Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zondag 18 april 2010 om 21:05
Zooooo wat een mooie dingen zie ik voorbij komen! Ik heb gisteren DonkeyShot (misschien wel bekent bij sommigen van jullie) losgelaten op mijn WTJ. Erg leuk geworden wat hij gedaan heeft. Ben nu blauwe druifjes aan het drogen in de WTJ (ja de blommetjes niet de vrucht) dus daar is het wachten op. Pas als die echt goed gedroogd zijn ga ik foto's maken en plaatsen
zondag 18 april 2010 om 21:20
Ondanks dat ik de versie Burn this page niet had (en Lys wel, van wie ik mijn WTJ gekregen heb) heb ik gewoon lekker wel de hens erin gestoken. Wel in de keuken met de kraan in de buurt. Want WTJ vind vuur wel erg erg fijn.
Hebben jullie ook al een pagina in je tuinaarde/ compostbak gestopt? Erg leuk.... al moet ik even kijken hoe het nu is na een weekje aarde
Hebben jullie ook al een pagina in je tuinaarde/ compostbak gestopt? Erg leuk.... al moet ik even kijken hoe het nu is na een weekje aarde
zondag 18 april 2010 om 21:27
maandag 19 april 2010 om 09:31
maandag 19 april 2010 om 10:51
quote:_Soleil_ schreef op 18 april 2010 @ 20:08:
Justanne, wat heb je met de punten van de punaises gedaan?
Erg origineel zo, de pagina.
Ik zie dat je op deviantart post, dus ik neem aan dat je meer mooie dingen kunt maken? Ik zie daar altijd zulke mooie en kunstzinnige projecten!
Dank je!
Ik heb de punaises eerst op de rand van de tafel omgebogen en ben ze daarna te lijf gegaan met een hamer. Heerlijk!
Dit is een foto van de achterkant (met platgeslagen punaisepunten):
Op deviantart zijn er ook aardig wat mensen die hun WTJ wreckies posten. Zelf heb ik er vooral veel foto's op staan, zoek maar eens op 'knockalittleharder' als je dat leuk vind. Dat zijn mijn crea uitspattingen
Justanne, wat heb je met de punten van de punaises gedaan?
Erg origineel zo, de pagina.
Ik zie dat je op deviantart post, dus ik neem aan dat je meer mooie dingen kunt maken? Ik zie daar altijd zulke mooie en kunstzinnige projecten!
Dank je!
Ik heb de punaises eerst op de rand van de tafel omgebogen en ben ze daarna te lijf gegaan met een hamer. Heerlijk!
Dit is een foto van de achterkant (met platgeslagen punaisepunten):
Op deviantart zijn er ook aardig wat mensen die hun WTJ wreckies posten. Zelf heb ik er vooral veel foto's op staan, zoek maar eens op 'knockalittleharder' als je dat leuk vind. Dat zijn mijn crea uitspattingen
maandag 19 april 2010 om 12:42
maandag 19 april 2010 om 20:28
Leuk Ibi, met Wreckie op avontuur
Eigenlijk ook gek om te moeten zeggen dat het gek is om die pagina weg te gooien, maar ik denk dat we dat allemaal wel zullen voelen bij deze opdracht.
Ik ging vanmorgen ook met mijn Wreckie op avontuur.
Hier is hij klaar voor zijn ochtendwandeling:
Ik was er overigens wat minder klaar voor maar ik dacht: ik ben vroeg de deur uit, ik kom vast niemand tegen dus vooruit met de geit WTJ. Ik heb hem de galerij over gesleurd, de trap af naar beneden en toen begon pas echt de "grote tocht" (die natuurlijk helemaal niet zo groot was, maar alleen groot léék )
Het ging inderdaad best goed, een paar straten lang. Lekker rustig! Totdat ik op het eind van de laatste straat kwam en een meneer die zijn hond uit aan het laten was héél raar naar me keek Ik heb maar teruggekeken met een blik van: wat, jij hebt toch ook wat aan een lijntje?
Hier het resultaat van mijn wandeling:
Nauwelijks zichtbaar dus.
Betekent dat dat ik nou nog een keer moet?
Eigenlijk ook gek om te moeten zeggen dat het gek is om die pagina weg te gooien, maar ik denk dat we dat allemaal wel zullen voelen bij deze opdracht.
Ik ging vanmorgen ook met mijn Wreckie op avontuur.
Hier is hij klaar voor zijn ochtendwandeling:
Ik was er overigens wat minder klaar voor maar ik dacht: ik ben vroeg de deur uit, ik kom vast niemand tegen dus vooruit met de geit WTJ. Ik heb hem de galerij over gesleurd, de trap af naar beneden en toen begon pas echt de "grote tocht" (die natuurlijk helemaal niet zo groot was, maar alleen groot léék )
Het ging inderdaad best goed, een paar straten lang. Lekker rustig! Totdat ik op het eind van de laatste straat kwam en een meneer die zijn hond uit aan het laten was héél raar naar me keek Ik heb maar teruggekeken met een blik van: wat, jij hebt toch ook wat aan een lijntje?
Hier het resultaat van mijn wandeling:
Nauwelijks zichtbaar dus.
Betekent dat dat ik nou nog een keer moet?
maandag 19 april 2010 om 21:23
hahah geweldig! ik moet erg lachen om de eftelingfoto's en het verhaal "de grote wandeling"
ben van plan een deze dagen ook de "crumble this page" te doen, heb hem er dus wle inzitten!
momenteel ruikt mn journal naar aardbei
ff lopen smeren heerlijk! (in combinatie met chocola, ook niet vervelend om in mijn mond te deponeren)
ben van plan een deze dagen ook de "crumble this page" te doen, heb hem er dus wle inzitten!
momenteel ruikt mn journal naar aardbei