vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
Ja, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar Lisa?
die dag zal vast wel komen...... dat moet wel dat weet ik ook...

en je hebt gelijk 10 jaar is veel.... de dromen van de toekomst die je had zullen moeten worden bij gesteld.... en natuurlijk duurt het niet een week,,,

er zal nog verdriet komen boosheid onbegrip en weet ik veel...

en ergens vind ik het logisch dat ik hem terug wil, dat is natuurlijk een veel veiliger idee dan alleen verder moeten, en inzien dat de toekomt niet was zoals ik dacht...

maarja hoe lang kan iemand ooogkleppen ophouden he

maar het komt goed.... hoop gewoon dat ik hulp kan krijgen, al denk ik afentoe van oo red het wel... is toch stukken beter...

ik heb net gedouchte ga nu even boodschappen doen,

dankjewel
zie jullie reactie nu pas, nee nog niet gegeten , dus ga zo boodschappen doen, drinkyogurt e.d halen....

zal indd even tot rusts moeten komen voor we alle gesprekken aan gaan.. moet alles toch beetje afronden he
Je kan ook bij de apotheker: als je echt weinig binnen kan krijgen, pakjes Nutridrink halen. Deze kleine pakjes geven je een bron van voedingstoffen.
ik had even eenheeeeel helder moment!!

een maand geleden ben ik bij de bloedbank geweest omdat bloeddonor wou worden... ze hebben toen bloed afgenomen van mij om te testen!

ik heb ze net gebeld en wordt terug gebeld... hun hebben vast gekeken of mijn bloed goed was, want neem aan dat ze het niet zomaar aan een ander geven
Hoi Lisa,

Ben je al terug van boodschappen doen? Dan hoop ik nu heel hard te horen dat je 'eetbare vloeistoffen' hebt gehaald en weer een bodem in je maag hebt.
quote:vivalalisa schreef op 16 april 2010 @ 13:40:

ik had even eenheeeeel helder moment!!

een maand geleden ben ik bij de bloedbank geweest omdat bloeddonor wou worden... ze hebben toen bloed afgenomen van mij om te testen!

ik heb ze net gebeld en wordt terug gebeld... hun hebben vast gekeken of mijn bloed goed was, want neem aan dat ze het niet zomaar aan een ander gevenWaar gaat dit over? Een bloedbank die telefonisch medische inlichtingen verstrekt?
nee moest worden terug gebeld en dat is net gebeurd...

ik mag na de bloedbank komen en dan geven ze mij de uitslagen.. dat mag dus niet telefonisch

maar zei ze je hebt een oproep gekregen om bloed te laten prikken dus je mag er van uit gaan dat alles goed is...
Testen ze bij de bloedbank ook op soa's dan?
nee volgens mij alleen hiv en Hepatitus
aids hiv en nog een paar moeilijk uitsprekende woorden. sufilus ofzo?

ga straks alsnog de GGD bellen voor de zekerheid

x
Chlamydia is ook belangrijk om te weten. Daar kun je onvruchtbaar van worden. Dus vraag het even na of ga voor alle zekerheid gewoon even langs de GGD, Is gratis, volgens mij.
O, dat zei je zelf ook al. Goed zo.
.
bloedbank controleert op hepatitus B en C, HIV, Syfilis, en het leukemievirus
Denk het niet missrabbit, volgens mij zou ze boodschappen gaan doen, maar heeft eerst het telefoontje afgewacht.

En zoals we allemaal weten, van uitstel komt heel erg vaak afstel......

Lisa, zorg er nou voor dat je echt wat binnen gaat krijgen!
heyhey

anoniempje je hebt gelijk wou toch even op telefoontje wachten...

maar ben weer terug en heb vivit gehaald en drink onbijt. soepstengels voor vanavond of missch morgen.. er zit in iedergeval bodempje drinkontbijt in...

heb meteen even op verschillende lokaties gekeken van de ggd. is niet in mijn stad, wel in de stad hiernaast zegmaar.. als rijbewijs heb ga ik er lekker met de auto heen en anders ma met de trein..

dat is zeker een stap die volgende week wordt uit gevoerd, als er tenminste geen wachtrij van 3 maanden is haha

vrienden bellen of ik bij ze wil eten, mee wil doen aan spelletjes avond e.d

. en de hele vriendengroep weet het ondertussen (ergens helaas) maar krijg lieve berichtjes
Nee niet helaas, da's juist goed. Zij zijn er om jouw te steunen, en geloof me je kan iedere hulp goed gebruiken (al is het maar een knuffel of een lieve wens)

En natuurlijk ga je erheen om iets te eten en een spelletje te spelen, kan je gelijk even je gedachte verzetten.

Veel plezier.
Nou lekker bij je vrienden gaan eten! Want van soepstengels krijg je je vriend niet terug en ga je je ook niet beter voelen op de lange termijn. Geef jezelf een schop onder je kont en eet normaal. De situatie waar je nu in zit lijkt me wel drama genoeg..hoeft geen tweede deel anorexia bij lijkt me. Sterkte.
ja maar die ene die mij uitnodigde voor spelletjes is zijn eigen broer, die hadden al heel slecht contact.. en die heeft spelletjes avond waarvan ik de meeste niet eens ken... denk niet dat je dan leuke eerste indruk maakt als je jezelf moet inhouden niet verdrietig te zijn haha

ga vanavond even na een andere vriend toe denk ik... eerst even op brief wachten (jajaja ik weet het fout!!!) en dan ga ik weg
Ja, ik zeg ook gaan! Het is ook een beetje afleiding en dat kun je goed gebruiken. Doen dus.

En juist wanneer het gezellig is, is het ook een stuk makkelijker om te eten!
dat is waar, zal even verklaren waarom ik op brief wil wachten want snap dat dat dom over komt.... ik wil de brief niet lezen als ik thuis kom van wat afleiding weet dta ik dan weer even instort.... en tuurlijk kan ik wachten met lezen tot morgen maar nee daar ken ik mezelf te goed voor dat lukt niet
En dat niet eten? Verklaar dat eens? Wat is de meerwaarde van wachten met eten?
Is de post dan nog niet geweest, of stopt hij hem bij jou door de bus???

Als je vanavond naar een vriend gaat, neem dan die brief mee naar hem/haar en lees samen de brief.
Je kunt ook wachten op de brief, en die dan meenemen natuurlijk, zodat je niet alleen bent wanneer je hem gaat lezen.

Lees je hem eerst, dan weet je eigenlijk nu al dat je de deur niet meer uitgaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven