boos en teleurgesteld

18-04-2010 18:35 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik moet even me irritaties van me afschrijven hoor!

afgelopen donderdag waren mijn vriend en ik 4 jaar bij elkaar. allemaal leuke dingen gepland voor in de middag en savons. komt meneer vertellen die ochtend dat hij er niet is moet werken van 17.00 tot 04.00. maar vrijdag gaan we lekker terras doen en ergens eten. kom ik vrijdag uit me werk zit meneer met ze broertje en vrienden mooi aan het pils en verteld even dat ze hier shoarma eten. Weer een domper. maar ik ben zaterdag de heledag voor ( normaal werkt hij 7 dagen in de week) zaterdag ochtend wakker worden besluiten we even naar het tuin centrum te gaan. en later naar het strand en daar blijven eten. na snel door het tuincentrum geraced te hebben zeet hij me thuis af en zegt heel even snel te werk te gaan kwartiertje half uurtje niet dus komt kwart voor 6 thuis gehaast dat we op moeten schieten want hij heeft zijn moeder gezegt dat wel gezellig komen eten. vervolgens heeft hij daar de hele avond lopen pilsen en valt als een blok in slaap vanmorgen zegt hij het is misschien beter dat we niet uit eten zijn gegaan want dan houden we wat geld over enzo.. nou zouden we vAnavond gezellig koken. hij smiddags naar ajax en dan gezellig met mij wat in de zon drinken en gezellig koken.. nou weer niet dus hij zit weer lekker in amsterdam met vrienden op een terras en eet daar wel wat. krijg nog net een berichtje eet je maar vast zit weer erg mooi en wacht maar niet op mij word laat

ik word hier egt boos verdrietig van en voel me zo tereurgesteld elke dag.. is dit raaar???

ik heb zin om me iets te gooien ofzo
*moet toch eens wat beter met BAM communiceren*

Bodydinges is echt HEEL leuk hoor, waarom ben je nou zo star en recalcitrant....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mamalief, datzegt natuurlijk niet dat je geen prioriteit bent. Maar toch wel als hij op zijn 4e verkeringsjaar liever shoarma eet met vrienden dan met zijn vriendin iets te doen?
ZEG het tegen hem! Als je niet praat, verandert er ook niks. Ik vind, als er afspraken zijn gemaakt, houd je je eraan. Als je je er niet aan houdt door dingen als: terrasje met vrienden, toch maar eten bij schoonmama en wat je opnoemde TO, zou ik laaiend worden.

Ik zou me niet zomaar op een tweede plek laten staan. Het is graag of helemaal niet. Zo'n iemand als jouw man kreeg van mij hetzelfde terug! Dus lekker iets afspreken met hem, en dan hem lekker op het allerlaatste moment in zijn hemd laten staan. Kijken of ie dat leuk vindt! Dit dus pas nadat je gepraat hebt en er nog niets verandert.
quote:Summerdance schreef op 18 april 2010 @ 18:54:

[...]

Alweer???

ga ook een keertje mee combatten joh...als ik het leuk vind is het vast ook wat voor jou

Combatten is cool. Ik doe dat 2 keer per week

*mompelt excuses voor off topic en zoeft weer weg*
Dat bodycombatten lijkt me ook wel wat hoor.

Nooit gedaan maar kheb ook zin om weer eens heerlijk van me af te slaan.Misschien eens in plaats van badmintonnen gaan bodycombatten. Oke het is iets heel anders ik weet het.
quote:Summerdance schreef op 18 april 2010 @ 18:55:

[...]

Een heel grappig fenomeen, je opent je mond, zegt wat er op je hart ligt, daar komt een reactie op, dan ontstaat er een gesprek en dat kan dan weer hele verrassende resultaten geven....Klinkt als een langdradige activiteit. Is iets kapot gooien niet efficiënter? Bij voorkeur iets van hem.
quote:Melpomene schreef op 18 april 2010 @ 18:59:

[...]

Nou, als hij zich voortdurend zonder jou vermaakt wel.

Maar als TO nou niet duidelijk kenbaar maakt wat ze belangrijk vind?

Ik kan me zo voorstellen dat als je 4 jaar (dat was het toch) samen bent de noodzaak om samen iets leuks te doen ook wel een beetje weg is...

Ik zou het bijvoorbeeld ook straal vergeten

(maar ik ben zo'n aromanticus, toen ik ooit in een grijs verleden nog getrouwd was ben ik mijn 1 jaar getrouwd dag ook vergeten...kwam man lief heel schattig met bloemen uit eten..ik ik maar bedenken....waarom doet tie dat????)
Sanski, tuurlijk is het rot maar je stelt je als slachtoffer op , helemaal afhankelijk en zielig, en gaat hier lopen zeuren. Schiet niet op zo. Zeg liever tegen hem wat je zo dwars zit! Deze jongen heeft duidelijk andere ideeen over een relatie dan jij! Wil je zo verder, of denk je dat hij je tegemoet kan komen of beter gezegd; WIL komen?

Kom op, PRAAT tegen hém!!
Op zich is er niets mis mee om je in een relatie ook los van elkaar te kunnen vermaken, maar in jouw geval houdt hij wel erg weinig rekening met je en vind ik het dan ook logisch dat je teleurgesteld bent.

Er over kniezen helpt niets, een beetje boos worden en gaan mokken en dan weer vrolijk verder gaan helpt ook niets, dus ik raad je aan om hier eens goed en duidelijk over te praten (dat is iets anders dan met verwijten strooien ).

En als er dan nog steeds niets veranderd je conclusies trekken , want dan sta je blijkbaar heel laag op zijn prioriteitenlijstje en dat moet je niet willen.
het communiceren heeft bij hem niet heel veel zin gehad heb heb me gister toch echt goed duidelijk gemaakt hoe ik erover dacht enzo komt er wel sorrie schatje uit zal het morgen goedmaken maar zijn sorrie is blijkbaar niet erg veelv waard
quote:korenwolf schreef op 18 april 2010 @ 19:01:

[...]

Klinkt als een langdradige activiteit. Is iets kapot gooien niet efficiënter? Bij voorkeur iets van hem.

Oh begrijp me niet verkeerd, zo af en toe wat kapot gooien is ook zalig....en inderdaad het wordt nog zaliger als het iets van hem is

Het is alleen zo weinig constructief....

*ziet een hele bodycombat boost opkomen...BAM, nu moet je wel hoor!!!*
quote:sanski schreef op 18 april 2010 @ 19:03:

het communiceren heeft bij hem niet heel veel zin gehad heb heb me gister toch echt goed duidelijk gemaakt hoe ik erover dacht enzo komt er wel sorrie schatje uit zal het morgen goedmaken maar zijn sorrie is blijkbaar niet erg veelv waard

Misschien een domme vraag....maar waarom blijf je dan 4 jaar bij hem?

Want ik neem aan dat dit niet de eerste keer is dat hij jou op plaats nummer zoveel zet...
quote:sanski schreef op 18 april 2010 @ 19:03:

het communiceren heeft bij hem niet heel veel zin gehad heb heb me gister toch echt goed duidelijk gemaakt hoe ik erover dacht enzo komt er wel sorrie schatje uit zal het morgen goedmaken maar zijn sorrie is blijkbaar niet erg veelv waardTja dan weet je wel waar je staat denk ik zo. Het is aan jou om hier al dan niet genoegen mee te nemen.
quote:Melpomene schreef op 18 april 2010 @ 18:59:

[...]

Nou, als hij zich voortdurend zonder jou vermaakt wel.

*typt reactie*

edit: Voor reactie zie post Summerdance.
even heel duidelijk maken dat je dit geen stijl vind!

En dan geen rustige woorden, maar je mag best je frustratie aan hem tonen.

Wanneer mijn vriend het weer eens zo bont maakt, dan laat ik hem dan duidelijk merken en dan loopt hij weer een tijdje in het "gareel".

Mannen pikken die signalen niet op, je moet het uitspreken...
Ik had hem na de 2de keer afzeggen eens flink de waarheid gezegt.

en blijkbaar vind hij een 4 jarig jubileum ook niet echt iets om te vieren met jou...

heel lullig, maar ook ik denk dat jij niet echt een prioriteit bent
quote:nimmie2007 schreef op 18 april 2010 @ 19:08:

even heel duidelijk maken dat je dit geen stijl vind!

En dan geen rustige woorden, maar je mag best je frustratie aan hem tonen.

Wanneer mijn vriend het weer eens zo bont maakt, dan laat ik hem dan duidelijk merken en dan loopt hij weer een tijdje in het "gareel".

Mannen pikken die signalen niet op, je moet het uitspreken...

meen je dit nu serieus?

Ik denk toch altijd dat je met een normaal gesprek meer bereikt dan met gillen, schreeuwen en tieren om iemand in het "gareel" te krijgen

Ik wil ook helemaal geen man die in het gareel springt na een ruzie, ik wil een man die snapt waarom sommige dingen belangrijk voor me zijn.

En dat snapt hij omdat het voor hem ook belangrijk is
quote:mamalief schreef op 18 april 2010 @ 19:07:

[...]

*typt reactie*

edit: Voor reactie zie post Summerdance. Gek mens!
Lekker op zijn gevoel inspelen. Dus niet zeggen dat jij het kut vindt dat het zo loopt maar de bal bij hem leggen:

Hoe sta jij in onze relatie, want ik merk dat het kennelijk niet zo belangrijk voor je is om een dag die voor ons bijzonder is samen te zijn.

Hoe denk je dat dat voor mij is?

Waar staan we samen als jij dit soort dagen liever met je vrienden en je moeder ( ) doorbrengt?

Mannen haten dit soort gesprekken (en veel vrouwen ook ) maar laat hem maar eens lekker zweten.

Idioot zeg, ik zou laaiend zijn...
Jazeker met een normaal gesprek...

Maar wel duidelijk zijn!

Ik heb nog nooit ruzie gehad met mijn vriend, maar heb wel situaties meegemaakt dat ik echt pissed was.

Toen daarover gepraat, maar ben wel heel duidelijk geweest en heb mijn frustraties duidelijk gemaakt.

En ik mijn reactie staat niet dat ik dan gil, schreeuw of vloek...want dat heeft ook geen enkele zin.
quote:amalia schreef op 18 april 2010 @ 19:13:

Lekker op zijn gevoel inspelen. Dus niet zeggen dat jij het kut vindt dat het zo loopt maar de bal bij hem leggen:

Hoe sta jij in onze relatie, want ik merk dat het kennelijk niet zo belangrijk voor je is om een dag die voor ons bijzonder is samen te zijn.

Hoe denk je dat dat voor mij is?

Waar staan we samen als jij dit soort dagen liever met je vrienden en je moeder ( ) doorbrengt?

Mannen haten dit soort gesprekken (en veel vrouwen ook ) maar laat hem maar eens lekker zweten.

Maar daar zijn wij vrouwen goed in...
quote:sanski 18 april 2010:

1)Afgelopen donderdag waren mijn vriend en ik 4 jaar bij elkaar. Allemaal leuke dingen gepland voor in de middag en 's avonds.

Komt meneer vertellen die ochtend dat hij er niet is moet werken van 17.00 tot 04.00. Maar vrijdag gaan we lekker terras doen en ergens eten.

2)Kom ik vrijdag uit me werk zit, meneer met zijn broertje en vrienden mooi aan het pils en verteld even dat ze hier shoarma eten.

3)Zaterdag hele nacht wakker.

Na snel door het tuincentrum geraced te hebben zet hij me thuis af en zegt heel even snel naar het werk te gaan.

Komt gehaast thuis en zegt dat we op moeten schieten want hij heeft zijn moeder gezegd dat we daar gezellig komen eten.

4)Vervolgens heeft hij daar de hele avond lopen pilsen en valt als een blok in slaap. Vanmorgen zegt hij het is misschien beter dat we niet uit eten zijn gegaan want dan houden we wat geld over enzo..

Nou zouden we vanavond gezellig koken. Hij ging 's middags naar ajax en daarna gezellig met mij wat in de zon drinken en gezellig koken.. nou weer niet dus. Hij zit weer lekker in Amsterdam met vrienden op een terras en eet daar wel wat.

Krijg ik net een berichtje: Eet je maar vast. Ik zit weer erg mooi en wacht maar niet op mij. Het wordt laat.

Conclusie: He's not that into you anymore

Jullie hebben allebei afspraken gemaakt voor jullie 'jubileum' en meneer heeft het zogenaamd druk met andere dingen.

Het heeft niets te maken met jezelf willen/kunnen vermaken, maar met een meneer die zijn beloftes niet na komt.

Ik kan me voorstellen dat je je frustraties hier uit. Ik zou het ook niet pikken.

Een man mag heus wel leuke dingen doen met vrienden/zichzelf.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
bedankt voor alle reacties word veel duidelijk,

en nu afwachten of het thuis komt en er nog een gesprek gevoerd kan worden of het pas donderdag word
quote:sanski schreef op 18 april 2010 @ 19:18:

bedankt voor alle reacties word veel duidelijk,

en nu afwachten of het thuis komt en er nog een gesprek gevoerd kan worden of het pas donderdag wordEuhmm tis pas zondag nu, waarom niet eerder dan donderdag een gesprek??
quote:sanski schreef op 18 april 2010 @ 19:18:

en nu afwachten of het thuis komtDas nog erger dan "meneer"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven