Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Even een verklaring van mijn kant. Gisteren per abuis onder de nick van Angel in het bewuste topic gepost. De posting is direct verwijderd. Dit is gebeurd lang voordat Sillebil een verzoek tot verwijdering van het topic ingediend heeft. Vanaf dat moment wordt de situatie totaal anders.

Mijn posting heb ik verwijderd, omdat het buiten de Viva pijler, gewoon not done is om je als Angel in dergelijke discussies te mengen.

Verder sluit ik me geheel aan bij wat mijn collega Angels al gezegd hebben.
Maar 6 ; baal jij niet dat jij nu geen antwoord hebt gekregen op je vragen van gisteravond ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Viva Angel6 schreef op 13 september 2007 @ 23:05:

Even een verklaring van mijn kant. Gisteren per abuis onder de nick van Angel in het bewuste topic gepost. De posting is direct verwijderd. Dit is gebeurd lang voordat Sillebil een verzoek tot verwijdering van het topic ingediend heeft. Vanaf dat moment wordt de situatie totaal anders.

Mijn posting heb ik verwijderd, omdat het buiten de Viva pijler, gewoon not done is om je als Angel in dergelijke discussies te mengen.

Verder sluit ik me geheel aan bij wat mijn collega Angels al gezegd hebben.

ik vond het juist wel leuk, dat er een Angel meedeed aan een discussie. Ik vind ook dat dat moet kunnen, zie echt het probleem niet. En de vragen die je stelde waren ook gewoon relevant, dus waarom het not-done zou zijn zou ik niet weten.

Maar goed, je sluit je nu aan bij je collega-angels, maar waarom wordt er niet gewoon op de edit-functie gewezen? Da's nu al in meerdere topics gebeurd, heb er al een paar gelezen waarbij topicstarters gewoon hun postings wissen. Wel zo prettig dat je dan de rest van de discussie nog wel kunt lezen. Ik heb het trouwens altijd een belachelijke regel gevonden, en hij wordt ook standaard door het zelfde soort forummers aangevraagd.

Dat privacy argument slaat gewoon nergens meer op nu je zelf je postings kunt aanpassen, maar dat is mijn bescheiden mening. Ik vind het ook echt enorm respectloos naar de rest van de forummers toe, niet alleen in dit geval maar in zijn algemeenheid. Je zit gewoon voor de kat zijn kut te tikken feitelijk, want als TS ongesteld is of gewoon geen zin meer heeft in kritiek zijn je postings weg. Want laten we eerlijk zijn, Angel, ook jij trapt toch niet in dat privacy verhaal, of wel dan?

What's done is done, maar je ontneemt hiermee mensen wel de lust om nog écht te discussiëren. En dan hou je dus uiteindelijk alleen nog leutertopics en zwangeren en minnaressen geklets over.
Am Yisrael Chai!
Ik zou sillebil trouwens aanraden om ook gelijk een nieuwe nick te nemen of naar het forum van Vivian te verkassen, want meeeeen, wat heeft die zichzelf laten kennen zeg. Die neem je natuurlijk ook nooit meer serieus.

(slikt heeeeeeeeele nare opmerking weer in)

(maar hij ging over een cursusje mikken voor die vriend)

(oeps...)
Am Yisrael Chai!
FV de situatie die nu ontstaan is, geeft eigenlijk al aan waarom het not done is om als Angel mee te gaan posten op dergelijke topics. Wanneer er later een beslissing genomen wordt, in deze verwijdering van het topic, dan zou dat niet kunnen omdat je als Angel meepost?

Privacy is privacy en dat dient gerespecteerd te worden.

Deze beslissing is genomen op basis van een mail, welke op de redactie en bij de Angels binnengekomen is.

@ BGB of ik ervan baal dat ik geen antwoorden heb gekregen op mijn vragen? Nee, daar baal ik feitelijk niet van, niet als Angel of als forummer. Ik ken talloze voorbeelden op het forum dat er op topics uitgebreid gereageerd wordt en TO zich nooit meer meldt. Dat is onlosmakelijk verbonden met energie steken zo'n forum.

Wanneer ik iedere keer zou balen, dan was de lol om hier te posten er al lang vanaf
Wat nou privacy, stond er een streepjescode op die hamer dan?

En wat die vriend betreft:

ik bedoelde niet zozeer of je baalde van je gemiste antwoorden , of dat je het zelf ook een leuk topic vond (worden) ?

Als een forummer zich drie weken niet meldt .. en het wordt een discussie onder de andere forummers die loopt en loopt en loopt ........ en TO komt terug en zegt ; privacy, haal maar weg..... da's toch kút ?
Ik baal er dus wel van, want het was een hele diepgaande en zinnige discussie geworden. Dat jullie je regels volgen snap ik wel, maar had dan het topic gesplitst vanaf het moment dat het een eigen leven ging leiden en niet meer over TO ging. Dat was nl al een flink aantal pagina's. ja dat is wat meer werk dan gewoon deleten, maar had een leuke discussie behouden
Nou wil ik helemaal niemand erbij lappen , maar een kijkje nemende in diverse leutertopics.............. dat gaat dus over m'vrouwtje Hamerslag.

Prima hoor , vooral niet zoeken en weghalen of waarschuwen of in welke andere zin dan " modderen " , maar niet zeggen dat je mijn leutertopic sluit omdat ...blablabla .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2007 @ 23:37:

ik bedoelde niet zozeer of je baalde van je gemiste antwoorden , of dat je het zelf ook een leuk topic vond (worden) ?

Op die vraag zou ik alleen kunnen antwoorden onder mijn nick en dat daar ga ik niet op in.

Als een forummer zich drie weken niet meldt .. en het wordt een discussie onder de andere forummers die loopt en loopt en loopt ........ en TO komt terug en zegt ; privacy, haal maar weg..... da's toch kút ?Is feitelijk niet aan de orde in deze discussie, want TO nam nog wel actief deel aan de discussie.
quote:Viva Angel6 schreef op 13 september 2007 @ 23:46:

[...]

Is feitelijk niet aan de orde in deze discussie, want TO nam nog wel actief deel aan de discussie.Néé.........maar jij begon over topics waarin TO's zich niet meer lieten zien......... toch ?
quote:Viva Angel6 schreef op 13 september 2007 @ 23:46:

[...]

Op die vraag zou ik alleen maar kunnen antwoorden onder mijn nick en daar ga ik niet op in.Pfff, wat een gemuts zeg. We hebben toch gewoon gezien dat je het een interessante discussie vond? Of reageer je altijd in oninteressante discussies? Mens, zeg gewoon ja of nee, ipv dit soort suffe antwoorden. Je bent Bush niet, hoor.
Am Yisrael Chai!
(Guttogut zeg, dat is lang geleden, dat ik me aan Angels ergerde! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.)

Anyway, Bianc, open jij eens even een goed topic meid. Die nominatie heb je alweer te pakken hoor, jij bent al een week of wat de levensader van dit forum. Go girl.
Am Yisrael Chai!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 september 2007 @ 23:48:

[...]

Néé.........maar jij begon over topics waarin TO's zich niet meer lieten zien......... toch ?Alleen omdat jij dit voorbeeld aanhaalde.
Morgen ben ik van de partij, Bianca, nu eerst bedtijd. Slaap lekker!
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 14 september 2007 @ 00:03:

Morgen ben ik van de partij, Bianca, nu eerst bedtijd. Slaap lekker!Ik heb een nieuwe................morgen post ik ! Trusten iedereen !
Potverdomme, heb ik me ongans lopen zoeken naar het klauwhamer-topic, is 't weggeflikkerd omdat Sillebil's egootje onwelgevallige edoch zeer zinvolle, interessante reacties niet trok. Eyeopeners, ook voor mij. Heb de discussie eergisteren met zeer veel belangstelling gevolgd. Vandaar dat ook ik hier mijn ontevredenheid over het sloopbeleid wil uiten. Ik weet 't, fungeer weer 'ns als de befaamde mosterd etc. Maar dit vind ik wel erg jammer.

Het lijkt wel of de geest van meneer Rouvoet hier rondwaart. Het wordt zo wel erg gezapig. Zoals eerder gemeld, men had er ook voor kunnen kiezen om alleen haar reacties eruit te halen. Vind ik eerlijk gezegd ook wel triestig omdat m.i. het privacy-argument niet opgaat.

Zouden de angels alsjeblieft eerst ffe willen nadenken over andere oplossingen dan rucksichloss op de Delete-knop drukken.

Mijn dank is groot.
We gan hier weer over tot de orde van de dag.

Vriendelijk verzoek dit topic alleen te gebruiken voor zaken zoals in OP vemeld staan.

Mocht een van jullie deze discussie verder voort willen zetten, dan sta je vrij om hierover een topic te openen op de Viva pijler.
Hallo Angel,

Ik stel mijn vraag nogmaals:

Is het mogelijk om de topictitel Burgelijkheid te veranderen in burgerlijkheid?

Ik ben een R vergeten achter burgeR.

En hoe komt het dat ik soms zomaar uitgelogd wordt wanneer ik een topic binnen kom?
Hij is aangepast Sofia.
Schijnt dat iemand me een bericht heeft gestuurd en heb ik ook aan iemand anders gedaan maar niks aangekomen: hoe kan dat?
quote:sofia123 schreef op 14 september 2007 @ 22:51:

En hoe komt het dat ik soms zomaar uitgelogd wordt wanneer ik een topic binnen kom?Dat komt omdat het forum nog niet helemaal naar behoren werkt. Dat ligt dus niet aan jou. Er wordt achter de schermen nog volop aan gewerkt. Blijven melden aan forum@viva.nl, zou ik zeggen.
quote:badmeester schreef op 16 september 2007 @ 19:41:

Schijnt dat iemand me een bericht heeft gestuurd en heb ik ook aan iemand anders gedaan maar niks aangekomen: hoe kan dat?Hiervoor geldt precies hetzelfde als hieronder. De interne berichtjes die je elkaar kunt sturen, schijnt voor sommigen al wel te werken en voor sommigen nog niet. Ook hieraan wordt nog gewerkt.
Zou je mijn emailadres dan naar badmeester willen sturen? Alvast bedankt!
Verplaatst naar Overige: "hoe werkt zo'n forum".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven