maar ik had erg veel last van het oestrogeen dat in de pil zit. Ik heb nu een 3-fasen pil en dan zit er dus minder oestrogeen in de eerste twee weken geloof ik (of net andersom?). In ieder geval: ik moet m iets nauwkeuriger innemen maar heb niet meer zo veel last van de bijwerkingen.
Die Yaz is een combinatiepil, dus ook anders van samenstelling. Bovendien zijn het 24 hormoonpillen en dan 4 placebo's zodat je er elke dag een slikt zonder echte stopweek (nou ja, die vier placebo's dan dus). We gaan het zien; ik heb met mezelf afgesprokend at ik het minstens drie maanden ga gebruiken, ondanks eventuele acne of wat dan ook.
quote:Spijker schreef op 14 april 2010 @ 23:05:

Ja Heejhallo, volgens mij denkt Bassist er net zo over als jij. Dus daarom denk ik dan: ik begin er maar niet over want zo veel kan het me ook weer niet schelen en straks wordt hij er al onzeker of verdrietig van doordat ik het alleen maar voorstel.

Nemo, als je met iemand samenwoont lijkt het me lastig Ik zou echt niet weten hoe het praktisch zou werken want ik ben dus nog nooit met iemand samen geweest die daar voor open stond. Dus dan gebeurt het niet, simpel.

Verstandelijk kan ik het wel beredeneren hoor, ik veroordeel open relaties ook helemaal niet. Maar weet gewoon dat het bij mezelf allerlei lelijke gevoelens op zou roepen. En het is niet eens dat ik nou nooit es iemand tegenkom waarvan ik denk : Nou, daar zou ik het wel op kunnen. Ik neem aan dat hij zijn ogen ook niet in zijn zak heeft zitten en wel eens een vrouw seksueel aantrekkelijk vind. Maar om het dan ook echt te doen, of ook echt actief te willen, zover komt het dan bij mij niet.

Hoewel ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook nooit in de situatie ben geweest dat een ander een open relatie voorstelde. Heb wel op veldwerk (nou, dit vind ik nou weer een bekentenis waarvna ik denk: wel ja, gooi het maar online) een paar jaar geleden meerdere scharrels tegelijk gehad, maar dat waren geen relaties. Geloof ik. Denk ik. In ieder geval niet iets waarvan ik verwachtte (of wilde) dat het bij vertrek uit het land zou stand houden.....
Oei, maar vreemdgaan in wel klote. Mooi dat je het kan relativeren en begrijpen. Maar ik denk dat toch: heb het er eerst over, over of monogamie de juiste afspraak is, in plaats van dat het 'zomaar' gebeurt.
Gisteren nog heel even Bassist gesproken. Hij had geen tijd om te bellen maar hij klonk beter en zei:maak je geen zorgen, daarom bel ik even om je te zeggen maak je geen zorgen.

Hij belt vanavond, ik ben benieuwd.
Zo ik ga nog even verder over seks:

Spijker dat van 'ik heb een nieuwe vieb' vind ik ook niet 'vies', maar bv. "zo het is echt heerlijk als die vibrator in me glijdt en langs mijn vaginawand schuurt en tegelijkertijd zit er een konijntje op mijn klit in te rammen nou dan kom ik schreewend en spuitend klaar". Dan schrap ik je van mijn vriendenlijstje

Oh en met collega's vind ik het gewoon en no-go, maarja ik hou van 'een professionele sfeer'. Een grapje ofzo vind ik niet zo erg (ook niet grappig meestal, maargoed), maar echt grof geschut hoef je bij mij niet bij aan te komen. In mijn vrije tijd wel, ik vind bv. Hans Teeuwen leuk en heb zelf ook wel grove humor, maar op het werk hou ik het graag allemaal op een afstandje. Het verschil zit er misschien wel in tussen "in het algemeen" en "persoonlijk". Op het werk zou ik een opmerking als "jij hebt een Cubaan dus je zult wel heel de dag platgeneukt worden" of elke referentie daaraan gewoon not done, in mijn vrije tijd krijg ik er vaak grappen over te horen waar ik dan verder niet zo erg mee zit.

Nemo, geinig!!! ikzelf had dat juist anders, ik ben niet met seks begonnen voor ik compleet vertrouwd was met de anatomie van de man om het zo maar te zeggen. Ik sta er van te kijken dat je al penetratie hebt terwijl je nog denkt 'ieuw piemels aanraken' bij mij was het andersom! Oh en goed dat je het condoom gebruikt hebt ik wilde niet te paternaliserend overkomen daarom zei ik er maar niets meer over (niet dat dat nog ongedaan te maken was maar okee).

Fille, ik kan me dat wel voorstellen, mijn vriend en ik zijn heel knuffelig en kusserig en hebben veel niet-erotisch lichamelijk contact om het zo maar te zeggen. Maar als we gaan tongzoenen gaan we seksen. Ik had toen in mijn hoofd (ja waarom weet ik niet) dat hij niet van tongzoenen hield en het alleen deed als 'voorspel' ofzo. Ik laat me ook makkelijk verleiden daar niet van. Toen ik het een keer zei, van 'we kunnen ook zoenen zonder seks' zei hij gewoon Nee. :o Ik vroeg waarom niet (en voelde alweer een verdriet golf opkomen) en hij keek me aan of ik gek was dat ik zo'n stomme vraag kon stellen: "omdat ik je lekker vind en leuk vind en als ik eenmaal aan je zit kan ik niet meer stoppen en wil ik alles". Nu voelt het opeens heel anders, haast als compliment. Gek hoe je zelf daar invloed op hebt met je gedachten / emoties.

Sex met x vind ik trouwens gruwelijk een beetje de RoXXy generatie die zogenaamd geil en hot wil zijn. De Kluunnen onder ons schrijven sex met een X denk ik Sorry dames niet persoonlijk bedoeld maar die associaties krijg ik er van.

Oh over 'leren over het vrouwelijk lichaam', daar heb ik geen last van, mijn vriend weet alles van het vrouwelijk lichaam (gspot en al die shit, Nemo, mijn tip is om het zittend te doen, hij zit op een stoel of de bank en jij er bovenop met je gezicht naar elkaar toe), en wil zelfs met me discussiëren over 'vrouwenzaken', zoals dat je volgens hem bloedverlies soms kan voelen als je ongesteld bent. Ik zei dat dat bullshit was (ik voel het soms wel maar ok) en hij zei toen gewoon glashard: nee hoor, dat is waar

Cadi, ik gebruik de pil. Ik ben weleens bij de dokter geweest voor alternatieven, maar dit is toch het best voor mij. Prikpil wil ik niet, want dan kan het weer een hele tijd duren voor je weer vruchtbaar bent. Ik ga er vanuit dat als ik stop met d epil dat is omdat ik kinderen wil, dus dan wil ik niet nog een jaar moeten wachten tot het kan. Implanon had mijn huisarts geen vertrouwen in en zette hij niet, nuvaring is wel een alternatief voor mij maar geeft ongeveer net zoveel hormonen af en je kan het voelen tijdens de seks volgens de huisarts (dat zou ik niet zo erg vinden als er andere voordelen aan zaten), condooms bieden niet genoeg bescherming en zijn niet zo prettig, en ijzerpaperclips en al die dingen in laten brengen begin ik niet aan Mijn huisarts zei ook dat het pijnlijk kan zijn voor vrouwen die nog geen kinderen hebben gehad en aangezien ik al een dag bloed van een uitstrijkje wil ik dat risico niet nemen.

Maar het lijkt me wel prettig om te kunnen stoppen met de pil. Ik gebruik een superlichte pil, maar toch. Sterilisatie zou ik zelf ook niet zoveel problemen mee hebben als mijn gezin compleet zou zijn, maar we hebben deze discussie al eens eerder gehad, ik vind het eigenlijk oneerlijk dat de vrouw dat dan moet doen na jarenlang voor de voorbehoedsmiddelen gezorgd te hebben, en kinderachtig als de man het niet doet. Maarja, als hij het niet doet doet hij het niet en je kan dan weinig andere kanten op. Als je zwanger wordt ben jij uiteindelijk toch zelf de sjaak.

Ik heb trouwens een zomer lang de nuvaring ingepakt

Isiss, in elkaar gestrengeld in slaap vallen vind ik trouwens wel vies Sorry, heb er al veel mensen tegen me in het harnas mee gejaagd hier op het forum maar ik was me dus altijd na de seks en mijn vriend ook. Als ik hoor over 'natte plekken' of 'sperma dat de volgende dag uit je loopt' denk ik echt GATVER! Ik werd nog meer gesterkt in dat idee toen een vriendin zei dat het 'de volgende dag niet lekker ruikt'. Tja hoe zou dat nou komen, smeerkees

Ik vind in elkaar gestrengeld (Maar niet met zijn penis in mijn vagina... *ril*) heeeeerlijk maar voor mij staat het dus los van seks, niet iets wat daar per se op volgt.

Over trouw zijn bij LDR, ik heb alleen de eerste keer aan mijn vriend gevraagd of hij het met een ander had gedaan, hij zei nee, en hij vroeg het mij ook, en ik zei ook nee. Een keer hebben we elkaar maandenlang niet gezien, ik kan nooit zeker weten of hij echt niet met een ander is geweest, maar ik ga me daar niet druk over lopen maken. Heb ik toen al besloten, toen iedereen me vroeg "ben je niet bang dat hij vreemdgaat?". Nee dus. Als hij dat doet kom ik het nooit te weten en hij zegt dat hij het niet doet. Meer is er niet, voor mij. Als hij nu vreemd zou gaan zou ik hem dumpen (want ik ben thuis op hem aa nhet wachten e nhij kiest er voor om het met een ander te doen), als hij het toen met een ander gedaan heeft zou ik dat emotioneel veel minder erg vinden. Toch zou ik hem dumpen omdat ik me er niet overheen zou kunnen zetten, en weet je waarover vooral niet: dat die ranzige kut (sorry) van een vies wijf de penis van mijn vriend aangeraakt heeft, die dan weer in mijn vagina komt??????? NO way José. Dat vind ik te vies. Ik zou me er niet over heen kunnen zetten. Als ik me trouwens echt voorstel, als een film in mijn hoofd, hoe het zou zijn om hem te zien met een ander krijg ik moordneigingen. Dat is ook niet bevordelijk voor de sfeer Ik denk dat mannen een vriendin die niet monogaam wil zijn niets vinden, maar een vriendin die monogaam is en het niet erg vindt dat zij zelf niet monogaam zijn, het einde vinden . Ik vertelde mijn vriend jaren terug over het fenomeen "parenclub" en toen zei hij heel enthousiast "oh superleuk!" en meteen daarna betrok zijn gezicht "behalve dat jij het dan met anderen doet". Mij lijkt een parenclub trouwens niets omdat ik denk dat er vooral lelijke mensen komen met wie ik het toch al niet wil doen.

Je glijmiddel kan je altijd nog gebruiken voor anaal Nemo
Oh nu gaan wij ook nog over jezelf schoonmaken na de seks discussieren. In elkaar verstrengeld slapen, daar doe ik niet aan of nu met of zonder onderbroek aan. Ik kan dan gewoon niet slapen. Geef mij ruimte.

Na de seks wassen doe ik ook niet als het s'avonds is. Gewoon even naar de wc en alles afvegen. Ik moet toch altijd plassen, als dat niet zo was zou ik misschien wel blijven liggen.

Maar ik ben sowieso een viespeuk. Heb hier wellens gelezen van vrouwen die s'avonds niet pijpen als de vent in kwestie s'ochtends gedouched heeft. Heb ik geen probleem mee....

Mooi dat de bassist je gerustgesteld heeft Spijker. Ben benieuwd wat eruit komt.
~vingers in oren~

Lalalalalalala.

Ik gebruik sinds kort de pil.

Te slordig voor condooms.

Te veel ellende gehad met spiraaltjes.

Te bang voor sterilisatie (allebei).

Bleef onthouding of pil over.

Ik probeer het een half jaar om te kijken of de evt bijwerkingen me tegen staan. Zo ja, dan kunnen we altijd nog aan onthouding doen

Cadi, dank voor bericht.

Kman doet inburgeren op ma, wo, do. Ik bezig eea op dins. Op vrijdagen zou kunnen, maar dan zonder oudste. Komende zaterdagen doe ik dingen voor begin september.

Dus.

Zondagmiddag over 4 weken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven