3000+ deel 46
zaterdag 17 april 2010 om 00:51
quote:stratego schreef op 17 april 2010 @ 00:48:
Hee leuk Floor, en welke film en welk spelletje?Film weten we nog niet, bekijken we ter plekke. Zij mag kiezen. En we hebben honderdduizend spellen staan hier thuis, maar ze willen graag Rummicup en die staat in de caravan in Frankrijk dus die moeten we nieuw halen. We gaan ook sjoelen.
Hee leuk Floor, en welke film en welk spelletje?Film weten we nog niet, bekijken we ter plekke. Zij mag kiezen. En we hebben honderdduizend spellen staan hier thuis, maar ze willen graag Rummicup en die staat in de caravan in Frankrijk dus die moeten we nieuw halen. We gaan ook sjoelen.
zaterdag 17 april 2010 om 00:57
quote:stratego schreef op 17 april 2010 @ 00:54:
Jeetje, Mocy, twee lessen genoeg? Je was toch een beginneling? Maar wat is een autosleutel?
Nee joh, ik had al 14 jaar niet meer gereden, durfde daardoor niet meer. Ik heb mijn rijbewijs vanaf mijn 22ste of zo.
Een autosleutel is toch zo'n sleutel waar je je auto mee opstart?
Jeetje, Mocy, twee lessen genoeg? Je was toch een beginneling? Maar wat is een autosleutel?
Nee joh, ik had al 14 jaar niet meer gereden, durfde daardoor niet meer. Ik heb mijn rijbewijs vanaf mijn 22ste of zo.
Een autosleutel is toch zo'n sleutel waar je je auto mee opstart?
zaterdag 17 april 2010 om 01:07
quote:mocy schreef op 17 april 2010 @ 01:05:
Trustuh Straatje. Ga je nog wat leuks doen morgen?
Nee, dat geloof ik niet, ik heb ook nog steeds enorme spierpijn in mijn bovenbenen en dat begint zo langzamerhand ook nog eens mijn humeur aan te tasten....
ik hoop dat dochter morgen met een vriendinnetje kan spelen
Er is hier trouwens ook niet veel te doen, helaas.
Trustuh Straatje. Ga je nog wat leuks doen morgen?
Nee, dat geloof ik niet, ik heb ook nog steeds enorme spierpijn in mijn bovenbenen en dat begint zo langzamerhand ook nog eens mijn humeur aan te tasten....
ik hoop dat dochter morgen met een vriendinnetje kan spelen
Er is hier trouwens ook niet veel te doen, helaas.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 17 april 2010 om 01:08
quote:rosanna08 schreef op 17 april 2010 @ 01:06:
volgens mij ken ik dat spel Straatje, volgens mij heeft mijn vriendin het ook, maar weet even niet meer hoe het werkt
Hela, ik dacht hem er bij Wij ook niet dus gingen we maar valsspelen en heel hard set roepen bij iedere totaal onlogische set, hahaha
volgens mij ken ik dat spel Straatje, volgens mij heeft mijn vriendin het ook, maar weet even niet meer hoe het werkt
Hela, ik dacht hem er bij Wij ook niet dus gingen we maar valsspelen en heel hard set roepen bij iedere totaal onlogische set, hahaha
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.