Entertainment alle pijlers

Hét Viva Boekentopic - deel 4

07-08-2009 22:45 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.

Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.

Klik hier voor het vorige topic.

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Het oneindige verhaal is geweldig! Net als Momo en de tijdspaarders trouwens.

Ik lees nu Duel, het boekenweekgeschenk van dit jaar.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Nou, dat lekkere weer doet wonderen voor het lezen, Ik ben niet bang is al uit . Goed boek, ik ga nu eens even op bol kijken wat Ammaniti nog meer heeft geschreven, want de twee die ik tot nu toe heb gelezen ben ik erg over te spreken.
@Kleintjecool - De grens van Pulkkinnen trekt me enorm aan, maar ben er nog niet in begonnen (heb het ook nog niet). Het is volgens jou dus wel een aanrader?

Ik lees nu 'Hypnose' van Lars Kepler. Ben net begonnen, dus kan er nog weinig over zeggen!

@Zusje - Leesflow weer teruggevonden?
Lijkt er wel op Fiorah

Ik heb Zo god het wil en Laat het feest beginnen toegevoegd aan mijn verlanglijst op bol.com.
Nog altijd bezig in 'versier me dan' van Mansell. Ik vind het best een leuk boek, desondanks de kritieken van anderen vind ik het een pageturner.
Ik ben op dreef vandaag, boeksgewijs

Joris besteld, net ook Au Pair van WF Hermans 2hands besteld op bol en ik ben mijn wensenlijstje eens even aan het bijschaven en aanvullen. Leuke bezigheid, boeken en lijstjes is voor mij een uitstekende combi.
quote:GeorgieBrown schreef op 17 april 2010 @ 16:18:

Het Zwijgen van Maria Zachea uitgelezen. Erg mooi! Zit helemaal in de familie geschiedenissen. Dus als iemand nog een goede tip heeft in die richting...Sonny Boy vond ik erg mooi, misschien is dat wat voor je.
Dankje voor de tip Teigera, maar die heb ik al gelezen. Wel erg mooi idd.
Ik lees nu 'Hypnose' van Lars Kepler. Gaat heel snel, heb nog niet zo vaak gelezen en ben al bijna op blz. 200. Ik erger me alleen enorm aan 1 van de karakters, pffff...
Ik lees ook heel veel, thrillers, psychologische verhalen,

waargebeurde verhalen. Mijn laatste favorite boek was van Sabine Thiesler, had er al 2 gelezen maar deze was absoluut de mooiste, het huis van stilte.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
quote:Fiorah schreef op 19 april 2010 @ 19:30:

Ik lees nu 'Hypnose' van Lars Kepler. Gaat heel snel, heb nog niet zo vaak gelezen en ben al bijna op blz. 200. Ik erger me alleen enorm aan 1 van de karakters, pffff...Aan wie?? Ik heb m inmiddels uit trouwens.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
'versier me dan' is uit, wel voorspelbaar, maar oh zo ontspannend. Vandaag ga ik 'de duivelskamer' lezen, naam van de auteur ken ik niet. Het is een recent boek. Iemand al gelezen?
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 april 2010 @ 09:41:

[...]

Aan wie?? Ik heb m inmiddels uit trouwens.Aan Simone! Ik vind het wel een fijn boek trouwens, boeiend, moeilijk weg te leggen. Ben weer helemaal into de thrillers!
Ga dat boek 'de duivelskamer' toch maar niet lezen, heb uit recensies gehoord dat het nogal bloederig is. Kan niet goed daartegen.

Ga een boek van Marian keyes lezen. Iemand daarvan al iets gelezen?
Marian Keyes leest heerlijk weg. Die charmante man kan ik je zeker aanraden en The brighest star in the sky. Die komt eerdaags in het nederlands uit.

Ik heb de nieuwste Fay Weldon aangeschaft. De welwillenden heb ik weer even weggelegd. Ik moet wel zeggen dat ik werd meegesleept in het verhaal vanaf bladzijde 1. Maar het is heel heftig. Niemand van deze man/roman gehoord?
Ik ga 'kom terug bij mij' van Marian Keyes lezen. Is dat ook een leuk boek? Heb recensies op chicklit.nl gelezen en daar zijn ze wel lovend. Dit is trouwens het eerste boek van Keyes dat ik ga lezen.
Hebben jullie trouwens nog wat namen van auteurs van chicklit die goed schrijven.Liefst met veel humor

Deze vind ik alvast leuk :

-Sophie Kinsella (kan niet wachten op het nieuwste boek, blijft een topper)

-Jill Mansell

-Cathy Kelly

Wat ik niet leuk vind is Lauren Weisberger.
Dat is ook een lekker boek. Verklap niks verder.
Ik lees alleen Marian Keyes. Die andere schrijfsters heb ik geprobeerd maar ik vond er niks aan.
quote:Fiorah schreef op 20 april 2010 @ 10:48:

[...]

Aan Simone! Ik vind het wel een fijn boek trouwens, boeiend, moeilijk weg te leggen. Ben weer helemaal into de thrillers!Haha waarom dan?
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ben begonnen in Partnerruil van James Patterson & Liza Marklund, leest lekker makkelijk weg.
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 april 2010 @ 18:39:

[...]

Haha waarom dan?

Dat gezeur. "Ik vertrouw je niet meer om dat je 10 (!) jaar geleden bent vreemdgegaan" (is ze mooi op tijd mee!) "Je gaat vreemd omdat ik ooit een Daniella aan de telefoon heb gehad, dus nu moeten we maar uit elkaar." "Het is JOUW schuld." "Het is Joona's schuld." Ach hou toch op, muts!

Heb jij dat niet? Misschien ben ik gewoon super intolerant, dat denk ik stiekem wel want ik heb het wel vaker met boeken. In het echte leven gelukkig niet zo, haha.
Ik ben Harlekino aan het lezen, van Tessa de Loo. Ik vind het wel geen goed boek, maar die hele lange verhalen over die fantasiewereld sla ik over.....
Ik lees A breath of snow and ashes van Diana Gabaldon. Deel zes uit de Outlander-serie. Het is echt een heerlijk verhaal, ik zie er nu al tegenop dat het binnenkort uit is, na ruim 1400 pagina's lang met de hoofdpersonen te hebben meegeleefd.
Deel 7 is er ook al hoor! An Echo in the Bone is in september vorig jaar uitgekomen.

Ik heb 'm al gelezen en nu is het weer een jaar of 3 wachten op deel 8...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven