3000+ deel 46
donderdag 15 april 2010 om 20:51
Chooc, nuvaring zijn ook hormonen. Als je denkt dat je depressief wordt van hormonen, dan lijkt t me de moeite waard om synthetische hormonen even helemaal uit te sluiten.
GyneFix is de nieuwe generatie koperspiraal, twee dinnetjes gebruiken die en zijn daar blij mee.
GyneFix is de nieuwe generatie koperspiraal, twee dinnetjes gebruiken die en zijn daar blij mee.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 15 april 2010 om 21:25
Mirena zitten idd ook hormonen in maar wel minimaal.
Nuvaring ook hormonen maar ook minimaal, dochter heeft het gebruikt, was er ik ook wel tevreden over (maar gebruikt het niet meer, weer eigenlijk niet waarom) .
Mijn Mirena gaat er nu uit en ik ga juist weer aan de pil omdat ik weer moet gaan menstrueren gezien mijn Osteoperose (zo geen zin in, bleh! ) .
Vriend gaat dan onder het mes omdat de pil niet betrouwbaar is met mijn eetstoornis.
Wat een gedoe eigenlijk.
Oh film begint weer!
Zwijmelen bij Hugh Grant
Nuvaring ook hormonen maar ook minimaal, dochter heeft het gebruikt, was er ik ook wel tevreden over (maar gebruikt het niet meer, weer eigenlijk niet waarom) .
Mijn Mirena gaat er nu uit en ik ga juist weer aan de pil omdat ik weer moet gaan menstrueren gezien mijn Osteoperose (zo geen zin in, bleh! ) .
Vriend gaat dan onder het mes omdat de pil niet betrouwbaar is met mijn eetstoornis.
Wat een gedoe eigenlijk.
Oh film begint weer!
Zwijmelen bij Hugh Grant
donderdag 15 april 2010 om 21:39
Heleu.
Pfffffff wat een dag wat een dag en wat vind ik het altijd vermoeiend om veel visite te hebben.
Waarvan eentje met een enorme negatieve energie om haar heen waar ik vreselijk gevoelig voor ben.
Maar Jongste heeft een fijne dag gehad met veel visite, vriendjes en kadootjes.
Kapot languit op de bank nu.
Pfffffff wat een dag wat een dag en wat vind ik het altijd vermoeiend om veel visite te hebben.
Waarvan eentje met een enorme negatieve energie om haar heen waar ik vreselijk gevoelig voor ben.
Maar Jongste heeft een fijne dag gehad met veel visite, vriendjes en kadootjes.
Kapot languit op de bank nu.
donderdag 15 april 2010 om 21:51
donderdag 15 april 2010 om 21:54
quote:noanne schreef op 15 april 2010 @ 21:38:
@Iry, maar met pil menstrueer je niet echt toch?
Eigenlijk weet ik nog niet echt hoe het precies zit en waarom.
In ieder geval is geadviseerd weer aan de pil te gaan om zo weer te menstrueren omdat dat beter is.
Hmm... straks eens googlen hoe dat precies zit.
@Iry, maar met pil menstrueer je niet echt toch?
Eigenlijk weet ik nog niet echt hoe het precies zit en waarom.
In ieder geval is geadviseerd weer aan de pil te gaan om zo weer te menstrueren omdat dat beter is.
Hmm... straks eens googlen hoe dat precies zit.