Juli "04

10-07-2007 08:50 680 berichten
Alle reacties Link kopieren
Poehee, 'k heb nog nooit een nieuw topic geopend!! Maar ja... "Discussion locked"......

Ook hier weer alle ruimte voor de mooie en minder mooie belevenissen van de Juli 2004 beebs en hun familie!
Mis je Meis al, Toet? Vast wel! Maar ook wel leuk voor BJ dat ie jou voor zich alleenheeft (en andersom)!

Wind; je hebt twee prachtkerels! (Die derde, daar kan ik niets over zeggen...:P). En inderdaad, ze lijken echt veel op elkaar, zeg! Mooie heren, hoor!
Is het nog gelukt met die buttons, Xop? Als je ze niet kan vinden, geef dan even een gil dan haal ik ze voor je...

Toet, Meis-loos. Lijkt me erg raar. Maar wel genieten, samen met je ventje!

Wind, mijn verjaardag vierde ik samen met die van Hero en die van Mops. Omdat Hero de volgende dag met bestralen zou beginnen hebben we het voor een klein cluppie "rotsen in de branding" gevierd. Mensen die we er graag bij wilden hebben, die we nog even wilden zien, voor we het volgende gekkenhuis ingingen.

Nou zijn we de laatste tijd heerlijk verwend met allerlei kaartjes en lieve berichten, en hadden we graag iedereen uitgenodigd die zo lief voor ons is, maar omdat we het noodgedwongen bij een vriendinnetje moesten vieren en we het ook niet te groot en dus te vermoeiend wilden maken, heeft er een keiharde selectie plaatsgevonden.

Nou ja, 8 juli was ons feestje, en het was geweldig om zoveel dierbare mensen om ons heen te hebben. Zoveel liefs. Mopsey is enorm verwend (alleen zij mocht van ons kadootjes, voor ons waren de gasten het presentje; al hield niet iedereen zich daar helemaal aan, hihi...) en sommige vrienden hadden de meest goddelijke hapjes gemaakt. We hadden zelf neits hoeven maken. Maar zoals altijd heb je als gastheer/-vrouw te weinig tijd voor al je gasten en ren je alsnog je benen uit je lijf om met iedereen een babbeltje te maken. Maar het was gewoon heel erg fijn, het weer was helemaal goed (1 mooie dag in twee weken druilweer!), kortom; wij denken met een hele brede grijns terug aan ons feestje.

En al waren Toet en Pim er véééééls te kort (:P), ik vond het heel bijzonder dat ze er waren. En Hero vond het ook fijn ze gezien te hebben, vond ze helemaal leuk. En Mops...Mops wil alleen nog ergens heen als ze het vermoeden heeft dat Lotje er ook zal zijn. Anders is het niet leuk. Lotje rules!

:D

Maar geen Lotje in Italië, en toch geloof ik wel dat ze het naar haar zin heeft. Gister telefonisch met haar gesproken (auwauwauw), en ze had het leuk. Wel was ze erg nmoe. mansey vertelde dat ze 's nachts hebben gereden, in 1 keer, en dat Mops bij vertrek al mededeelde dat ze "niet ging slapuh inne auto". En dat deed ze dus ook niet!  Een nachtje doorgehaald, op wat kleine hazenslaapjes na. En haar ozo nodige middagdut heeft ze ook geschrapt, want 's middags staat de tent vol in de zon en drijft ze de tent uit! Nou ja, ze is dus moe en kan niet bijslapen, maar voor nu vindt ze het allemaal nog geweldig. En als ze écht heel moe is, zal ze buiten wel in de schaduw in slaap vallen, ofzo. ;)
Wat wilde ik nou toch typen?
Ach jee... ben benieuwd hoe d'r papa in Nederland aankomt, over twee weken, hahahaha. Tenminste, als ik af zou gaan op een Lieke die teweinig slaapt en alle middagdutten mist. Want die wordt dan na een dag of 5, 6 echt heeeeel moeilijk en vervelend, en dan zou zo'n terugreis ECHT niet meer aangenaam zijn:D! Nah ja, wat je zegt; als ze erg moe wordt, valt ze vast wel gewoon in slaap op een koeler plekje.

EN ach arme jij, alleen even door de telefoon. Ik belde gisteren tijdens het werk heel even naar huis, en toen wou Lieke mij ook spreken. Echt heel grappig en lief om zo door de telefoon contact te hebben, maar toen in opgelegd had wou ik alleen nog maar naar huis!:o:o!! Ging ik ze zomaar missen, die kids van mij! Bespottelijk, want ik zou ze 3 uurtjes later alweer zien, en ik werk immers bijna iedere dag....... ('t Werd natuurlijk wel erg gevoed doordat Lieke zei: "Mama....... ik vin jou heeeeeeeeeeeeel liefff! Dikke knuffel.....SMOK". Tja... vind dan je werk nog maar eens belangrijk.)

Anyway, ik voel dus erg met je mee hoe je je voelde nadat je opgelegd had.........*;*;
Oh ja; voor die buttons ga ik vanmiddag even de stad in. In ons deurp waren ze uiteraard niet te verkrijgen.... Krijg je als je zo landelijk woont :@:)
Oh, maar zo lief is Mops niet door de telefoon hoor. Ons gesprekje gaat eerder zo:

Mi: Hai schat, hoe gaat het?

Mo: goed.

Mi: heb je al gezwommen?

Mo: ja

Mi: en wat hoor ik nou...heb je niet geslapen in de auto?

Mo: hihi..neeeeeee

Mi: Jij boef! Ben je wel een beetje lief voor iedereen?

Mo: waarom?

Mi: dat is toch gezellig?

Mo: waarom?

Mi: Ben je nu lekker aan het eten?

Mo: ja

Mi: Patatjes?

Mo: hihi..weet ik niet

~gerommel op de achtergond~

Mo: hier, nu mag jij weer

~Mansey op de achtergrond zegt dat ze wel gedag moet zeggen~

Mo: doewie...

~er worden drie natte klapzoenen aan de telefoon gegeven~

Mo: twee kleines en een grote....

~aan he gerommel hoor ik dat ze de telefoon op tafel legt en klaar is met praten~

That's my girl....:D
Owww ...  ....

Hahaha, nah ja; missen doe je haar evengoed wel!!!
Ab-so-luut!

(loop af en toe haar kamertje in om "geur te snuiven"..:$)
Ah, Mims... feestje klinkt MOOI!

Wat fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt en dat Toet en Pim er bij waren! Ben blij voor jullie dat jullie op zoiets moois (en waardevols) kunnen terug kijken.

Mops komt gesloopt terug en slaapt 2 weken bij jullie bij als ze terug is ;)
Ladiezzz... ik heb een weekje vakantie, na vanmiddag!! Dusseh....ik zal hier niet erg veel vertoeven! Dinsdag 14 augustus wroet ik dit topic wel weer omhoog, oke?!
Tsss, tussen dat midzomerschoonmaken door kun je heus wel eens even komen forummen toch??? :P
Aah jaa, Toet, je hebt gelijk. In theorie kan dat heel prima, maar in de praktijk blijkt dat ik thuis niet heel vaak achter de PC kruip.... Maar ALS ik dat wel ga doen, dan zoek ik UITERAARD het forum op. Wat moet je anders doen met een PC, eigenlijk....?! :D
Ja, of om zinloos ove rhet internet te surfen en dan terecht komen op een site waar mensen vertellen hoe ze (als kind, maar ook als volwassene) teksten van liedjes ooit verkeerd verstonden/zongen. Heb al een paar keer hardop zitten lachen.

Deze was ook lief:

when I was little I thought the George Michael song "you got to have Faith" was a song about cheese, because when I heard it in my little 5 year old ears I heard "you got to have feta, feta, feta" instead of "you got to have faith, faith, faith"

it made sense to me at the time.....but I still hear feta to this day
:D

:D Hahaha, super!

Inderdaad heb ik eens tijdens een karaoke-feestje (tja...) een aha-erlebnis gehad. "Aaaahaaaa, zongen ze DAT?!"..... Ik weet zo even niet meer met welk liedje, maar 't was wel erg :$
BJ heeft zondagochtend tot half 7 geslapen. In een ruk door!!!

Vannacht rond een uur of twee was het even mis, maar vervogens werd ie pas om kwart over 8 (!!!!) wakker. Ooit gaat dit dus hartstikke goed komen.

Zojuist is ie helemaal van begin tot eind zelf naar de wc geweest. Ik mocht niet meer helpen. Hij veegde ook netjes zelf z'n piemeltje af. Ik ben dus niet meer nodig bij de toiletgang.

Grappige is dat hij, net als Meis dus eerst altijd deed, nog niet wil poepen op de wc. Dan komt hij het netjes melden, haalt zelf een luier die ik dan om moet doen en komt het zeggen als ie klaar is (ha, dat herinnert me er aan dat ik weer even van die luierbroekjes moet halen, kan hij, net als Meis dus deed, zelf een luier aantrekken). Zou hij nou denken dat het zo hoort, omdat Meis het ook zo deed???

Zaterdagavond bij het eten was het erg gezellig, was relaxt, ze aten goed, hadden leuke gesprekjes. Helemaal super. Komt ie opeens zomaar uit het niets met "Pappa, ut is n raadsul. Ut heeft een lange nek en ut is een zjiraf en ut is een geheimpjuh" om vervolgens met een big smile iedereen aan te kijken. Zooooooooo cute.
Ik ben geen 2002 type. Ik ben Toetje. maar dat lukt niet. Dus ga ik maar even voor Toet....
En ik ben helemaal van mijn apos door die apos die we opeens in onze titel hebben....
Wat ruikt ze lekker...

Wat zijn haar haren lang..

Wat zijn haar beentjes bruin!

Wat praat ze opeens goed (mamma, ik wil uhn rooje farrarie)..

Wat is ze lief..

Wat is ze leuk..

Wat is ze vertederend...

Wat is ze van mij...

Wat ben ik blij dat ze weer thuis is!

Mmm,

Net roept ze me..."mammááá"met een zacht slaapstemmetje.

Als ik ga kijken slaat ze twee warme armen om mijn nek, en vraagt zachtjes "maggik bij jouw slapuh?".

"Nee", antwoord ik, "maar ik wil wel nog even met je knuffelen".

Tevreden nestelt ze zich tegen me aan, en geeft me een kus. Ze ruikt naar mooie dromen.

Ik heb haar gemist, geloof ik....

Oooh Mims, wat klinkt dat héérlijk!!

Je lieve mooi Mopsey weer thuis!

Komen jullie gauw eens langs? (Ná alle drukte uiteraard... of als je gewoon de drukte even wilt ontvluchten)

Lekker Mims. Knuffel ze vandaag. Wat zou ze van het nieuwe huis vinden? Misschien wel net zo leuk als een rode ferrari?
Ohhh....zaaaaaalig, Mims, dat je je rakkertje weer in "handen" hebt. En las ik in de gauwigheid bij Cheers dat ze zindelijk is?? HOERA!!!!!!! Goed, man! En zo handig..... (meestal, dan!)

IK heb jullie zwaar verwaarloosd in mijn vakantie. SORRY!!!!! Maar vakantie viel wat in het water, doordat Lieke op de dinsdag, ikzelf op de donderdag en Xopman op de zaterdag stevig ziek werden. Buikgriep, ofzo. Erg kloten; weinig vakantie, weinig uitgerust, bijna niet weggeweest en niets schoongemaakt, bijna. Maar hee, er zijn ergere dingen, dus erg gebukt gaan we er niet onder, hoor. Alleen gewoon jammer!

Mims; vooral jou heb ik ernstig verwaarloosd. 'k Had in theorie HEEL ERG graag geholpen met wat dan ook met je nieuwe huis. De praktijk zou al moeilijker gegaan zijn, en doordat familie Xop dus de hele week aan het k*ts produceren en -ruimen was was de uitvoering helemaal belabberd. M.a.w.; ik heb niet geholpen, en heb geen aanmoedigingskaartje gestuurd of wat dan ook. 'k Heb alleen aan je gedacht, en vond dat je een SUPER-vrouw was. Omdat je het behoorlijk in je eentje doet, terwijl het allemaal op korte termijn geregeld moest, en omdat je niet schroomda hulp te vragen. Je bent een KEI! Hoe is Hero eronder? Zwaar gefrustreerd dat ie je niet lichamelijk bij kan staan? Of heeft ie er in berust....

De bestralingen zijn nu zo ongeveer afgelopen, toch? Geen extra vervelende bijwerkingen (naast moeheid) erbij gekregen? En wanneer wordt het resultaat bekeken/besproken?

Meid; vanuit het Noorden een dikke knuffel, excuses en veel succes met de laatste verhuisloodjes!!!
Oh ja, en ik las dat Toet iemand anders' huis schoongepoetst heeft (reuzeaardig van je; als ik zo "ontvangen" was had ik het met de franse slag gedaan). En nu zit je in weer een ander "vakantie"-huis? Waar in Nederland? Hoop dat je nog even een leuke vakantie hebt!

En Pimpel weer aan de slag met solliciteren!! Goed man, zoals je al door de eerste ronde bent. En ach, a.s. woensdag kun je je mooie kleding en dito make-up gewoon aanhouden, toch? Lekker handig! 's Ochtends aantreden en 's middags nog een keer. Succes, meid!! Ik hoop dat je de voor jou leukste baan krijgt, en dat je de uren zo kunt regelen dat je ook thuis lekker stressvrij kunt blijven!

Wind; ben je op vakantie? Of al weggeweest? En gaat het nog steeds allemaal lekker, daar bij jullie?!

Heeee, we zijn weer Juli "04!!!! Gelukkig maar, ik werd er net als Mims enigszins maf van.....

Even kijken of ik nu emoticons enzo kan plaatsen, hoor....

is dan wel weer leuk, maar gottegot, wat een keuze en wat een gefriemel voor m'n ogen....

??? Was dat nu weer?? Ik wou een kleurtje testen.....

[fgcolor=#000000][/fgcolorfgsdfgdfsgdfsfda Is dit leuk, dan?]
Hahaha, Xop moet nog wennen...

Fijn dat je er weer bent, meid!

Mopsey is vandaag zonder luier op stap...maar wel emt een rugzakje vol droog goed. Ik ben benieuwd!

(en eigenlijk ben ik zó'n weekdier dat nu al zit te snikken omdat mijn meisje écht al heel groot wordt, figuurlijk dan!).

Heb haar twee weken moeten missen, ging redelijk, heb de afgelopen twee dagen intens van haar genoten...en toen ik haar vanmiddag voor een aar uurtjes naar de oppas bracht, deed het gewoon zéér van binnen! Jakkes.

Iedereen vraagt ook waar ik haar in mijn nieuwe woonplaats op school zal inschrijven...ik heb geen idee, mijn maag draait zich om bij het idee. Brrrr...

Ze vind het nieuwe huis trouwens helemaal oké, het is goed. Is niet terughoudend of superenthousiast, nee, het is al volledig geaccepteerd en normaal. Heel gek, het is echt al haar huis, al staat er nog geen drol in. Toppertje...

Xop, het lijkt me dat jij je handen vol had de afgelopen tijd, geeft dus Echt Niets. Het is niet zo dat mensen zich verplicht moeten voelen mij te helpen. Integendeel, ik ben blij met iedere helpende hand, maar een virtueel steuntje in de rug, zoals in jouw posting, is ook erg fijn!

Hero is uitbestraald sinds vrijdag, en voelt zich goed beroerd. Hopelijk is dat snel over, en kan ik hem onze nieuwe Casa laten zien (is hij niet meer geweest sinds vorige week zaterdag, toen hij op reserve-enegie een uurtje langs kwam puffen). Maar ondanks dat hij er van baalt dat hij niet meer kan doen, lukt het hem steeds beter de dingen los te laten. Hij heeft ander "werk" te doen nu. Over twee maanden weten we meer.

Pim, oh wat spannend allemaal! Goed zeg...zie je; iedereen wil jou, hihi... Dat gaat toch een topbaan worden! Dat verdien je!

Toet, alles ok?
Joehoe, Xop is weer in da house. Balen van al het ziek zijn zeg, zo had je je weekje vrij niet voorgesteld!

Stoere Mops, zomaar even zindelijk. Supergirlll!

Alles goed hier hoor. Alleen beetje druk met wonen en werken in oude woonwerkgemeenschap. En mijn mamma logeert hier ook, heel gezellig. Dus ipv forummen scrabble ik nu 's avinds! ;)

Oh ja, opgeven voor school. Na de vakantie ook BJ maar eens aanmelden voor school van Meis. Stel je voor dat we anders straks te laat zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven