Weet het niet meer
vrijdag 16 april 2010 om 16:38
Ben toe aan nieuwe kleding, maar weet soms niet meer waar ik moet kijken.
Ben een vrouw van 47 en hou van stoer..casual...maatje 40/42
Woon zelf in Enschede en dus keuze zat aan winkels, maar toch het niet meer weten en kunnen vinden.
Wat sowieso NIET mijn winkels zijn: Miss Etam..MSmode..C&A.
In sommige winkels zie ik dan ook weer kleding hangen en denk dat is echt voor de jongeren.
Het lijkt wel of je er nu net tussen in zit qua leeftijd en smaak.
Misschien herkennen sommige vrouwen dit wel.
Ben een vrouw van 47 en hou van stoer..casual...maatje 40/42
Woon zelf in Enschede en dus keuze zat aan winkels, maar toch het niet meer weten en kunnen vinden.
Wat sowieso NIET mijn winkels zijn: Miss Etam..MSmode..C&A.
In sommige winkels zie ik dan ook weer kleding hangen en denk dat is echt voor de jongeren.
Het lijkt wel of je er nu net tussen in zit qua leeftijd en smaak.
Misschien herkennen sommige vrouwen dit wel.
vrijdag 16 april 2010 om 17:14
Ben geen leeftijdsgenoot, maar met geen etam en geen C&A weet ik eigenlijk nog niet wat je niet mooi vind. ja het zijn keten met vaak een beetje net niet mode. Maar wat wil je? unieke stukken --> modeontwerpers, merken -->lady sting, meer flair --> benneton, meer kleur en gekke stofjes -->Didi, goede basisstukken -->mexx Wat is de gewenste prijsklasse?
p.s. ik zou de titel laat het veranderen, "ik weet het niet meer" is de meest populaire vivatitel voor van alles en nog wat vooral bij psyche.
p.s. ik zou de titel laat het veranderen, "ik weet het niet meer" is de meest populaire vivatitel voor van alles en nog wat vooral bij psyche.
vrijdag 16 april 2010 om 17:39
quote:leeuwin1962 schreef op 16 april 2010 @ 17:35:
beiden
[...]
Als je beiden echt leuk vond en daarom niet kon kiezen, denk ik dat je misschien kan slagen bij de al genoemde We, maar ook Inwear, Sandwich, en natuurlijk Mexx (combi witte broek) en Esprit (de spijkerbroek/fleurig shirt). De eerste blauwe jurk is van de didi, de tweede met blommen van verycherrry.nl, het spijkerjasje van asos.com, het zwarte jurkje van ladress.com.
beiden
[...]
Als je beiden echt leuk vond en daarom niet kon kiezen, denk ik dat je misschien kan slagen bij de al genoemde We, maar ook Inwear, Sandwich, en natuurlijk Mexx (combi witte broek) en Esprit (de spijkerbroek/fleurig shirt). De eerste blauwe jurk is van de didi, de tweede met blommen van verycherrry.nl, het spijkerjasje van asos.com, het zwarte jurkje van ladress.com.
vrijdag 16 april 2010 om 17:52
Ja, dat herken ik. Ik wordt binnenkort net zo oud (of jong) als jij en ik kan de laatste tijd ook niet zo veel meer vinden. Ik vind sommige dingen ook ineens veel te "jong" staan. Op zich vind ik wel leuke dingen bij WE maar de broeken daar passen me niet. C&A soms leuke dingen, ik heb er een super zwart "leren" jackie gekocht, maar vaak slechte kwaliteit. In jurkjes en rokjes voel ik me vaak zo opgedirkt, voor mijn werk kan dat wel maar daarbuiten draag ik liever broeken. En nu het mooie weer eraan komt weet ik het ook ff niet meer!