Hét Viva Boekentopic - deel 4
vrijdag 7 augustus 2009 om 22:45
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.
Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.
Klik hier voor het vorige topic.
Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.
Klik hier voor het vorige topic.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
zondag 18 april 2010 om 16:44
Nou, dat lekkere weer doet wonderen voor het lezen, Ik ben niet bang is al uit . Goed boek, ik ga nu eens even op bol kijken wat Ammaniti nog meer heeft geschreven, want de twee die ik tot nu toe heb gelezen ben ik erg over te spreken.
zondag 18 april 2010 om 16:46
zondag 18 april 2010 om 20:18
Ik ben op dreef vandaag, boeksgewijs
Joris besteld, net ook Au Pair van WF Hermans 2hands besteld op bol en ik ben mijn wensenlijstje eens even aan het bijschaven en aanvullen. Leuke bezigheid, boeken en lijstjes is voor mij een uitstekende combi.
Joris besteld, net ook Au Pair van WF Hermans 2hands besteld op bol en ik ben mijn wensenlijstje eens even aan het bijschaven en aanvullen. Leuke bezigheid, boeken en lijstjes is voor mij een uitstekende combi.

maandag 19 april 2010 om 19:51
dinsdag 20 april 2010 om 09:41
dinsdag 20 april 2010 om 17:24
Marian Keyes leest heerlijk weg. Die charmante man kan ik je zeker aanraden en The brighest star in the sky. Die komt eerdaags in het nederlands uit.
Ik heb de nieuwste Fay Weldon aangeschaft. De welwillenden heb ik weer even weggelegd. Ik moet wel zeggen dat ik werd meegesleept in het verhaal vanaf bladzijde 1. Maar het is heel heftig. Niemand van deze man/roman gehoord?
Ik heb de nieuwste Fay Weldon aangeschaft. De welwillenden heb ik weer even weggelegd. Ik moet wel zeggen dat ik werd meegesleept in het verhaal vanaf bladzijde 1. Maar het is heel heftig. Niemand van deze man/roman gehoord?
dinsdag 20 april 2010 om 17:48
woensdag 21 april 2010 om 16:00
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 april 2010 @ 18:39:
[...]
Haha waarom dan?
Dat gezeur. "Ik vertrouw je niet meer om dat je 10 (!) jaar geleden bent vreemdgegaan" (is ze mooi op tijd mee!) "Je gaat vreemd omdat ik ooit een Daniella aan de telefoon heb gehad, dus nu moeten we maar uit elkaar." "Het is JOUW schuld." "Het is Joona's schuld." Ach hou toch op, muts!
Heb jij dat niet? Misschien ben ik gewoon super intolerant, dat denk ik stiekem wel want ik heb het wel vaker met boeken. In het echte leven gelukkig niet zo, haha.
[...]
Haha waarom dan?
Dat gezeur. "Ik vertrouw je niet meer om dat je 10 (!) jaar geleden bent vreemdgegaan" (is ze mooi op tijd mee!) "Je gaat vreemd omdat ik ooit een Daniella aan de telefoon heb gehad, dus nu moeten we maar uit elkaar." "Het is JOUW schuld." "Het is Joona's schuld." Ach hou toch op, muts!
Heb jij dat niet? Misschien ben ik gewoon super intolerant, dat denk ik stiekem wel want ik heb het wel vaker met boeken. In het echte leven gelukkig niet zo, haha.
woensdag 21 april 2010 om 23:36