3000+ deel 46
donderdag 15 april 2010 om 22:02
Dr is echt niks op tv maar heb zitten googlen Die gynafix lijkt me wel wat, ga binnenkort de dokter bellen voor een afspraak (zou morgen wel willen maar wacht eerst een klein weekje op menstruatie. Zucht, ik space hem weer.. Grote borsten, misselijk, zucht.. )
Brrr dan moet ik naar een gynacoloog.. Maar het lijkt me heerlijk om niet elke dag aan die pil te moeten denken!
Brrr dan moet ik naar een gynacoloog.. Maar het lijkt me heerlijk om niet elke dag aan die pil te moeten denken!
donderdag 15 april 2010 om 22:02
Ik las dat er alweer een avataro jatterT bezig is.....bedenkelijk
Hee Iry, ik las dat je morgen naar de dermatoloog gaat. Gaat er iets "echts"gebeuren?
BAM, fijn dat jet het overleefd hebt
en ik
ik heb enorme spierpijn in mijn bovenbenen terwijl ik niets bijzonders heb gedaan, maar het doet erg erg pijn, ik kan zelfs amper traplopen en hurken moet ik al helemaal niet doen want dan val ik om.Charming....
Hee Iry, ik las dat je morgen naar de dermatoloog gaat. Gaat er iets "echts"gebeuren?
BAM, fijn dat jet het overleefd hebt
en ik
ik heb enorme spierpijn in mijn bovenbenen terwijl ik niets bijzonders heb gedaan, maar het doet erg erg pijn, ik kan zelfs amper traplopen en hurken moet ik al helemaal niet doen want dan val ik om.Charming....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.