leuke kattenspeeltjes
donderdag 15 april 2010 om 15:59
Ik zag dit fimpje
http://www.dumpert.nl/med ... _nieuw_speledingetje.html
hartstikke leuk, maar ik vind het toch wat duur voor mijn kat. Wat vinden jullie, toch gewoon doen om Minoes happy te houden?
http://www.dumpert.nl/med ... _nieuw_speledingetje.html
hartstikke leuk, maar ik vind het toch wat duur voor mijn kat. Wat vinden jullie, toch gewoon doen om Minoes happy te houden?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 15 april 2010 om 16:05
Mijn katten vinden propjes helemaal het einde, en als je dan ook nog een lege doos neerzet dan worden ze helemaal blij.
Ook achter zo'n laserstraaltje aanrennen vinden ze erg leuk. Wel uitkijken voor hun oogjes.
Ik heb allerhande speelgoed bij de dierenwinkel vandaan maar dat moeten ze niet. Daarom zou ik dit ding ook nooit kopen.
Ook achter zo'n laserstraaltje aanrennen vinden ze erg leuk. Wel uitkijken voor hun oogjes.
Ik heb allerhande speelgoed bij de dierenwinkel vandaan maar dat moeten ze niet. Daarom zou ik dit ding ook nooit kopen.
donderdag 15 april 2010 om 16:07
De Cheese Chase, kost een kleine 20 euro dus ook niet echt goedkoop (maar wel goedkoper als het speledingetje uit het filmpje ) maar al maanden een succesnummer hier in huis!
Verder een tunneltje (paar euro bij Ikea) en de potloden, stiften en autootjes van zoon, mijn oorbellen, armbanden en kettinkjes
Edit: niet goed gelezen... Zou zelf iig dat speledingetje uit het filmpje niet hiervoor aanschaffen... Misschien wel als speledingetje voor man, ooit...
Iets anders
donderdag 15 april 2010 om 16:11
Lachen, ik heb een mini filmpje van mijn fototoestel dat Bo toen die reclame hier op viva onderin wilde pakken. Maar weet die niet hier te zetten. Maar die is ook niet zo leuk als dit filmpje.
Enig is die. Ik kan niet zien wat het is, een beeldscherm?
Enig is die. Ik kan niet zien wat het is, een beeldscherm?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 15 april 2010 om 16:12
donderdag 15 april 2010 om 16:15
quote:mylenevalerie schreef op 15 april 2010 @ 16:11:
Lachen, ik heb een mini filmpje van mijn fototoestel dat Bo toen die reclame hier op viva onderin wilde pakken. Maar weet die niet hier te zetten. Maar die is ook niet zo leuk als dit filmpje.
Enig is die. Ik kan niet zien wat het is, een beeldscherm?de nieuwe ipad
Enig is die. Ik kan niet zien wat het is, een beeldscherm?de nieuwe ipad
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 15 april 2010 om 16:29
donderdag 15 april 2010 om 16:31
donderdag 15 april 2010 om 16:47
quote:2love schreef op 15 april 2010 @ 16:33:
Mijn kat nog nooit zo blij gezien als toen hij een oude schoenveter te pakken had! Hij loopt ermee rond zijn bekkie.
Ja!! Veters waar de schoen nog aan zit zijn trouwens ook leuk hoor. (helemaal als ze wat glad zijn van onder: voorpoten er in, met achterpoten afzetten en glijden maar )
En een schroef aan een touwtje is hier ook al maaaaanden een groot succes. Niks dure speeltjes dus, vinden ze meestal toch niks aan (iig niet voor lang).
Mijn kat nog nooit zo blij gezien als toen hij een oude schoenveter te pakken had! Hij loopt ermee rond zijn bekkie.
Ja!! Veters waar de schoen nog aan zit zijn trouwens ook leuk hoor. (helemaal als ze wat glad zijn van onder: voorpoten er in, met achterpoten afzetten en glijden maar )
En een schroef aan een touwtje is hier ook al maaaaanden een groot succes. Niks dure speeltjes dus, vinden ze meestal toch niks aan (iig niet voor lang).
donderdag 15 april 2010 om 16:51
donderdag 15 april 2010 om 17:07
Absoluut de laserpen/lasepointer. Voor een tientje via internet gekocht. Als ik dat ding al pak, beginnen ze direct heel verwachtingsvol te kijken en kwispelen haast (voor zover een poes dat kan). Dan rennen ze vervolgens als een idioot achter het rode stipje aan en kunnen ze niet meer ophouden. Ook goed voor een te dikke poes. Ook leuk als ze het stipje 'vangen'. Dan doe je snel even het lampje uit en kijken ze onder hun pootjes.
Eerst vond ik het een beetje zielig, omdat ze het natuurlijk niet echt kunnen vangen, maar omdat ze het zelf zo leuk vinden heb ik me daar overheen gezet
Eerst vond ik het een beetje zielig, omdat ze het natuurlijk niet echt kunnen vangen, maar omdat ze het zelf zo leuk vinden heb ik me daar overheen gezet
donderdag 15 april 2010 om 17:26
Onze katten vinden het volgende: kattenspeelgoed is stom (hoe duurder, hoe eerder ze het links laten liggen), alles wat geen speelgoed is (en helemaal als het niet stuk mag, maar wel kan) is wel heel leuk om mee te spelen .
Dus: papierpropjes, pingpongballen, touwtjes (lees: veters), zijn een succes.
En een dure krabpaal is ook niet nodig: koop gewoon een nieuwe bank, werkt ook heel goed .
We houden wel van onze katten hoor
.
Dus: papierpropjes, pingpongballen, touwtjes (lees: veters), zijn een succes.
En een dure krabpaal is ook niet nodig: koop gewoon een nieuwe bank, werkt ook heel goed .
We houden wel van onze katten hoor
donderdag 15 april 2010 om 18:09
vrijdag 16 april 2010 om 11:59
Mijn kat kijkt ook niet om naar nieuwe speeltjes dus ik koop niets meer. Wat wel een succes is, is een stokje met een lang stuk elastiek eraan vast. Ik kan gewoon op de bank blijven zitten en de kat rent zich te pleuris achter dat elastiekje aan. HAHAHAHA
Trouwens, kleine ronde elastiekjes vind ze ook geweldig en af en toe een speelgoedmuis.
Trouwens, kleine ronde elastiekjes vind ze ook geweldig en af en toe een speelgoedmuis.
maandag 11 april 2011 om 15:08