jongere mannen
vrijdag 16 april 2010 om 15:12
ik val op jongere mannen.
niet op jongere mannen in de zin van 10 jaar jonger...nee dat niet
gewoon en paar jaar jonger...maximaal 4-5 jaar.
heb mezelf al zo vaak afgevraagd hoe dat komt.
maar ik kan er geen goed antwoord op vinden.
oudere mannen..althans, met mannen die ouder zijn dan ikzelf heb ik totaal niets mee.
van al de vriendjes en relaties die ik heb gehad was er slechts EEN bij die ongeveer 2 jaar ouder was.
maar ik was doodongelukkig met hem..
ben zo nieuwsgierig of hier mensen zijn die dit ook zo ervaren.
niet op jongere mannen in de zin van 10 jaar jonger...nee dat niet
gewoon en paar jaar jonger...maximaal 4-5 jaar.
heb mezelf al zo vaak afgevraagd hoe dat komt.
maar ik kan er geen goed antwoord op vinden.
oudere mannen..althans, met mannen die ouder zijn dan ikzelf heb ik totaal niets mee.
van al de vriendjes en relaties die ik heb gehad was er slechts EEN bij die ongeveer 2 jaar ouder was.
maar ik was doodongelukkig met hem..
ben zo nieuwsgierig of hier mensen zijn die dit ook zo ervaren.
vrijdag 16 april 2010 om 15:25
Ik denk ook dat age een number is maar toch vind ik ook jongere mannen aantrekkelijker. Ze zijn frisser, meer energie om dingen te ondernemen enz. Maar nu praat ik eigenlijk specifiek over mijn vriendje die 8 jaar jonger is dan ik ben.
Mijn ex was 9 jaar ouder en nadat het over was tussen ons heb ik met mezelf een deal gemaakt nooit meer voor een (veel) oudere man te gaan.
Mijn ex was 9 jaar ouder en nadat het over was tussen ons heb ik met mezelf een deal gemaakt nooit meer voor een (veel) oudere man te gaan.
vrijdag 16 april 2010 om 17:21
Hangt er ook vanaf hoe jong/oud je er uit ziet. Ik ben al meerdere malen erg geschrokken over hoe erg je er naast kan zitten qua leeftijd (en over het algemeen ben ik niet zo'n raar type die iemand's vrouw aanziet voor zijn oma). Meerdere malen jongens van 10 jaar jonger en 10 jaar ouder op mijn leeftijd geschat. De grootste verrassing was nog een Aziatisch meisje die elke jongen van 18-20 jaar om haar vinger bond, die er uitzag als 18-20, maar eigenlijk 35 was! Mijn bek viel open.
vrijdag 16 april 2010 om 22:01
nou..das allemaal heel erg duidelijk.
ik kan mezelf wel vinden in het antwoord van Nammma...oudere mannen zijn vaker saai, ingeslapen en ouderwets.
uitzonderingen daargelaten natuurlijk maar helaas kom ik ze niet tegen.
ikzelf ben 43...sportief en heel slank, ik moet opletten dat ik niet te dun ben.
men schat me meestal een jaar of 5 jonger. Alhoewel ikzelf ook heus door de tand des tijds ben verouderd hoor!
ik vind mannen boven de 40-45 jaar vaak zo tja...zo oud!
dikke buik..hangogen...ik vind ze gewoonweg niet aantrekkelijk!
en als er dan eens een hip exemplaar tussen zit dan hebben ze vaak een uberego..of zijn ze papa van drie kinderen, en daar zit ik ook niet echt op te wachten.
zucht..
tis toch wat he?
ik kan mezelf wel vinden in het antwoord van Nammma...oudere mannen zijn vaker saai, ingeslapen en ouderwets.
uitzonderingen daargelaten natuurlijk maar helaas kom ik ze niet tegen.
ikzelf ben 43...sportief en heel slank, ik moet opletten dat ik niet te dun ben.
men schat me meestal een jaar of 5 jonger. Alhoewel ikzelf ook heus door de tand des tijds ben verouderd hoor!
en als er dan eens een hip exemplaar tussen zit dan hebben ze vaak een uberego..of zijn ze papa van drie kinderen, en daar zit ik ook niet echt op te wachten.
zucht..
tis toch wat he?
zaterdag 17 april 2010 om 11:32
Vroeger (18) vond ik mannen alleen interessant als ze ouder waren dan ik. (Mannen... jongens eigenlijk nog). Als ze dan een jaar of 23 waren was dat wel ideaal.
Tegenwoordig vind ik juist jongere mannen wel leuk. Jaar of 23
Denk dat ik de rest van mijn leven op 23-jarigen blijf vallen.
Maar even serieus, maakt het iets uit, TO?
Tegenwoordig vind ik juist jongere mannen wel leuk. Jaar of 23
Denk dat ik de rest van mijn leven op 23-jarigen blijf vallen.
Maar even serieus, maakt het iets uit, TO?
zaterdag 17 april 2010 om 15:35
quote:jojo_is_thuis schreef op 16 april 2010 @ 22:01:
(...)
zucht..
tis toch wat he?
Grappig, ik ben 41, heb behoorlijk wat overgewicht wat hoofdzakelijk op de buik zit, maar toch schat men mij net zo oud als mijn man. En die is 10 jaar jonger.
Ik ken trouwens meerdere mannen van boven de 45 die er erg lekker uitzien. Niks hangogen of bierbuik. En ook al wel, dat is maar uiterlijk. Ik vind hoe iemand is veel aantrekkelijker dan de mate van zijn hangogen of bierbuik onaantrekkelijk is.
Je valt toch op iemand om zijn karakter of overtuigingen o.i.d.?
(...)
zucht..
tis toch wat he?
Grappig, ik ben 41, heb behoorlijk wat overgewicht wat hoofdzakelijk op de buik zit, maar toch schat men mij net zo oud als mijn man. En die is 10 jaar jonger.
Ik ken trouwens meerdere mannen van boven de 45 die er erg lekker uitzien. Niks hangogen of bierbuik. En ook al wel, dat is maar uiterlijk. Ik vind hoe iemand is veel aantrekkelijker dan de mate van zijn hangogen of bierbuik onaantrekkelijk is.
Je valt toch op iemand om zijn karakter of overtuigingen o.i.d.?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
zaterdag 17 april 2010 om 15:51
De mannen in mijn leven waren over het algemeen een jaar of 5 ouder. Ik heb nu een fantastische man leren kennen waarmee ik aan het daten ben. Veel overeenkomsten en een goede klik. Hij 8 jaar jonger dan ik. Het voelde voor mij een beetje als een no-go area, maar we hebben een super leuke tijd.
Leeftijd doet er dus niet toe.
Leeftijd doet er dus niet toe.