WW aanvragen. Snap iets niet. Iemand die kan helpen?
vrijdag 16 april 2010 om 21:32
Ik ben op de site van het CWI een formulier in aan het vullen voor WW. Maar nu kom ik er met de contracturen even niet uit.
Mijn dienstverband is voor 1734 uur per jaar met gemiddeld 34 uur per week(drukke periodes 40 uur, rustige 32).
Nu wilde ik dus die 1734 invullen bij contracturen maar het vakje pakt maar 3 cijfers. En bij de toelichting staat:
Heeft uw laatste werkgever in het verleden een ander bedrijf overgenomen waar u ook heeft gewerkt? Dan moet u de tijdelijke contracten met die vorige werkgever ook meetellen.
Heeft u bij de laatste werkgever gewerkt via een uitzendbureau? Dan moet u die periode(n) ook als contract meetellen.
Dus het lijkt me dat ik toch echt die 1734 uren in moet vullen of toch de 34?
Mijn dienstverband is voor 1734 uur per jaar met gemiddeld 34 uur per week(drukke periodes 40 uur, rustige 32).
Nu wilde ik dus die 1734 invullen bij contracturen maar het vakje pakt maar 3 cijfers. En bij de toelichting staat:
Heeft uw laatste werkgever in het verleden een ander bedrijf overgenomen waar u ook heeft gewerkt? Dan moet u de tijdelijke contracten met die vorige werkgever ook meetellen.
Heeft u bij de laatste werkgever gewerkt via een uitzendbureau? Dan moet u die periode(n) ook als contract meetellen.
Dus het lijkt me dat ik toch echt die 1734 uren in moet vullen of toch de 34?
vrijdag 16 april 2010 om 21:48
bij contract uren lijkt me dat je het gemiddelde invult. Normaal gezien wordt er dan gekeken naar de laatste 13 wkn en daar het gemiddelde van genomen. Is er een groter verschil dan zullen ze een referte periode aanhouden en daarvan een berekening maken.
Volgens mij moet je dus 32 uur invullen, maar bel anders maandag even met het CWI, zij kunnen je als het goed is alle info geven
Volgens mij moet je dus 32 uur invullen, maar bel anders maandag even met het CWI, zij kunnen je als het goed is alle info geven
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 16 april 2010 om 21:54