Mode & Beauty alle pijlers

Wie heeft ervaring met Ingrow Go?

19-04-2010 19:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Flesje via internet gekocht. Zou rode plekjes moeten doen oplossen en ingroeiende haartjes voorkomen. Ik geloof dat de rode plekjes inderdaad wel minder worden, of de ingegroeide haartjes minder worden kan ik na een week nog niet echt beoordelen. Wel is duidelijk dat mijn huid er behoorlijk door uitdroogt. Ik vind het goedje erg naar ruiken, had echt het idee dat ik nagellakremover in mijn handen had. Het flesje had gelekt tijdens het verzenden en de verpakking ook behoorlijk uitgebeten dan vraag me af wat langdurig gebruik op de huid doet. Iemand ervaring hiermee?
uitbeten verpakking?weg met het spul!lijkt me niet e\cht goed!
Er zit alcohol in, dat verklaart waarschijnlijk dat het naar nagellakremover ruikt, en dat de verpakking uitgebeten is.

Ik weet niet hoe je het dient te gebruiken? Als je af en toe een plekje aanstipt zal het geen kwaad kunnen. Giet je dagelijks een hele verpakking over je benen, tsja, dat zal niet echt bervorderlijk voor je huid zijn.
Het rare is, je mag het direct na het ontharen gebruiken en bijt dan ook niet...
Het is de bedoeling dat je het op een wattenschijfje doet. Die uitgebeten verpakking vind ik overigens niet zo heel schokkend, ik weet dat parfum hetzelfde doet. Ben vooral benieuwd naar ervaringen want dit is zeg maar mijn last resort met de zomer voor de deur.
Ik scrub mijn benen regelmatig, zodat de huid zacht is en alle schilfers weg zijn. Heb ook geen ingegroeide haartjes. Als er onder mijn oksel eentje ingroeit, volstaat een keertje scrubben eigenlijk ook altijd.

Kan aan mijn vel liggen hoor. Maar is misschien het proberen waard??
Anders probeer je het toch op een kleine onopvallende plaats?
Ik hoop dat je ons kan melden dat het werkt, want ik ben echt ten einde raad met die ingegroeide haren, Heb echt alles geprobeerd, scheren, crème, zelf harsen, laten harsen... maar het blijft een ramp. Een of twee dagen na het ontharen ziet mijn bikinilijn eruit alsof ik een enge huidziekte heb opgelopen... daarna trekt de irritatie weg, maar blijven er rode littekentjes en ingegroeide haren. Het ziet er NOOIT mooi glad uit

Scrubben levert ook niet echt resultaat op bij mij.
tip voor iedereen pfb vanish bij de da drogist, dat werkt wel, is niet belachelijk duur en levert geen irritatie op.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Bedankt voor de tip Singalala! Ga dat spul zeker eens kopen, zal vriendlief ook érg blij mee zijn! Ingrow Go spul klinkt een beetje chemisch.. Maar als dat toch blijkt te werken let us know!
Ik heb het ook wel eens gehad (is dat van skin doctors?) en ik had wel het idee dat het iets hielp. Maar vond het toch wel iets aan de prijzige kant, zeker met verzendkosten erbij, vandaar dat ik het eigenlijk nooit meer heb besteld.

Hier hetzelfde probleem, scrubben helpt absoluut niet. Van epileren krijg ik ingegroeide haartjes (en het erge is dat ik niet kan laten ze eruit te pulken), en van scheren krijg ik weer andere irritaties.

De tip van singalala ga ik zeker proberen!
Ik gebruik ook (af en toe) pfb vanish, het werkt wel goed , maar aangezien er salicylzuur inzit ga ik er van vervellen als ik het regelmatig gebruik. Nu vind ik een beetje vervellen minder erg dan rode jeukende bulten, maar echt schitterend mooi glad ben ik dan dus nog niet.
quote:Goudappel schreef op 20 april 2010 @ 10:44:

Ik gebruik ook (af en toe) pfb vanish, het werkt wel goed , maar aangezien er salicylzuur inzit ga ik er van vervellen als ik het regelmatig gebruik. Nu vind ik een beetje vervellen minder erg dan rode jeukende bulten, maar echt schitterend mooi glad ben ik dan dus nog niet.Dan moet je het vaker gebruiken of een beetje scrubben met een washandje oid. In het begin had ik het namelijk ook, maar nu niet meer en ik smeer maar 2 keer per week ofzo (ik hars). Vervellen hoort bij het peelende effect van salicylzuur en het voorkomt het ingroeien.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:singalala schreef op 20 april 2010 @ 16:08:

[...]

Dan moet je het vaker gebruiken of een beetje scrubben met een washandje oid. In het begin had ik het namelijk ook, maar nu niet meer en ik smeer maar 2 keer per week ofzo (ik hars). Vervellen hoort bij het peelende effect van salicylzuur en het voorkomt het ingroeien.oke, ik epileer dus ga jouw tactiek maar eens proberen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven