Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zondag 18 april 2010 om 10:19
Die rechtse cirkelpagina is mooi 69 .
Write carelessly now, daar wist ik niet wat ik moest doen maar zie nu wel wat erin.
Colour this entery page is mooi (ja wazig maar wel mooi).
Ik had op de pagina waar stond, more ways to wreck your journal geschreven:
-gooi het tegen het plafond
-leg het op een openbaar toilet neer waar geen pleepapier is
-doe het in een tosti apparaat
-leg het in een maisveld vlak voordat ze gaan oogsten
-leg het in een kooi met knaagdieren voordat ze een holletje gaan maken (echt mijn eekhoorn vreet het dan op, maar kleuren zijn niet goed voor die dieren)
-ga naar een zoo en geef het aan de apen
-kook het met de rijst mee....
Zomaar ideeen.
Write carelessly now, daar wist ik niet wat ik moest doen maar zie nu wel wat erin.
Colour this entery page is mooi (ja wazig maar wel mooi).
Ik had op de pagina waar stond, more ways to wreck your journal geschreven:
-gooi het tegen het plafond
-leg het op een openbaar toilet neer waar geen pleepapier is
-doe het in een tosti apparaat
-leg het in een maisveld vlak voordat ze gaan oogsten
-leg het in een kooi met knaagdieren voordat ze een holletje gaan maken (echt mijn eekhoorn vreet het dan op, maar kleuren zijn niet goed voor die dieren)
-ga naar een zoo en geef het aan de apen
-kook het met de rijst mee....
Zomaar ideeen.
zondag 18 april 2010 om 10:23
zondag 18 april 2010 om 11:42
zondag 18 april 2010 om 18:06
Wat leuk om al die verschillende circelpagina's te zien, ze zijn allemaal weer heel anders
Fieka, jou puzzelpagina is ook geweldig! echt leuk bedacht.
Soleil, ik vind jou crumple-pagina ook erg cool, hoe heb je die kleuren zo gekregen? Verf ofzo?
Ook nog even zelf een steentje bijdragen: ik ben bezig geweest met kantoorartikelen... Hij is gemaakt met: paperclips, punaises, tipp-ex, bladwijzers, nietjes, een perforator, een balpen, fineliners en een cd-marker
Fieka, jou puzzelpagina is ook geweldig! echt leuk bedacht.
Soleil, ik vind jou crumple-pagina ook erg cool, hoe heb je die kleuren zo gekregen? Verf ofzo?
Ook nog even zelf een steentje bijdragen: ik ben bezig geweest met kantoorartikelen... Hij is gemaakt met: paperclips, punaises, tipp-ex, bladwijzers, nietjes, een perforator, een balpen, fineliners en een cd-marker