Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 5 oktober 2007 om 20:28
Ohhh ja, sowwy had ik wel gelezen natuurlijk...
Hair lijkt me erg uhmmm bijzonder. Geen idee eigenlijk, heb er wel een stukje over gelezen en dat klonk op zich leuk. Ik ven eigenlijk geen musicalfan, maar dat weet ik eigenlijk niet want ik ben nog nooit geweest. Wel leuk dat ik volgende maand naar Tarzan ga, met het werk van vriendje. Echt te maffe uitjes worden er via zijn werk gedaan joh, ik ben dit jaar al 3 keer meegeweest nu zit dit dus nog in het vat en in december ook nog een 2 daags uitstapje naar Praag :S maf toch
Hair lijkt me erg uhmmm bijzonder. Geen idee eigenlijk, heb er wel een stukje over gelezen en dat klonk op zich leuk. Ik ven eigenlijk geen musicalfan, maar dat weet ik eigenlijk niet want ik ben nog nooit geweest. Wel leuk dat ik volgende maand naar Tarzan ga, met het werk van vriendje. Echt te maffe uitjes worden er via zijn werk gedaan joh, ik ben dit jaar al 3 keer meegeweest nu zit dit dus nog in het vat en in december ook nog een 2 daags uitstapje naar Praag :S maf toch
vrijdag 5 oktober 2007 om 20:56

vrijdag 5 oktober 2007 om 21:36
Zo, even van de tv weg...Ranking with the Stars was weer eens geweldig....
@ Vleer: Ideetje voor overdag: Ballonvaartje???? Ok, het is wel krap dag he? om dat nog te regelen...
@ Noa: Disney op je verjaardag? Luxe hoor!
@ Nemo:Hoe gaat het met jou dan verder? Inge en Xander flirten?? Johhh...echt?....zal er eens op gaan letten
@ Inge: Was lees ik nou weer? Vind Nemo dat wij aan het flirten zijn? Nééééé toch?
@ Vleer: Ideetje voor overdag: Ballonvaartje???? Ok, het is wel krap dag he? om dat nog te regelen...
@ Noa: Disney op je verjaardag? Luxe hoor!
@ Nemo:Hoe gaat het met jou dan verder? Inge en Xander flirten?? Johhh...echt?....zal er eens op gaan letten
@ Inge: Was lees ik nou weer? Vind Nemo dat wij aan het flirten zijn? Nééééé toch?

vrijdag 5 oktober 2007 om 21:50
vrijdag 5 oktober 2007 om 21:51
vrijdag 5 oktober 2007 om 21:56

vrijdag 5 oktober 2007 om 22:14
quote:Ing33 schreef op 05 oktober 2007 @ 21:50:
@ Inge: Was lees ik nou weer? Vind Nemo dat wij aan het flirten zijn? Nééééé toch? ;-]~~~~
Neeeeeee hoor helemaaaaaal niet!!! ;-][/quote]
Nee he? Bij de weg.......dáár is ie dan! JE AVATAR!!!
@ Inge: Was lees ik nou weer? Vind Nemo dat wij aan het flirten zijn? Nééééé toch? ;-]~~~~
Neeeeeee hoor helemaaaaaal niet!!! ;-][/quote]
Nee he? Bij de weg.......dáár is ie dan! JE AVATAR!!!