hoelaat is t nu?

28-03-2010 09:37 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet nou niet of mn telefoon automatisch een uur naar voren is gegaan of niet. En teletekst werkt helaas niet meer op mn oude tvtje hahaha.
Goedemorgen! Ben echt goed bezig, al zeg ik 't zelf. Al voor 8.30u op en al vanalles gedaan. Terwijl ik pas om 11u weg moet. Netjes toch. Ookal een was gedaan.

10.27 nu
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Je bent laat vandaag noa

Trots op je Janna, je verdient vandaag een ijsje?

kabouter?!?!? lang geleden ongesteld, baby?

Frizz suc6, en sla er op los he

11:40
quote:naatje_in_love schreef op 15 april 2010 @ 11:40:

kabouter?!?!? lang geleden ongesteld, baby?Nee, morningafterpil ellende.. blaat

12.41
Sterkte?!?

13:37
Bjz stinkt :puke: Echt, wat een kleremensen daar..

@kabouter: Heb het een beetje meegekregen op blaastopic, hopen dat het snel komt.

Ik ben trouwens zwanger geweest ondanks de map ..

@Naatje: Goed he . Heb geslapen van 20.00 gisteren, was fijn.

@Frizz: Heftig, kun je het loslaten als je thuis bent? Ik had laatst een studiedag "seksueel misbruik bij verstandelijk gehandicapten". Was erg heftig, iedereen heeft zitten janken .
Weer vergeten: 14.07.
Hai Janna..
Ik zit even te dubben: zal ik m'n haren verven?

Donkerbruin?

Wat zou er gebeuren als ik 3% mix met de 6%? Ik heb nl. niet genoeg 6 en ook niet genoeg 3.
Ga maar niet mixen noa, en welke kleur heb je zelf?

14:44
Er zit nu een 5 op, ik wil een 4 gaan proberen van Majirel.

@14.51
Ik verf zelf mijn haren nooit, dus veel verstand heb ik er niet van. Doe je het vaker? Want dan neem ik aan dat je de juiste keuze zal maken :-)

14:56
Ik heb ooit een kappersopleiding gedaan :-).. Beetje verstand ervan maar ik heb die peroxides nog nooit gemixed. Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.
Suc6 :-)

Laat je het weten

15:07
Dank je, ik zit inmiddels in de verf
Shit, m'n hoofd jeukt. Niet normaal

@17.24
OOOOOOh, nog meer shit..

Me niet uitlachen he??

Ik doe ook altijd een beetje verf op m'n wenkbrauwen, 5 minuutjes maar. Nu zat ik dus lekker te forummen en ik ben m'n wenkbrauwen vergeten af te doen. Pikzwart!!
Noah oenie! Kun je daar niet iets aan doen? Snel wassen met een heftige shampoo?

Lieve Naatje dacht jij nou dat IK te maken heb met huiselijk geweld? Gelukkig niet zeg! Was vanuit professioneel oogpunt, ben hulpverlener. En wonder boven wonder was het een interessante dag, toch wel weer goed om even de boel in het kopske op te frissen.

Noah ik heb eigenlijk niet zo erg dat ik flink geraakt wordt door het werk, af en toe een uitzondering daargelaten. Ik weet wel nog heel goed dat ik tijdens mijn opleiding ook les kreeg over dementie met bijbehorende film en TOEN heb ik gejankt. Ik zou nooit met een doelgroep kunnen werken waarvan je weet dat het alleen maar erger zal worden, wat je ook doet.

18.03
Nog een halfuurtje voordat ik weer aan het werk ga (in tijden van crisis is het handig om er 2 banen op na te houden).

@ 16.59 GMT
Snjókorn falla, á allt og alla
Jij gaat gewoon werken?

Half Europa ligt plat (naja, vliegverkeer dan) en jij gaat rustig aan het werk..

@Frizz, da's fijn dat je kunt loslaten. Moet het zelf nog leren.
quote:noahtb schreef op 15 april 2010 @ 20:33:

Jij gaat gewoon werken?

Half Europa ligt plat (naja, vliegverkeer dan) en jij gaat rustig aan het werk..

@Frizz, da's fijn dat je kunt loslaten. Moet het zelf nog leren.Wat wil je dan dat ik doe??? 20.02
Sluit deuren en ramen. Zet de radio of tv aan.

;-)@22.09

Werkse.
quote:noahtb schreef op 15 april 2010 @ 22:09:

Sluit deuren en ramen. Zet de radio of tv aan.

;-)@22.09

Werkse.Ben al weer klaar met werken hoor (geef gymles x 3/week). 20.22
Nieuwe overstroming; er zijn weer een boel mensen geevacueerd en dit keer zijn er ook ijsblokken/rotsen mee naar beneden gekomen.

20.23
Sjemig wat een gedoe in Europa!

Noah loslaten op zich (werk en prive) is om te leren. Gelukkig begin ik er ook prive beter in te worden. Geloof is ook wel een steun daarin.

Ik ben klaar met werken. Teveel en te lang gewerkt eigenlijk. Morgen een heel lange dag omdat ik vanuit werk meteen naar een feest moet, waar ik ook vrijwilliger ben.

23.44
Goeiemorgen @11.27

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven