Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Toch gek, dat in het napraattopic alles mag, inclusief de Angels. Dat vind ik persoonlijk niet helemaal kloppen, hoor. Waar ligt de grens? Hoe voorkom je daarmee de eventuele suggestie van vriendjespolitiek in de toekomst? Meelullen kan toch ook met je eigen nick?

Maar goed, have fun. Ik snap ook wel dat ik nu als een zeur over kom maar de schoen wringt nu eenmaal.
quote:Bambi schreef op 18 april 2010 @ 00:03:

Maar goed, have fun. Ik snap ook wel dat ik nu als een zeur over kom

ja een beetje (boel) wel..

Kom op,doe es gesellig
Ik ben altijd gezellig en nou, oké dan, snap best dat dit als gezeik wordt opgevat maar echt, er komt een dag en dan schiet zo'n 3-kwart forum uit d'r panty omdat dan blijkt dat de Angels hier wel offtopic gaan terwijl er wel waarschuwingen voor uitgedeeld worden. Hebbie geen poot om op te staan, is toch gek om dat zelf wel te doen. En waar heb je en privé nick voor? Voor dit soort gezelligheid.

Maargoed, ik hou m'n bek verder wel hoor. Zoek 't maar uit. Cheers.
Er bestaat geen off-topic in dit topic, Bambi. Hier mag over alles gepraat worden. Echt alles. Dan is toch niets off-topic?
Idd Delphi. Lijkt me een toereikende verklaring.
Of alles is off-topic...
Bambi, er wordt hier niet gemodereerd. En als een angel hier wil posten mag dat van mij.

Het enige wat me wel opvalt (ff beetje spelbreker zijn) is de toon van modereren van de nieuwe angels. Beetje populair, niet zo serieus als eerder. Is dit bewust of komt dat uit je eigen manier van posten als forummer?

Maar ik heb mijn buikje vol van alle lekkere hapjes en de fles champagne hakt er aardig in, ik ga zo slapen. Nog niet, ben benieuwd naar de antwoorden.
Bambi, eens hoor!

Maar.... ik sta nergens meer van te kijken. Het kan hier ( bij viva) blijkbaar gewoon allemaal

Loat goan,,,,,
Bambi, nalezen moeten we toch, want er zijn dingen die nergens geschreven mogen worden, zelfs hier niet.
Het is maar internet
Ratteke, er bestaat inmiddels een angeltopic, maar we zijn hier nou toch aan de gang:

De angels die al jaren modereren staan er anders in dan de nieuwen. De ervaren engeltjes vliegen 1 of 2x over en hebben het dan wel gezien. De onervaren engeltjes storten zich nog vol overgave in discussie en uitleg. Het kan best zijn dat dat over een tijdje over gaat hoor. Plus dat natuurlijk de hele regelgeving weer bekeken wordt door ons allemaal, omdat er door de ervaren mensen inmiddels in de loop der jaren een beleid is ontstaan waar de anderen nog niet alles vanaf weten.
Van het angeltopic weet ik af. Ik reageer er alleen nooit en al helemaal niet op rellen en het napraattopic. Maar ach, ik dacht, als jullie hier nu toch zijn... En nu durfde ik ... Dank voor het antwoord Zesje!

En nu ga ik lekker slapen, morgen uitslapen! Hoop dat ik de 9 uur kan halen...
@Ratteke, bij mijn weten is toch echt niet bekend of er een nieuwe of een oude angel achter een bepaald nummer zit. Ook een oude angel kan haar manier van reageren bij tijd en wijle een beetje aanpassen.
Heppie new topic!
zien jullie nou wel dat er ook rellen zijn zonder dat ik er bij ben
quote:Bambi schreef op 18 april 2010 @ 00:10:

En waar heb je en privé nick voor? Voor dit soort gezelligheid.

Maargoed, ik hou m'n bek verder wel hoor. Zoek 't maar uit. Cheers.

Dat vind ik nu ook. Een angel is er om te modereren op een objectieve wijze, niet om gezellig mee te beppen en grappige opmerkingen te plaatsen. Daar heb je je prive-nick voor.

Ook de soms sarcastische moderatie mag van mij achterwege blijven.

Blijf zakelijk, dan hebben we dit soort topics en al die ellende rondom moderatie niet nodig.
quote:nieuweauto schreef op 18 april 2010 @ 00:18:

Het is maar internetOeiiiiiii .
Pannetje, ik zal nooit weer proosten op een nieuw topic .

LOL Jas

@Three: champie?
quote:CoffeePot schreef op 18 april 2010 @ 13:48:

[...]

Oeiiiiiii .
Het is toch nooit goed. De ene helft vindt dat we zakelijk moeten zijn, en de andere helft is blij als we dat niet zijn. Dus mixen we de angels en doen vanalles wat.

En geloof me, als er reclame staat ben ik niet gezellig meer. En met schelden ook niet.
Ach er moet weer wat te zeiken overblijven :-)

Stel je voor als de angels te gezellig worden.....zucht
Vievkes moeten gewoon lekker zichzelf zijn! Dan houden ze het angelen het langste vol
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 18-04-2010 22:53
Reden: Stomme fout
% gewijzigd
En azijnzeikers die zijn er altijd. Ik zie liever een glas half vol dan half leeg. Betekent namelijk dat ik nog wat te drinken heb: proost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven