Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Zooooo wat een mooie dingen zie ik voorbij komen! Ik heb gisteren DonkeyShot (misschien wel bekent bij sommigen van jullie) losgelaten op mijn WTJ. Erg leuk geworden wat hij gedaan heeft. Ben nu blauwe druifjes aan het drogen in de WTJ (ja de blommetjes niet de vrucht) dus daar is het wachten op. Pas als die echt goed gedroogd zijn ga ik foto's maken en plaatsen
Ik las op internet dat de Burn page is vervangen door de pagina waar je op moet gaan staan en dat verder alles hetzelfde is, dus 69 moet ook de Crumple pagina hebben lijkt me.
Komt DS zijn pagina hier ook showen Dushi

Of jij?
Nee Soleil ik toon de pagina. Het is tenslotte mijn WTJ Al had DS er erg veel plezier in. Komt vast door het feit dat er lekker veel schade aangericht mag worden
Ondanks dat ik de versie Burn this page niet had (en Lys wel, van wie ik mijn WTJ gekregen heb) heb ik gewoon lekker wel de hens erin gestoken. Wel in de keuken met de kraan in de buurt. Want WTJ vind vuur wel erg erg fijn.

Hebben jullie ook al een pagina in je tuinaarde/ compostbak gestopt? Erg leuk.... al moet ik even kijken hoe het nu is na een weekje aarde
Waaauuwww, wat weer een prachtige foto's zeg!! Heel leuk om te zien hoe anderen de opdrachten interpreteren en maken. En ook leuk ter inspiratie. Word heel vrolijk van al die kleurtjes!

Ik heb de afgelopen dagen niet zoveel tijd gehad, hoop gauw weer wat mooie plaatjes te kunnen laten zien.
Ik heb net de achterkant van de Crumple pagina ook maar even geverfd (met een bijna doorzichtige zilverkleur), want die vond ik zo maar saai. Dat geeft ook wel een leuk effect, verven ná het verfrommelen. Voor wie nog inspiratie nodig heeft misschien een tip
Dushi, ik weet niet of ik die compostpagina doe.
Ik heb geen tuin, dus kan die compostpagina niet doen... :(
Je kunt er tuinkers op maken!
Oh wat mooi allemaal weer, die crumple pagina.. geweldig! En Justanne; ziet er gaaf uit! moest echt ff kijken hoe je dat gedaan had..!

Ik krijg de kriebels maar mijn wtj hangt nog steeds op het toilet op mijn werk... Ga hem morgen weer ophalen en dan hopen dat er iets bij is gekladderd...!
quote:_Soleil_ schreef op 18 april 2010 @ 20:08:

Justanne, wat heb je met de punten van de punaises gedaan?

Erg origineel zo, de pagina.

Ik zie dat je op deviantart post, dus ik neem aan dat je meer mooie dingen kunt maken? Ik zie daar altijd zulke mooie en kunstzinnige projecten!

Dank je!

Ik heb de punaises eerst op de rand van de tafel omgebogen en ben ze daarna te lijf gegaan met een hamer. Heerlijk!

Dit is een foto van de achterkant (met platgeslagen punaisepunten):

Op deviantart zijn er ook aardig wat mensen die hun WTJ wreckies posten. Zelf heb ik er vooral veel foto's op staan, zoek maar eens op 'knockalittleharder' als je dat leuk vind. Dat zijn mijn crea uitspattingen
Is dit topic al voorbij gekomen? :p

http://forum.fok.nl/topic/1441084
Ik heb nog eens goed gekeken, maar ik heb serieus geen crumple pagina!!! Boehoe!

Heeft iedereen die wel dan????
Mijn wreckie in de efteling:

Justann, ziet er ook van de achterkant mooi uit.

Ibi, leuke foto's zeg.

Vanavond maar de cirkelpagina afmaken.

Ibi, was het heel moeilijk om het papier uit je WTJ te halen?
Het voelt wel heel gek. Een vriend van me vroeg hoe het voelde toen het papiertje ingeslikt werd. Vond ik wel attent van hem. Ja was best vreemd allemaal.

De mensen keken ook wat raar naar me. Hoopte op iemand die zou gillen he een wrecker maar helaas.
quote:_69_ schreef op 19 april 2010 @ 16:29:

Ik heb nog eens goed gekeken, maar ik heb serieus geen crumple pagina!!! Boehoe!

Heeft iedereen die wel dan????Het is de 4e na de cirkelpagina. Zou lullig zijn als je die niet hebt.
Leuk Ibi, met Wreckie op avontuur

Eigenlijk ook gek om te moeten zeggen dat het gek is om die pagina weg te gooien, maar ik denk dat we dat allemaal wel zullen voelen bij deze opdracht.

Ik ging vanmorgen ook met mijn Wreckie op avontuur.

Hier is hij klaar voor zijn ochtendwandeling:

Ik was er overigens wat minder klaar voor maar ik dacht: ik ben vroeg de deur uit, ik kom vast niemand tegen dus vooruit met de geit WTJ. Ik heb hem de galerij over gesleurd, de trap af naar beneden en toen begon pas echt de "grote tocht" (die natuurlijk helemaal niet zo groot was, maar alleen groot léék )

Het ging inderdaad best goed, een paar straten lang. Lekker rustig! Totdat ik op het eind van de laatste straat kwam en een meneer die zijn hond uit aan het laten was héél raar naar me keek Ik heb maar teruggekeken met een blik van: wat, jij hebt toch ook wat aan een lijntje?

Hier het resultaat van mijn wandeling:

Nauwelijks zichtbaar dus.

Betekent dat dat ik nou nog een keer moet?
quote:_69_ schreef op 19 april 2010 @ 16:29:

Heeft iedereen die wel dan????Misschien kun je hem dan nog ruilen?
Hihihi! IBI, wat leuk die Efteling foto's!!

Soleil, bij die van ons die we op de postcrossing meet in Utrecht uitgelaten hadden, die je ook niet echt veel 'loop schade'
Gelukkig, dan ga ik niet nog een keer een ommetje met hem maken hoor. Desnoods schuur ik hem wel een paar keer over de gallerij heen en weer

Ik zag op andere sites wel foto's van onwijs geschuurde kaften, dus ik was een beetje teleurgesteld na mijn moedige wandeling
hahah geweldig! ik moet erg lachen om de eftelingfoto's en het verhaal "de grote wandeling"

ben van plan een deze dagen ook de "crumble this page" te doen, heb hem er dus wle inzitten!

momenteel ruikt mn journal naar aardbei :D ff lopen smeren heerlijk! (in combinatie met chocola, ook niet vervelend om in mijn mond te deponeren)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven