Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
quote:noorzz schreef op 15 april 2010 @ 16:38:

hoe lang farmvillen jullie al???Ik heb het idee dat julllie het al jaren doen

Ik pas sinds dinsdag hoor.

Mijn boerderijtje is nog heel bescheiden.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik volgens mij pas 2 weken ofzo niet veel langer in elk geval.
Alle nieuwe boerderettes, jullie mogen mij ook toevoegen als vriend en uitnodigen als buur hoor. Ik ben een hele lieve, brave buurboer. Vraag maar aan mijn andere buurboeren.
God, ik ben hier lang niet geweest, is er al een deel twee??

Ik heb mijn boerderij een beetje verwaarloosd, van het weekend maar eens kijken of mijn diertjes nog leven....
Ik ben ook level 20 nu!

Kan iemand hier even uitleggen hoe dat co-op werkt?

Zal morgen eens kijken of ik mee kan doen dan.
Ik wacht nog even met het zoeken naar meer buren. Ik heb er nu eigenlijk 6, maar 3 daarvan doen het niet zo lekker...
quote:girlie22 schreef op 15 april 2010 @ 16:44:

[...]

je kunt de materialen toch ook kopen met FV-tjes?

weet niet hoeveel je nog moet, anders kun je dat doen als je niet veel meer hoeft.

euhm, ik speel farmville nu zo'n 4 maandjes.

Voor materialen moet je ff naar de winkel gaan waar je ook zaden ed koopt.

Ik speel het ongeveer 1,5 maand. Heb wel heel veel actieve buren.
Vraagje: waar is het knopje gebleven waar je naar je gifts kunt gaan?
Mijn hondje is weg( gelopen) ? En mijn paasmand is leeg (geroofd)???................................hoe krijg ik dat beest terug??
Stephanietje, als jij op je farm bent linksboven staat freegifts.

Noorzz, had je het geen eten gegeven oid?
Noor, even naar de rand van je farm gaan, waarschijnlijk zit ie daar en als je hem gevonden hebt, terugbrengen waar je hem wil hebben en dan op stay klikken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als je je hond op tijd voert zit ie gewoon ergens achter een boom ofzo. Heb je hem niet op tijd gevoerd dan kun je hem terugkopen bij het asiel.
Kip, je krijgt je boom morgen. Verdikkeme waarom mag je iemand één keer per 24 uur iets geven?
quote:steph schreef op 16 april 2010 @ 14:18:

Stephanietje, als jij op je farm bent linksboven staat freegifts.

Noorzz, had je het geen eten gegeven oid?Maar ik bedoel niet om te sturen Eerst stond er links zo'n linkje waar je dan een hele lijst met kadootjes kon ophalen. En die kan ik nu dus niet meer vinden..
Bij iemand bedoel je? Dat staat boven ga naar (bv) Steph's farm.

Ik snap het niet, eerst op de helft met de nursery en nu bijna klaar. Foutje van FV?
Verkeer gelezen Stephanietje, geen idee wat je bedoelt.
en nu is mijn nursery weer lang niet af. Grrrrrr.
ik zoek nog burtjes voor mn nieuwe boerderie ik ben te vinden als lekkerding boerin
Ow...ik heb je net geweigerd

Zet er dan ook bij dat je van Viva bent!

Nah ja, meldt je nog eens aan zou ik zeggen hahaha
Hoi! Ik snap niet veel van dat burengedoe, zijn jullie buren ook steeds weg uit je Fv buren lijstje?

Probeer een goede buur te zijn, maar dat schiet niet erg op. Of is Facebook gewoon irritant?
Volgens mij is facebook irritant nu,ik kom bijna niet op mijn farm en alles is heel traag...

groupie ik heb je een vriendenverzoek gestuurd op fb.
quote:LotjeLove1 schreef op 17 april 2010 @ 17:18:

Hoi! Ik snap niet veel van dat burengedoe, zijn jullie buren ook steeds weg uit je Fv buren lijstje?

Probeer een goede buur te zijn, maar dat schiet niet erg op. Of is Facebook gewoon irritant?

Heb ik ook last van!

3 zichtbare buren en 8 mystery neighbours.
Stom gedoe, maar goed, ben nu dieren aan het vangen. ;)
De laatste paar dagen loopt mijn Farmville steeds vast. Ik kom niet verder dan het beginscherm van het logo. Zijn er meer mensen die er niet opkomen?

Zó irritant, want ik zit midden in een grote co-op. Heb ook al Flach 10.0 weer gedownload, maar dat loste het probleem niet op
ik heb een vraag: hoe kan ik artikelen aan mensen geven die niet bij het free gifts gedeelte staan? er staan bij mij nooit altijd alle bouwmaterialen voor bv een stal, en toch zie ik dat andere mensen ze wel weggeven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven