Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
HELLUP! Ben nog maar net terug en hou het nu allemaal al niet meer bij... jullie niet maar ook werken en overige dingen niet..

Shit zeg, dit weekend was ik nog helemaal in de gloria en nu voelt het allemaal heeeeeel anders.

Een snelle poging om nog een beetje te reageren op iedereen dan maar:



Druifje, ik schaam me diep ! Ben gewoon helemaal vergeten je te feliciteren met de geboorte van je zoon!! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de rest van je gezin en dat je ervan kunt genieten. Las ook dat het nu best een lastige tijd voor je is...



Rainz, ik vind je echt ZO stoer! Hoe je bezig bent met je huis en alles op een rij zetten. Echt petje af! Je bent een kanjer.

Enne.. succes bij de huisarts.



Buuf, wat suf zeg dat nichtje in haar eentje naar t ziekenhuis moest, met zulke dingen moet je gewoon nooit alleen gaan! Goed dat jij er was en nog veel beter dat het allemaal meeviel..



Zoeb, stom hoor dat Mireille gebant is. Gelukkig dat je haar pas nog hebt gezien ;)



Gold, wat een rotnieuws over je tante... Voel je je zelf alweer wat beter trouwens?



Ik ben vast nog van alles vergeten maarrrr.. ik ben jullie niet vergeten hoor!

Ga nu proberen weer wat orde in de chaos op mijn werk te scheppen. Echt heftig.. er is nl niemand die mijn taken waarneemt als ik weg ben (geldt ook voor anderen hoor) dus er ligt zo ontzettend veel....

Thuis gaat het ook ff niet zo lekker maar dat gooi ik ff op de BH.



Tot later!!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh.....

(weer slecht geslapen, een snotkop en nog steeds geen stem)



Gelf, wat vervelend (ws niet het goede woord) dat het thuis niet zo lekker gaat.



Coe, jij zal het idd wel druk hebben met rennen en vliegen.



Rainz, je bent goed bezig meid! :duim omhoog:



Ik ga moet vandaag:

Stofzuigen

Was opvouwen en opruimen

Boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
Gelf
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames



Gold, voor jouw een dikke knuffel. Wanneer houdt het op bij jullie



Coe, niet te hard lopen, ook aan hezelf denken





Rainz, ik ben benieuwd naar je nieuwe bank, wat goed dat je er zoveel vanaf hebt kunnen krijken



Buuf, wat rot van je nichtje. Gelukkig ben jij er dan nog. Je bent een lieverd



Ik ga weer even wat aanklooien, misschien nog naar de plaatselijke braderie en dan werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Rainz, de volgende keer dat ik iets duurs ga kopen ga jij maar met me mee
Alle reacties Link kopieren
Rainz je bent goed bezig.

Gelf hou je taai hé.



Ben even kort. Heb net even een moeilijke post bij Robo neergezet en daar zit ik nu over door te malen.

Soms is het leven kut.
Zoeb gewoon omdat je een lieverd bent!



Rainz,wat goed zeg die 300 eraf gekletst.Ik laat zulke dingen altijd aan vriend over,ben daar zelf niet zo goed in



Gold,we moeten nog even een datum prikken he?!



Ik ben goed geslaagd bij de ikea!Eindelijk de bakken in huis voor de kast en ook nog 2 tafeltjes ipv de lompe salontafel.Nu moet alles nog in elkaar :(

Ondertussen had Middelste bedacht dat er hier vanmiddag wel wat vriendjes film konden komen kijken,dus zitten er hier nu 6 drukke jongens!Bezemen doe ik dus morgen wel.



Marels,voel je je al wat beter?

Voor de rest een dikke teletubbie
Dubbel
Wat een aangrijpende post Zoeb
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er nooit, maar heb ook even gelezen.

Hug voor Zoeb.



Ik heb:

Gestofzuigd.

De lege flessen en kratten bij elkaar gezocht (en dat waren er een boel).

De schoenenkist in de hal uitgemest.

Boodschappen gedaan.

2 Palmbomenompjes gekocht voor bij het zwembad.

Alle was gevouwen en opgeruimd.



En dat allemaal met een snotkop. Is zo slecht nog niet. Nu als 'dank' wel een enorme hoofdpijn.

Vanavond eten we chinees, dus koken hoeft gelukkig niet.

En ik eet wel, maar ik proef dus niks .



Coe, ja afspreken. Deze week gaat er niks meer van komen denk ik. Heel misschien vrijdag? Anders wordt het volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Als je nu bij Robo gaat lezen niet schrikken. Er staan wat fotootjes van Nienke.

Lees straks bij als ik terug kom van een vergadering.

Blugh helemaal geen zin in. Bezoek!! Er komt nooit bezoek als je het wilt. Want dan heb ik een goeie smoes.
Alle reacties Link kopieren
Als ik dichterbij je woonde kwam ik je redden Zoeb.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie meid was Nienke zeg Zoeb Wat moet je trots op je meisje zijn dat ze zo gevochten heeft!



Fijn dat je goed geslaagd bent Coe!

Rainz, voor jou ook een knuffel, en ik wil aansluiten bij de rest; je bent een topwijf.



Vandaag;

- werken

- opruimen

- naar G. (vrijwilligersdinges)

- groenten en fruit halen

- keuken opruimen

- stofzuigen

- dweilen

- keuken schoonmaken

- wc schoonmaken



Nog druk bezig dus!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Haai Lieffies.



Ik ben de laatste tijd, moe, lui en bleh.

Ik doe geen moer bahbahbah en nu stop ik weer met klagen ok?!



Zoeb, ik vind je een kanjer en Nienke ook!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 21 april 2010 @ 20:28:



Vandaag;

- werken

- opruimen

- naar G. (vrijwilligersdinges)

- groenten en fruit halen

- keuken opruimen

- stofzuigen

- dweilen

- keuken schoonmaken

- wc schoonmaken



Ik vind het geen slechte score! Dweilen kan morgen of vrijdagmiddag nog en dan morgen alleen nog wat dingen opruimen, de ramen lappen en wat andere dingen die ik me nog bedenk.

Keuken ook even helemaal afmaken, want door te weinig licht zag ik niet alles goed. Marelsman dan onkruid laten trekken en even provosorisch de badkamer netjes maken. Komt goed dus!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
zoeb ook hier nog een dikke knuffel



nu breek ik even uit, want ik ga zo mijn bed in (maar eerst even chippies eten) morgen een leuke dag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn lieieieief.

Soms heb ik van die dagen dan zou ik alleen maar over Nienke willen praten. En vooral na de post van Bo was ik even van de kaart. Straks is het ook weer goed hoor. Dan gaat het weer.

Maar nu ben ik er weer even heel veel mee bezig.

Its je foto is doorgestuurd.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat het soms goed is om er veel mee bezig te zijn zoeb. Ze zit in je hart en het mag ook gewoon. Als mensen daar ooit wat over durven zeggen krijgen ze met mij te maken



(en nu moet ik echt slapen)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Hup Its, naar bed jij.



Ik ben ook erg trots op mijn meid. Het was een kanjer.

En ik realiseer me opeens dat ik al een beetje van de kaart ben na het telefoontje dat er dingen zijn weggehaald op de begraafplaats. En of ik wilde gaan kijken of bij Nienke alles er nog was.

Gelukkig wel zeg. Maar ik ben er toch van geschrokken.

Het is gisteravond blijkbaar ook in het nieuws geweest op de Limburgse tv en het heeft in de krant gestaan. Had ik gemist.

Het zou niet de eerste keer zijn dat er wat weg is.

Maar de bronzen engeltjes stonden er nog.
Alle reacties Link kopieren
Hele dikke knuffel voor Zoebie

En goedemorgen ;)



Gisteren was ik dood en dood op. Spreekbeurt werd toch bij ons thuis geoefend (dat gaat wel lukken met die twee) en Oudste was aan het draken, Middelste de clown aan het uithangen.

Het concert was wel heel gezellig, feestelijk met hele schoolklassen erbij die liedjes hadden ingestudeerd en met de blokfluit meespeelden. Nog leukerder natuurlijk dat de klas van Middelste daar bij was.



Vandaag:

Konijn naar en van school transporteren.

Werkstuk uitprinten.

Uitrusten.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh ladies!



Zoeb, even voor de goede orde, jouw Nien hoort bij jou en als jij over haar wilt praten dan doe je dat! En je houdt niet je mond omdat jij vindt dat je veel over Nien praat. Ben jij nou helemaal betoeterd?



Its, wij gaan vanavond op zoek en mailen we door aan jouw aanstaande echtgenoot



Coe, hoe is het met jou? En hoe is met zoon?



Rainz, hoe zit de bank?



Marels, voor jou een staande ovatie!! Goed bezig!



MissM, hoe is het met Mmetje?



Nikki, dat komt door de blaren, daar word je als normaal mens toch ook moedeloos van? Kusje op, over?



Vandaag een leuk lijstje:



* waterdruppels vangen

* uurtje werken

* mini-meet met een forumster

* sporten

* iets uitzoeken voor Itsman

* wvttk

* camera's in orde maken voor reportage morgen



Edit: Ik wist dat ik wat vergeten was!



Geniet!
anoniem_101699 wijzigde dit bericht op 22-04-2010 08:32
Reden: vergeetachtige Jetje
% gewijzigd
Moggu lieve meisjes en maegdje!



Het was een hele drukke dag gister,filmmiddag met vriendjes en daarna wilde zoon wel heel graag op de training kijken.Fijn dat het zo'n lekker weer is want ik duw wat af

Verder gaat het goed met zoon.



Visite....nu al :(
Alle reacties Link kopieren
Zoeb



Buuf, levermeneer belde gisteren dat hij het niet meer ging redden, dus wordt vandaag of morgen. Had ik al wel ingecalculeerd, ik ken het bedrijf



Vanmorgen via Wehkamp een mooi bed gekocht met 20% korting! Wordt volgende week geleverd. Moet ik alleen nog op zoek naar een lattenbodem en matras, want het bed is net 10 cm kleiner dan die wat ik nu heb.
Alle reacties Link kopieren
Coebergh, wat fijn voor jouw zoon dat 'ie jou als moeder heeft. Je doet het zo lief met hem

Vroege visite..



Buuv, wat leuk, een minimeet! Bekende forumster? (vraagt Aagje)



Middelste zijn rechteroog en rechterschouder is beroemd in Breda en omstreken ... hij staat in de krant
Zoeb, ook ik heb de foto's gezien... wat een prachtige meid!

En wat heeft ze gevochten. Misschien gek, maar na het zien van de foto's vond ik het zo'n stuk dichterbij komen. Het verhaal heeft opeens een gezicht gekregen. Kippenvel moment.



Ik ben me gisteren echt rotgeschrokken toen ik IN ons konijnenhok opeens een rat zag lopen. Ieeeeeuuuuwww. Echt heel smerig. Ik was meteen helemaal van slag. Het konijn verblikte of verbloosde niet gelukkig. Het beest liep steeds naar boven en beneden om uit de voerbak eten te jatten. Toen man een half uurtje later thuis kwam om de rat te lijf te gaan, was het beest WEG. Weg als... uit het hok . Ik ben er niet blij mee. Had liever gezien dat man een kadaver in de vuilnisbak gooide. Ik verwacht hem terug.. hij weet nu dat er eten te halen is op huisnummer 3. Ik vraag me echt af hoe het beest hier gekomen is, want het is niet makkelijk om op ons terras te komen, aangezien wij zo'n meter of 2 boven het maaiveld (en dus het water) wonen. We hebben wel een steiger en een trap, maar die zijn beide van dat rooster spul, met van die vierkante gaten van 2 bij 2 ongeveer; ontoegankelijk voor rattenpoten lijkt mij. Niet dus.



Verder heb ik vannacht over ratten gedroomd en gaat mijn voet een stuk beter. Dat laatste ben ik blij mee.



Mijn lijstje is kort:

* huis schoonmaakster klaar maken, kon met zere voet weinig troepjes ruimen.

* naar HPL's stad om te shoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven