Wasstraat
vrijdag 16 april 2010 om 15:17
Olie meten, banden pompen, tanken, ruitenwisselvloeistof bijvullen, koelvloeistof bijvullen, ik kan het allemaal maar doe het nooit. Ook ga ik nooit door de wasstraat. Vind het zonde om krasjes op de auto te krijgen, helaas zijn niet alle wastraten krasvrij. Ik doe het veel liever zelf, gewoon met de tuinslang en een borstel. Was wel met (gefilterd) regenwater.
vrijdag 16 april 2010 om 15:27
Bij ons hebben ze zo'n was straat met daarnaast een overdekt pad (als in glazen gangpad). Ínclusief koffiezetapparaat, stoeltjes en roddelblaadjes 
Mijn actieplan is dan ook altijd: Zo snel mogelijk de auto uitstappen, zeggen wat ik wil, betalen en naar het koffiezetapparaat lopen. Die 'wasjongens' spuiten hem dan eerst even schoon en zetten hem daarna op de lopende band. Aan het einde van de band komt mijn autootje stralend aanrijden, stap ik in en ben ik weer blij!
Mijn actieplan is dan ook altijd: Zo snel mogelijk de auto uitstappen, zeggen wat ik wil, betalen en naar het koffiezetapparaat lopen. Die 'wasjongens' spuiten hem dan eerst even schoon en zetten hem daarna op de lopende band. Aan het einde van de band komt mijn autootje stralend aanrijden, stap ik in en ben ik weer blij!
vrijdag 16 april 2010 om 16:47
quote:Sellena schreef op 16 april 2010 @ 15:05:
[...]
Zonder t, als ik me niet vergis.
Maar ook andere hebben en mening en ik heb geen zin om verder op jouw onzin te reageren. Blijkbaar heb je niks beters te doen, als je op een topic schrijft waar je niks mee hebt.
DOEI!
Oooh sorry...ik had niet door dat er niet gereageerd mocht worden als iemand een andere mening had.
Ben al weg...
[...]
Zonder t, als ik me niet vergis.
Maar ook andere hebben en mening en ik heb geen zin om verder op jouw onzin te reageren. Blijkbaar heb je niks beters te doen, als je op een topic schrijft waar je niks mee hebt.
DOEI!
Oooh sorry...ik had niet door dat er niet gereageerd mocht worden als iemand een andere mening had.
Ben al weg...