Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:roque schreef op 17 april 2010 @ 12:08:

Nou meiden, na meegelezen te hebben ban ik nu dan ook aangestoken... Krijg vandaag mijn wtj binnen. Totaal niet creabea, maar hé: ik doe wel wat

Leuk Roque!! En gezellig dat je mee komt kletsen!

Je hoeft echt niet crea te zijn hoor. 't is juist de bedoeling dat 't niet perfect wordt! (Dus daar gaat het bij mij idd mis, ik baal alweer een beetje als m'n pagina niet mooi geworden is.. Best erg eigenlijk... )
quote:_Soleil_ schreef op 17 april 2010 @ 13:25:

Ik wil voor een van de pagina's eigenlijk met Oostindische inkt aan de slag (iets wat ik als kind vaak deed met mijn moeder). Maar iemand enig idee waar je dat nog kunt kopen? En zou het duur zijn?

Misschien bij een verfwinkel? Hier heb je van die crea winkels waar je verf en doeken enzo kan kopen.

Ik wil eigenlijk nog van die aquarelpotloden, daar moet ik ook even naar opzoek...
Ik zal eens zoeken of wij zo'n winkel hebben ergens.

Ja, aquarelpotloden wil ik ook nog. Die heb ik zelfs al, een enorme professionele doos met een héleboel potloden, maar die ligt bij iemand anders (te ver weg om even op te halen).

Ik heb wel nog een paar tubetjes acrylverf gevonden. Nu nog bedenken wat ik daarmee kan.
In ieder geval die pagina die je dicht moet vouwen. (Laatst had iemand hier die ook gedaan)
Janna, kom maar hierheen. Ik heb van die potloden, al jaren oud maar kon ze niet wegdoen, gelukkig.

Ik snap het maar maak er wel een foto van.

Soleil, ik heb hem ook gekleurd die waspagina. Bij mij zit niets in de broek (als je de hele kleine stukjes papier niet meeteld).
quote:Janna80 schreef op 17 april 2010 @ 13:45:

In ieder geval die pagina die je dicht moet vouwen. (Laatst had iemand hier die ook gedaan)

Die waar je iets op moet druppelen en dan dichtvouwen om een patroon te krijgen?

Die zit bij mij al onder de nagellak
Leuk hoor al die foto's hier van iedereen! Ik heb afgelopen dagen ook weer zitten wrecken, zal er straks wat foto's van maken en dan hier laten zien.
Ja, die bedoelde ik Soleil. Oh, dat kan dus niet...
Mwoah, misschien kan het er nog overheen ofzo?

Of misschien is het leuk voor de shower-pagina, bij gemis aan mijn aquarelpotloden.
Voorkant

Zijkant

Achterkant

Jessy, jouw cirkelpagina is mooi zeg. Ik neem aan dat je het boek al slingerend tegen een muur hebt laten gaan en in de douche? De zijkant ziet er wel heel kapot uit. Leuke plakdingetjes.
Leuk Jess! Zo te zien ben je lekker druk bezig geweest.

Leuke zomerse buitenkant zo.

Wat is je cirkelpagina netjes. Zijn het stickertjes of kun jij zo netjes rondjes tekenen (kan het me haast niet voorstellen bij jou, haha)? Maar zelfs als het stickertjes zijn, heb je ze met een engelengeduld geplakt lijkt me.

En mooie kleuren Color outside of the lines pagina!
Volgens mij is die cirkelpagina cadeau papier? Maar mooi is ie.

Die outside te lines is ook mooi.
O ja, cadeaupapier plakken is ook een slim idee. Scheelt vast een hoop frustraties
Ik heb 'm niet gekregen vandaag . En dat terwijl ik 'm toch echt voor half tien besteldf heb... Nouja.

Ik moest bij de cirkeltjes ook aan hema denken
Roque, kijk eens in je mail daar staat over hoeveel (werk-)dagen je hem krijgt. Ik had hem ook voor half 10 besteld.....
Cirkels zijn inderdaad van cadeaupapier

Ik heb 'm nog niet mee onder douche genomen wel met een touw tegen de muur aan gerost
Oh, balen Roque... maandag of zelfs dinsdag dan dus pas...

Slim Jessy
Geen ecolinepaginga in de wasmachine stoppen! Dat geeft enorm af en ecoline krijg je er echt niet meer uit!

Om te voorkomen dat je gewassen pagina in allemaal losse stukken in de machine verdwijnt kan je die het beste in zo'n speciaal zakje stoppen (voor je lingerie of sokken)
Is dat bij jou gebeurd Neferisis?
quote:chayuz schreef op 16 april 2010 @ 21:16:

[afbeelding]

jeej eindelijk, hij is klaar, toch wonderbaarlijk hoeveel tijd hierin gaat zitten!

en ik ben erg benieuwd naar je fruitsticker emmetje81 :DWow, Chayuz, wat een gave pagina!
Ik vind de 1e pagina met de getekende bloemen erg mooi.
quote:steph schreef op 17 april 2010 @ 09:27:

[...]

Ik heb het papiertje wel in een broekzak gedaan. Niet in plastic dan blijft hij gewoon.

Maar gewoon los, onopgevouwen, in een voorste zak ofzo? ik had m opgevouwen in de kontzak van een jeans en dan bleeftie redelijk okee.

maargoed, zo is tie ook leuk
quote:_Soleil_ schreef op 17 april 2010 @ 13:29:

Ik durf nog steeds niet goed die was-pagina te kleuren en dan te wassen. Ik ben bang dat het straks afgeeft op mijn broek. Is dat bij niemand gebeurd? Waarmee hebben jullie zitten kleuren dan?Je hoeft m niet eerst te kleuren toch? Ik heb m ongekleurd de was ingedaan.
Ik heb wat foto's gemaakt, maart ik zie nu dat ze wat wazig zijn, maar ja.

Write carelessly now, weet niet of ik die gedaan heb zoals t moest.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven