Wasstraat
vrijdag 16 april 2010 om 14:51
Nou, het is niet het hoogtepunt van de maand, dat nou ook weer niet, maar ergens vind ik het wel lollig eigenlijk. Komt misschien ook wel door de erg appetijtelijke heren die hier de wasstraat bemannen
Helpen overal bij zonder het gevoel te geven dat je maar een dom blondje bent oid, als zoon mee is krijgt hij iets te snoepen, kan er pinnen zonder de auto te verlaten, en IN de wasstraat tja... dat vind ik gewoon leuk.
Helpen overal bij zonder het gevoel te geven dat je maar een dom blondje bent oid, als zoon mee is krijgt hij iets te snoepen, kan er pinnen zonder de auto te verlaten, en IN de wasstraat tja... dat vind ik gewoon leuk.
Iets anders
vrijdag 16 april 2010 om 14:58
Nou, dan is het óf je auto niet wassen, óf je vermannen/vervrouwen en die paar minuten doorstaan.
Neem een boekje mee, ga uitgebreid je neus peuteren, stuur smsjes, ruim de zooi in je auto op... het is klaar voordat je het beseft.
Ik vind ook wel dingen niet leuk, maar die moeten wel gebeuren. That's life.
Neem een boekje mee, ga uitgebreid je neus peuteren, stuur smsjes, ruim de zooi in je auto op... het is klaar voordat je het beseft.
Ik vind ook wel dingen niet leuk, maar die moeten wel gebeuren. That's life.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 16 april 2010 om 14:59
vrijdag 16 april 2010 om 15:01
quote:Ainne schreef op 16 april 2010 @ 15:00:
Ik heb er ook een hekel aan. Heb ook een hekel aan tanken, olie checken, water checken, banden oppompen, hem wegbrengen voor een service. Nou ja, alles wat met auto's te maken heeft eigenlijk.
Behalve rijden en tanken doe ik dat alles dus ook eigenlijk niet of zelden.
Wees blij dat je je de luxe kunt permitteren om auto te kunnen rijden.
Als je alles omtrent dat zo haat...waarom rij je dan uberhaupt nog auto??
Ik heb er ook een hekel aan. Heb ook een hekel aan tanken, olie checken, water checken, banden oppompen, hem wegbrengen voor een service. Nou ja, alles wat met auto's te maken heeft eigenlijk.
Wees blij dat je je de luxe kunt permitteren om auto te kunnen rijden.
Als je alles omtrent dat zo haat...waarom rij je dan uberhaupt nog auto??
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 16 april 2010 om 15:02
[quote]sprokkelientje schreef op 16 april 2010 @ 14:59:
Wat is het probleem?
Je pleurt je auto erin..gaat erin zitten of niet en HOP hij is schoon.
Wilde dat ze wasstraten voor badkamers, wc's en keukens hadden godbetert...
Weer zonde van de ruimte die dit topic in beslag neemt...om niks eigenlijk!![/quote]
Kom zelf eens met een leuk vrijmiboto dan.
Wat is het probleem?
Weer zonde van de ruimte die dit topic in beslag neemt...om niks eigenlijk!![/quote]
Kom zelf eens met een leuk vrijmiboto dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 16 april 2010 om 15:02
quote:Ainne schreef op 16 april 2010 @ 15:00:
Wel de lusten, niet de lasten...
Waarom heb je er zo'n hekel aan? Banden pompen of je olie controleren zijn nou niet echt 'joechei' momenten maar een hekel.. neuh.
Waarom heb je er zo'n hekel aan? Banden pompen of je olie controleren zijn nou niet echt 'joechei' momenten maar een hekel.. neuh.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 16 april 2010 om 15:03
quote:nouschi schreef op 16 april 2010 @ 15:02:
Wat is het probleem?
Kom zelf eens met een leuk vrijmiboto dan.Was de vrijmibo al begonnen dan??
Wat is het probleem?
Kom zelf eens met een leuk vrijmiboto dan.Was de vrijmibo al begonnen dan??
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 16 april 2010 om 15:05
vrijdag 16 april 2010 om 15:05
quote:himalaya schreef op 16 april 2010 @ 15:02:
[...]
Geen idee waarom ik er zo'n hekel aan heb, echt niet, maar ik heb er echt een gloeiende gloeiende gloeiende hekel aan.
Ik was mijn auto dan ook echt NOOIT. Dus ik snap TO lekker wel.
[...]
Geen idee waarom ik er zo'n hekel aan heb, echt niet, maar ik heb er echt een gloeiende gloeiende gloeiende hekel aan.
Ik was mijn auto dan ook echt NOOIT. Dus ik snap TO lekker wel.
vrijdag 16 april 2010 om 15:07
vrijdag 16 april 2010 om 15:09