Wasstraat

16-04-2010 14:48 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie vind dat ook zo NIET LEUK?

Let wel, een hele lange straat (MCCarwash)
quote:sprokkelientje schreef op 16 april 2010 @ 15:10:

[...]

In dat geval...

Op de wasstraat dan maar...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Olie meten, banden pompen, tanken, ruitenwisselvloeistof bijvullen, koelvloeistof bijvullen, ik kan het allemaal maar doe het nooit. Ook ga ik nooit door de wasstraat. Vind het zonde om krasjes op de auto te krijgen, helaas zijn niet alle wastraten krasvrij. Ik doe het veel liever zelf, gewoon met de tuinslang en een borstel. Was wel met (gefilterd) regenwater.
Bij ons hebben ze zo'n was straat met daarnaast een overdekt pad (als in glazen gangpad). Ínclusief koffiezetapparaat, stoeltjes en roddelblaadjes :D

Mijn actieplan is dan ook altijd: Zo snel mogelijk de auto uitstappen, zeggen wat ik wil, betalen en naar het koffiezetapparaat lopen. Die 'wasjongens' spuiten hem dan eerst even schoon en zetten hem daarna op de lopende band. Aan het einde van de band komt mijn autootje stralend aanrijden, stap ik in en ben ik weer blij!
quote:Sellena schreef op 16 april 2010 @ 14:48:

Wie vind dat ook zo NIET LEUK?

Let wel, een hele lange straat (MCCarwash)Ik zou willen dat mijn leven zo simpel zou zijn dat ik me over zoiets druk zou maken....
quote:Sellena schreef op 16 april 2010 @ 15:05:

[...]

Zonder t, als ik me niet vergis.

Maar ook andere hebben en mening en ik heb geen zin om verder op jouw onzin te reageren. Blijkbaar heb je niks beters te doen, als je op een topic schrijft waar je niks mee hebt.

DOEI!

Oooh sorry...ik had niet door dat er niet gereageerd mocht worden als iemand een andere mening had.

Ben al weg...
Ga straks een poging wagen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven