Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanmorgen op het werk een klant met humor. Hij kreeg een foutmelding en moest een bestandje opsturen en dat doen we normaal met een incidentnummer. Maar ik had mijn registratie al afgesloten dus geen nummer. Ik zei : Sla het dan maar op onder mijn naam, dan komt het ook wel goed". Stuurt ie een bestandje naar de Rabo met de foutmelding en mijn naam: "Bepaalde onderdelen van ****** kunnen niet worden weergegeven".

Iedereen lag in een deuk. Dat maakt het werken nu leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ohja, die vlek. Ik was 'm vergeten.



Mamz, gefeliciteerd met Zoon!

En succes met de poffertjespan.



Ik ga aankleden, moet echt over 20 minuten de deur uit.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Meiden,

Fijn dat het leuk was zaterdag. Ik had er graag bij willen zijn, maar ik wilde rond mijn moeders verjaardag heel graag naar haar uitstrooiplek. Zaterdag kwam beter uit dan zondag. Het was gek, maar ook fijn om daar weer te zijn. We hebben de as eind december uitgestrooid en eigenlijk lag het er nog net zo... de as dan. Dat had ik niet verwacht.



We liepen over de begraafplaats en mijn meiden vragen stellen. Heeft oma dan ook een steen. Uitgelegd dat oma van het bos hield en we haar bij een boom gelegd hebben. Daar bij gelaten. Ze hoeven op deze leeftijd nog niet meer te weten vind ik. Op de plek aan gekomen lag de as er dus nog net zo. Maar de meiden waren zo enthousiast met bloemetjes plukken en neerleggen dat ze er bovenop stonden... . Mijn moeder zal vanaf haar plekje glimlachend hebben toegekeken; lopen ze nu weer over me heen!!! Ergens geeft het een vreemd gevoel, maar het had ook wel weer iets ... tja.. wat eigenlijk... schattigs, liefs, onbezorgds...



Hoe dan ook; het was fijn om er te zijn. En ik ben ook blij dat we het weer gehad hebben.



Vandaag weer wat doen:

* rommeltjes ruimen, want het is duidelijk weekend geweest

* vaatwasser uitruimen en inruimen

* naar viering van oudste

* was opvouwen

* was draaien

* was in kast leggen



Eerst even dit versturen en dan reageren...
Gold, de foto's zien er gezellig uit! Leuk hoor, zo'n weekendje weg.

Zoeb.. Grappig! Gelukkig voor hem is het toch aangekomen

Jonna, hoe is de fotosessie gegaan in het duingebied?? Het kan zijn dat je het al geschreven hebt.. sorry in dat geval.

Mamz, gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van.

Ik heb een nichtje voorbij zien komen.. Welkom! Ben je naam effe kwijt. Sorry.

Marels, beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Dat onschuldige, die kindjes die dan bloemetjes plukken....

Ik vind dat mooi Druif....



Gefeliciteerd met zoon Mamzie!





Stofzuigen benedenverdieping bijna klaar.

Eerste was hangt

Tweede is bijna klaar met draaien dus kan de droger in

En derde staat al te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Mamzie gefeliciteerd met zoon. Welke van de drie?



Wat lief Druif. En lief gedacht: "Lopen ze nu alweer over me heen.

Ik heb nog nooit een uitstrooiplek gezien en ik dacht dat het al snel verwaaide, maar dat is dan toch niet zo.



En nog steeds kan er niet gevlogen worden. Ik denk ook steeds: Als het nog niet veilig is. Niet doen". De wind is draaiend, dus het kan alle kanten uit. Maar wie ben ik.

Er gaat ook teveel geld in om. Maar er zal straks wel het één en ander niet meer te koop zijn. Er komt toch geen voorraad meer deze kant uit.

Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Stofzuigen

Was drogen, vouwen en opruimen

Nog een was draaien

Voordeur met bijbehorend raam afzemen

Een beetje onkruid wieden
Alle reacties Link kopieren
Net gewerkt, manager gevraagd voor meer uren in de toekomst. Ze kon me geen garanties geven, maar op het moment dat er uren te vergeven zijn, zal ze wel aan mij denken.



Net de electroman hier gehad voor offerte voor verleggen van de kabel voor de televisie. Morgen belt hij om een afspraak in te plannen.



Straks nog even naar de winkel voor eieren, pindakaas en sultanakoekjes. Dan eten koken en vanavond nog even stofzuigen en dweilen.
Mamz, gefeliciteerd met zoon!
Alle reacties Link kopieren
Mamz, Proficiat!



Rainz, het maantje hangt al boven het bedje, Lief heeft 'm meteen een plekje gegeven

Was het raar wakker worden zondag?



Verder niet zoveel praatjes hier. Merk dat ik het weer heel spannend vind van buik. Gelukkig vrijdag weer controle.

Kan buik nog niet missen maar de spanning zou ik blij mee zijn als dat echt weg is. Misschien na 32 weken?
Fuss en buik
Alle reacties Link kopieren
Mamz, gefeliciteerd met zoon.
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag



Mamz gefeliciteerd met zoonlief



fuss een dikke knuffel



Gold welkom terug



En rainz een knuffel omdat het zo vreemd was



Buuf, volgende keer gewoon bellen hoor, dan mogen jullie het balkon ook testen



Ik ben vooral moe, moet nu nog even zin maken om te koken geloof ik en dan heb ik wel weer nieuwe energie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mijn keel doet echt heel erg pijn, ik hoest en ik klink als een schorre kraai.

Dat is mijn voor straf met alle autoramen open door Londen rijden en keihard meeblèren met Abba.

Afijn, dat gaat wel weer over.



Ik slaap al een paar nachten slecht en ik heb bedacht dat dat kwam omdat ik toch wel weer flink wat koffie heb weggewerkt.

Vandaag heb ik dus weer alleen aan de thee gezeten.

Kijken of het helpt.



Rainz, zal idd even vreemd geweest zijn zo in je uppie...



Coe, hoe is het met zoon?

Je zal het wel druk hebben met taxi spelen nu.



Is het leuk met de jarige zoon, Mamz?



Alle was is weggewerkt.

Nu is het tijd om te eten op tafel te toveren!
Alle reacties Link kopieren




voor Zoon van Mamz!



Its, normaal hadden we dat ook gedaan hoor, maar nu had ik een laatste kennismaking met bijna achterburen van jullie. We hebben wel even gezwaaid



Ha Gold! Tja....je bent geen 20 meer he?

Wat een heerlijke foto's staan er op je hyves! Ik werd er nog vrolijker van dan ik al ben



Fussie, natuurlijk blijft Skippy gewoon nog een week of 10 zitten, maar vind het fijn voor je dat je van de week weer voor controle mag.



Rainz, dat zou mooi zijn als je meer uren daar zou kunnen draaien.

Wat raar trouwens dat je op het laatste moment te horen kreeg dat de kindjes daar bleven slapen. Of vond jij het wel oké?



Zoeb, welke onderdelen van jou waren niet beschikbaar?



Wij zitten in de startblokken om te gaan sporten...... alleen dat pistool doet het niet
Alle reacties Link kopieren
Mamz, gefeliciteerd met Zoon! Welke is er jarig? Of heb ik daar overheen gelezen? Enne, hoe was jullie dag?



Gold, fijn dat je het zo leuk gehad hebt!



Rainz, ik ga je gewoon nog maar eens een geven.



En Zoeb ook een voor die stomme ogen.



Ik ben nog steeds niet helemaal lekker, maar wel beter dan gisteren, dus dat scheelt. Vandaag gewerkt, gekookt, afgewassen, de collectebus weggebracht, de was binnengehaald en zometeen nog was vouwen en als ik dan nog fut heb opruimen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Oh, meisjes, als jullie Eftelingkaarten hadden (weet niet meer wie het aanbood?), mijn collega's in België willen ze erg graag hebben!

Heb een paar collegaatjes met kleine kindjes en wat van die kaarten scheelt ze dus een heeeleboel geld.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Waar geven ze die kaarten weg?
Alle reacties Link kopieren
AH, kan je zegels sparen voor korting op je Efteling kaartje.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Dat dus. Acht euro korting bij een volle spaarkaart. En als je dan twee kleine kindertjes hebt en je wilt met zijn vieren, dan spaar je mooi 32 euro uit.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ben er weer (en heel moe).

Druifje

Even toch geen woorden die passen bij jouw afgelopen zaterdag.



Marels, ik ga morgen een hele hoop kaarten jouw kant op sturen. Zes zeker.



Oudste is enorm verwend en heeft zich vandaag vooral uitgeleefd op de eenwielerfiets die hij van zijn oma kreeg. Hij kan het al best aardig. Voor de rest: veel zon, genoeg kinderen, en ook 's avonds nog genoeg mensen voor hem om zich echt jarig te voelen.

En het is gelukt met de poffertjes
Alle reacties Link kopieren
Wat gaaf Mamz, een eenwieler!

Slaap lekker!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



lijstje is kort vandaag:

- werken

- Rusten

- naar de judo met Zoon

- koken



klaar



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Mamz, dat het gelukt is met de poffertjes! En super dat je kaarten voor me hebt!



Fus, lijstjes hoeven niet altijd lang te zijn toch?



Mijne ook;

- werken tot half 6

- eten en afwassen

- kijken of ik nog fut heb voor huishoudelijke klusjes, te weten;

* opruimen

* was opruimen

* stoffen

* stofzuigen

* wc schoonmaken



Maar ik weet dus nog niet of ik er aan toe kom en zin in heb, want ik moet dus tot laat werken.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven