Juli "04

10-07-2007 08:50 680 berichten
Alle reacties Link kopieren
Poehee, 'k heb nog nooit een nieuw topic geopend!! Maar ja... "Discussion locked"......

Ook hier weer alle ruimte voor de mooie en minder mooie belevenissen van de Juli 2004 beebs en hun familie!
Park! Hihihi, ze heeft overduidelijk de originaliteit van d'r moeder!

En oh god, NOG meer kadootjes!? Oeioeioei....

By the way; wat geven jullie zelf eigenlijk kado? Ik vind het wel lastig, hoor. Ze heeft al zoveel.... En ik moet ook nog een redelijk groot kado voor mij broers/zussen metelkaar verzinnen, en ook nog eentje dat pake en beppe kunnen geven. Poe....

Omdat ze tellen zo leuk vindt, had ik een groot houten telraam in gedachten. En lettertjes is ze ook dol op, dus daar iets van? Maar wat? 

Aaargh, moeilijk!

Wind, wat heb je KW kado gedaan??
Jemig, een nieuw topic! :) Wauw...

Toch grappig, je ziet een hoop maanden met '06 en '07 en een enkele met '05. Volgens mij zijn wij de laatste uit '04?

Lotje wil graag een kinderwagen "net als mama"  voor haar verjaardag en heeft het daar ook dagelijks over: da's dus makkelijk!  Voor dat zij haar wensen kenbaar had gemaakt was ik van plan een poppenhuis te doen (maar die doen we nu dan misschien wel voor Lientje :P)

(Ter inspiratie (?): Loentje kreeg voor zijn 3e verjaardag een klimtorentje met glijbaan van ons samen met opa en oma,  en Lientje kreeg voor haar 3e verjaardag een (2ehands) schommel) )

En Park!!! Haha geweldig! Zo grappig hoe die kinderen namen verzinnen en het ook standvastig zo houden. :D

Lotje heeft een knuffelkonijn en die heet "Poepie" (:?) en een nieuw knuffeltje uit de dierentuin heet "Laamie". Tja, prachtig hoor.
Ohhhh jaaaa... een poppenwagentje!! Zo'n rieten met een roodwitgeblokt dekentje...

, That's it! Bedankt, Pimpel!
:D

you're welcome!

Zo eentje hebben wij trouwens al  :$ (tja wat niet?) (voor Lientjes eerste verjaardag) wil nu zo'n kinderwagen die lijkt op de huidige kinderwagens, als ik het kan vinden en het betaalbaar is.

Moet zo lachen om Lotje die zegt vepoept, velopen, vegeten etc. ipv gepoept, gelopen, gegeten. Proberen haar het nu goed te laten zeggen (want ze kan de G prima zeggen) dus: "Lotje zeg eens GE" "Ge"

"Goed zo, zeg nu eens GeGeGepoept"  "geVE poept"
GeVEpoept!

Geweldig!

Alweer een nieuw topic. Wow! Nummer hoeveel zal dit zijn? Wel bizar hoor!

Iemand alles altijd trouw blijven archiveren in Word?

Nog één nachtje en KW is niet meer de enige 3-jarige

Ben je al in de voorbereiding, Toet? Of vieren jullie het dit weekend met het mooie weer in jullie tuin? Dat klinkt goed hé? In je tuin....

Park  Hoe komt ze daar nou bij?

Geweldig hoe kinderen dat kunnen verzinnen.

Verjaardag afgelopen zaterdag van KW was geslaagd. Veel kado's gekregen en helemaal in zijn element als jarige! We hebben hem een skelter gegeven. Zo'n Puckie ding en KW is helemaal verliefd O+

Hij loopt al vanaf zaterdag... "bedankt mama, voor de skelter" en tegen GW in de papa vorm. Hebben hem gezegd dat hij dat niet meer hoeft te zeggen maar hij blijft ons bedanken.

Gisteren had mijn moeder haar oppasdag hier en er was nog taart over. Dus die hebben zij bij de koffie opgegeten samen. Toen de taart op was zei KW tegen mijn moeder "Oma, de taart is op. Nu is KW niet meer jarig"  O+

En nog een mannetje van

[fgcolor=#660066]

[/fgcolor]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd BJ, maak er een fijne dag van!

HOERAAAAAAAA!!!!!!!!

Onze grote BJ-vriend is drie!

3!

Three!

DRIE!

Allemachtig, wat is het toch een kanjer.....

En speciaal voor deze stoere knul; alles in zijn lievelingskleur...ROZE!

Hele fijne dag, voor alle nagerechtjes!

Wat wilde ik nou toch typen?

BJ, grote kerel, gefeliciteerd!

:gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab:

:gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab: :gwab:

Jaaaaaaa....de tweede drie-jarige !!!!

BJ, Toet, Toetman en Meis; VAN HARTE GEFELICITEERD met je drie-jarige verjaardag!!!!!! Maak er maar een hele gezellige en fijne dag van!

Zo. Nu weer verder met twee lastige kids in het gareel houden. Pffff...ze hebben beide hun dag niet vandaag....

Oh, Lieke wil ook even Lieke typen;

`tallllllllllliekarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrxjjjjjjjjjjjjjjjjjjjja aaaaaaannnn

Beetje vreemde slingers, maar toch niet minder gemeend....

Lieve Pim; nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Goed... even weer van pagina vijf :D...

Pim, hoest nu met Loentje? En de rest van je klavertje vier?

Toet alweer wakker?

Mims; hoe is het bij jou? Word je al gaar van dat heen en weer gerace naar radiotherapie, voor een paar minuten behandeling? Ik weet nog dat mijn vader en moeder dat 35 keer achetrelkaar moesten, vanwege borstkanker van ma. Op den duur was het helemaal een gewoonte; het zat helemaal in hun systeem opgenomen. Maar na die tijd vonden ze wel dat ze opeens erg veel uren hadden op een dag!

Wind, ik zag dat je wat geschreven had bij het Vrolijk-topic; ik zal er zo even heen om te kijken hoe het met je gaat! Is KW nog steeds een leuke grote broer? Of heeft ie net als Lieke toch wel af en toe eens last van lichtelijke jaloezie?!
Nog twee nachtjes slapen.........

Vandaag trakteert Lieke op de creche op zelfgebakken Alfred Jodokus Kwak cakejes. Ze snapte geloof ik alleen niet dat ze dan zelf ook eentje krijgt, hahaha. Vannacht werd ze nl. een keertje huilend wakker en zij: "Lieke is heel drietug. Lieke Alfed Kak-cakejes geven aan anderuh kindjuhs... Maar waar is Lieke's cakeje nou??". Och arme ziel. k Heb haar geustgesteld dat zij OOK eentje mocht pakken en opeten, en toen viel ze weer heerlijk in slaap. (Gelukkig maar, want haar zusje is tegenwoordig een echte feestvierder 's nachts, dus nog een wakker kind kon ik niet echt gebruiken.....)

Pim; hoe is het met Loentje, nu? Gatverdarie; oorontsteking EN keelontsteking. Wat zal dat ventje zich beroerd gevoeld hebben. AB is nu toch wel ECHT op zijn plaats! Werkt het al wat?
quote: xop720 reageerde

Vannacht werd ze nl. een keertje huilend wakker en zij: "Lieke is heel drietug. Lieke Alfed Kak-cakejes geven aan anderuh kindjuhs... Maar waar is Lieke's cakeje nou??". Och arme ziel. k Heb haar geustgesteld dat zij OOK eentje mocht pakken en opeten, en toen viel ze weer heerlijk in slaap.

Achgossie! O+
Aggut, zelf geen taartje, dat is ook wel héél wreed, :D.

Ja, bijna drie. Ik vind het werkelijk bizar, nog bizarder dan dat ik zelf tegenwoordig dertig ben. Mijn meisje drie. Dat is zo bijna-vier.... Zo...écht. Zo definitief bijna het einde van de peuterleeftijd. Echt geen kleintje meer. Ik vind er eigenlijk niets aan, Ik zou de huidige Mopsey in een doosje willen doen en voor altijd bewaren, terwijl er in het dagelijks leven de Mopsey van morgen gewoon verder ontwikkeld. En dan af en toe in dat doosje kijken en vertedert genieten. Ze is nu zoooo leuk!

Hoop dat het met jullie allen ook helemaal goed gaat....

Soms zie ik Annemoon en Tweety voorbij fladderen, hoop dat het met hen ook goed gaat.

En Joyce bijna bevallen, succes.

Gek, er waren er hier ooit wel dertig meiden. Dertig moeders waarvan hun juli-beeb bijna drie wordt. En allemaal hebben ze zich anders ontwikkeld en zijn het ongetwijfeld allemaal unieke, geweldige persoonlijkheden geworden, terwijl de tijd hier op het forum voorbij is gevlógen...

Ik word er helemaal sentimentedinges van...
Waren het er echt ooit dertig? Wauw. Waar is iedereen???????? Update!!!!!! Reunie! :D
Goh ja, dat zou echt geweldig zijn...Een reunie met al die mama's en hun peuter!! Hahaha, ik zie het helemaal voor me!!

En Mims..... als je het zo brengt, word ik ook helemaal sentimentedinges snifsnuifsnik...:P:D... Je hebt gelijk; ze zijn zoooooo leuk, nu, dat zou gewoon zo moeten blijven!!
Oh  ja, ik heb een hekel aan reünies eigenlijk, maar vind meeten met jullie altijd leuk, dus daar kunnen best 25 andere dames en peuters bij dan!
Maar zonder kunnen we ook rustig de volgende date plannen hoor! :D 

Jeeeetje... het gáát ook allemaal veel te hard. Ik kan daar ook absoluut niet tegen!!!

Ach gossie die arme Lieke geen cakejes...

Loentje knapt al wel wat op van de ab (thanx for aking, Xop ) maar hij ziet er nog NIET uit, grote zwarte kringen om zijn ogen en hij is ook gewoon echt afgevallen :o. Verder is hij stokdoof en mompelt en piept zelf binnensmonds, lekker communiceren dus! :D
Gelukkig, Pim, dat ie al wat opknapt! Afgelopen Kerst en Oud&Nieuw was ik immers er werkelijk beroerd aan toe dankzij een bacteriele keelontsteking en oorontsteking, dus ik weet echt uit ervaring hoe ziek je dan kunt zijn! Arme hump.... Je moet 'm deze vakantie maar lekker vertroetelen en zo weer op krachten krijgen! (Tja, dat afvallen had IK dan weer niet, he?!:P)

Ben geheel met je eens dat we die andere 25 personen niet hoeven af te wachten, hoor!
Mm, Mopsey wil liedjes zingen. En ik moet het liedje uitkiezen. Dat moet!

Terwijl ik nadenk over een liedje, gaat de dame op een bal zitten. "Jij moet een liedje kiezen, mamma, ik ziet op een steen te huilen en jij moet een liedje kiezen...".

Oké, "er zat een klein zigeunermeisje", dus...hoe spontaan.

Na deze smartlap een keer of 4 te zingen is ze er klaar mee, ik moet een neiuw liedje bedenken. Ondertussen gaat die uitgekookte dochter van mij op de bank zitten, en zet haar verjaardagshoed op; "mamma, weet je al welleke liedje?", vraagt ze stralend...

Nu ben ik dus hees van alle verjaardagsliedjes. Ach, we zullen eht maar zien als generale repetitie....

Maareh..vanavond evrtrek ik voor een weekendje weg; dus mocht ik jullie eit meer spreken;

"Hieperdepiep Hoera voor de jarige juliMeiden!"

:D
HIEP HIEP HOERA VOOR KLEINE ZIGEUNERMEISJE MOPS!!!!!!!!!!

Lieve Mopsey, dat het maar een gezellig weekendje weg is, samen met Mamma en Hero. Ze kopen toch nog wel een taartje voor je he?

Super gefeliciteerd stoere driejarige!!!!!!!!!!!!!!
HOERA!!!!!!!!!!!!!!!! LIEKE IS 3!!!!!!!!!!!!!!

Lang zal ze leven in de gloriaaaaaaaaaaaaaa!

Lieve Lieke, de zon schijnt hier, dus bij jullie vast ook. We wensen je een superfijne verjaardag,samen met pappa, mamma en Sophie en natuurlijk met veel taart en cadeautjes!!!!!
quote:

Jemig, een nieuw topic! :) Wauw...

Toch grappig, je ziet een hoop maanden met '06 en '07 en een enkele met '05. Volgens mij zijn wij de laatste uit '04?

Tssssk Pimpel: 0804-0904, maar goed, onze kinderen zijn wel een maand jonger inderdaad :D.
[fgcolor=#333399]

Mopsey 3 jaar![/fgcolor]

Onze kleine, grote meid ook al 3 jaar! 

Gefeliciteerd Mops

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven