Luizen moeders????

15-04-2010 07:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.

Ik heb even een vraag met betrekking over luizen.Bij mijn kinderen op school is het onderhand een ware epidimie.En school wil er niets aan doen.Nu is mijn vraag aan jullie.Hebben jullie ervaring met luizen moeders?Want hoor van verschillende mensen dat luizenmoeders wel echt werkt.En wat moet ik me er bij voorstellen.

Hoop op antwoorden want we zijn met een groepje moeders die het nu toch echt door willen gaan zetten.
Ik heb wel eens gehoord dat het net als bij een mug is. Daar worden sommigen ook niet door geprikt en anderen wel.
Hoi iedereen

Bedankt alvast voor de tips en ik en meerdere moeders gaan er zeker wat mee doen.Alleen jammer dat school er niets mee wil doen.En ook niet mee wil gaan werken. Ze doen er zo raar over of dat het een of andere ziekte is en of ze er voor schamen. Nu hebben we contact op genomen met de ggd en die gaan nu kijken of ze er wat mee kunnen want het af gelopen half jaar is het zo erg dat er nog geen maand voorbij is gegaan zonder luizen op school. Voor de kinderen lastig en voor ouders ook. Want baal er stevig van hoor.
Succes Mystiek!

Het protocol heb ik gevonden, dus mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
@ bartjes

Ben vanmiddag op school geweest en met de directeur gepraat.Hij is nu wel zo ver dat hij luizencapes heeft besteld voor de hele school want ja meneer vond toch ook wel dat het lastig was.Maar over luizen moeders moest hij echt nog over na denken.Wachten het maar weer af.Maandag hoor ik meer.Maar wil jullie alwel bedanken voor alle adviezen en ervaringen in de praktijk en als we het er door krijgen dan laat ik het wel weten bartjes wil iedereen een prettig weekend wensen want ik ga even niet aan luizen denken maar gewoon lekker genieten en er even tussen uit drie dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven