Napraat- en uitvechttopic 3
zaterdag 17 april 2010 om 23:22
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

zaterdag 17 april 2010 om 23:46
Zes, wat ziet die schaal er prachtig uit. Lekker.
Ratteke, Rosanna, Vijf, en iedereen die een glas in haar (of zijn) handen heeft: Cheers, op het nieuwe topic dan maar.
Ratteke, Rosanna, Vijf, en iedereen die een glas in haar (of zijn) handen heeft: Cheers, op het nieuwe topic dan maar.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 17 april 2010 om 23:48

zaterdag 17 april 2010 om 23:49
(ehm, dit wordt me niet in dank afgenomen waarschijnlijk en ik wil zeker het feestje niet verstoren maar Angels die zo offtopic gaan.. betekend dat dat offtopic-posten weer mag enzo? Dat daar dus geen waarschuwingen enzo meer voor uitgedeeld worden? Anders is het wel een beetje gek natuurlijk, hoe gezellig ook)
zaterdag 17 april 2010 om 23:51
quote:Bambi schreef op 17 april 2010 @ 23:49:
(ehm, dit wordt me niet in dank afgenomen waarschijnlijk en ik wil zeker het feestje niet verstoren maar Angels die zo offtopic gaan.. betekend dat dat offtopic-posten weer mag enzo? Dat daar dus geen waarschuwingen enzo meer voor uitgedeeld worden? Anders is het wel een beetje gek natuurlijk, hoe gezellig ook)Hier mag alles Bambi.
(ehm, dit wordt me niet in dank afgenomen waarschijnlijk en ik wil zeker het feestje niet verstoren maar Angels die zo offtopic gaan.. betekend dat dat offtopic-posten weer mag enzo? Dat daar dus geen waarschuwingen enzo meer voor uitgedeeld worden? Anders is het wel een beetje gek natuurlijk, hoe gezellig ook)Hier mag alles Bambi.