Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 21 april 2010 om 09:13
HELLUP! Ben nog maar net terug en hou het nu allemaal al niet meer bij... jullie niet maar ook werken en overige dingen niet..
Shit zeg, dit weekend was ik nog helemaal in de gloria en nu voelt het allemaal heeeeeel anders.
Een snelle poging om nog een beetje te reageren op iedereen dan maar:
Druifje, ik schaam me diep ! Ben gewoon helemaal vergeten je te feliciteren met de geboorte van je zoon!! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de rest van je gezin en dat je ervan kunt genieten. Las ook dat het nu best een lastige tijd voor je is...
Rainz, ik vind je echt ZO stoer! Hoe je bezig bent met je huis en alles op een rij zetten. Echt petje af! Je bent een kanjer.
Enne.. succes bij de huisarts.
Buuf, wat suf zeg dat nichtje in haar eentje naar t ziekenhuis moest, met zulke dingen moet je gewoon nooit alleen gaan! Goed dat jij er was en nog veel beter dat het allemaal meeviel..
Zoeb, stom hoor dat Mireille gebant is. Gelukkig dat je haar pas nog hebt gezien
Gold, wat een rotnieuws over je tante... Voel je je zelf alweer wat beter trouwens?
Ik ben vast nog van alles vergeten maarrrr.. ik ben jullie niet vergeten hoor!
Ga nu proberen weer wat orde in de chaos op mijn werk te scheppen. Echt heftig.. er is nl niemand die mijn taken waarneemt als ik weg ben (geldt ook voor anderen hoor) dus er ligt zo ontzettend veel....
Thuis gaat het ook ff niet zo lekker maar dat gooi ik ff op de BH.
Tot later!!
Shit zeg, dit weekend was ik nog helemaal in de gloria en nu voelt het allemaal heeeeeel anders.
Een snelle poging om nog een beetje te reageren op iedereen dan maar:
Druifje, ik schaam me diep ! Ben gewoon helemaal vergeten je te feliciteren met de geboorte van je zoon!! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de rest van je gezin en dat je ervan kunt genieten. Las ook dat het nu best een lastige tijd voor je is...
Rainz, ik vind je echt ZO stoer! Hoe je bezig bent met je huis en alles op een rij zetten. Echt petje af! Je bent een kanjer.
Enne.. succes bij de huisarts.
Buuf, wat suf zeg dat nichtje in haar eentje naar t ziekenhuis moest, met zulke dingen moet je gewoon nooit alleen gaan! Goed dat jij er was en nog veel beter dat het allemaal meeviel..
Zoeb, stom hoor dat Mireille gebant is. Gelukkig dat je haar pas nog hebt gezien
Gold, wat een rotnieuws over je tante... Voel je je zelf alweer wat beter trouwens?
Ik ben vast nog van alles vergeten maarrrr.. ik ben jullie niet vergeten hoor!
Ga nu proberen weer wat orde in de chaos op mijn werk te scheppen. Echt heftig.. er is nl niemand die mijn taken waarneemt als ik weg ben (geldt ook voor anderen hoor) dus er ligt zo ontzettend veel....
Thuis gaat het ook ff niet zo lekker maar dat gooi ik ff op de BH.
Tot later!!
woensdag 21 april 2010 om 09:36
Mogguh.....
(weer slecht geslapen, een snotkop en nog steeds geen stem)
Gelf, wat vervelend (ws niet het goede woord) dat het thuis niet zo lekker gaat.
Coe, jij zal het idd wel druk hebben met rennen en vliegen.
Rainz, je bent goed bezig meid! :duim omhoog:
Ik ga moet vandaag:
Stofzuigen
Was opvouwen en opruimen
Boodschappen doen.
(weer slecht geslapen, een snotkop en nog steeds geen stem)
Gelf, wat vervelend (ws niet het goede woord) dat het thuis niet zo lekker gaat.
Coe, jij zal het idd wel druk hebben met rennen en vliegen.
Rainz, je bent goed bezig meid! :duim omhoog:
Ik ga moet vandaag:
Stofzuigen
Was opvouwen en opruimen
Boodschappen doen.
woensdag 21 april 2010 om 09:37
Goedemorgen dames
Gold, voor jouw een dikke knuffel. Wanneer houdt het op bij jullie
Coe, niet te hard lopen, ook aan hezelf denken
Rainz, ik ben benieuwd naar je nieuwe bank, wat goed dat je er zoveel vanaf hebt kunnen krijken
Buuf, wat rot van je nichtje. Gelukkig ben jij er dan nog. Je bent een lieverd
Ik ga weer even wat aanklooien, misschien nog naar de plaatselijke braderie en dan werken
Gold, voor jouw een dikke knuffel. Wanneer houdt het op bij jullie
Coe, niet te hard lopen, ook aan hezelf denken
Rainz, ik ben benieuwd naar je nieuwe bank, wat goed dat je er zoveel vanaf hebt kunnen krijken
Buuf, wat rot van je nichtje. Gelukkig ben jij er dan nog. Je bent een lieverd
Ik ga weer even wat aanklooien, misschien nog naar de plaatselijke braderie en dan werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 21 april 2010 om 13:25
Zoeb gewoon omdat je een lieverd bent!
Rainz,wat goed zeg die 300 eraf gekletst.Ik laat zulke dingen altijd aan vriend over,ben daar zelf niet zo goed in
Gold,we moeten nog even een datum prikken he?!
Ik ben goed geslaagd bij de ikea!Eindelijk de bakken in huis voor de kast en ook nog 2 tafeltjes ipv de lompe salontafel.Nu moet alles nog in elkaar
Ondertussen had Middelste bedacht dat er hier vanmiddag wel wat vriendjes film konden komen kijken,dus zitten er hier nu 6 drukke jongens!Bezemen doe ik dus morgen wel.
Marels,voel je je al wat beter?
Voor de rest een dikke teletubbie
Rainz,wat goed zeg die 300 eraf gekletst.Ik laat zulke dingen altijd aan vriend over,ben daar zelf niet zo goed in
Gold,we moeten nog even een datum prikken he?!
Ik ben goed geslaagd bij de ikea!Eindelijk de bakken in huis voor de kast en ook nog 2 tafeltjes ipv de lompe salontafel.Nu moet alles nog in elkaar
Ondertussen had Middelste bedacht dat er hier vanmiddag wel wat vriendjes film konden komen kijken,dus zitten er hier nu 6 drukke jongens!Bezemen doe ik dus morgen wel.
Marels,voel je je al wat beter?
Voor de rest een dikke teletubbie
woensdag 21 april 2010 om 16:21
Ik kom er nooit, maar heb ook even gelezen.
Hug voor Zoeb.
Ik heb:
Gestofzuigd.
De lege flessen en kratten bij elkaar gezocht (en dat waren er een boel).
De schoenenkist in de hal uitgemest.
Boodschappen gedaan.
2 Palmbomenompjes gekocht voor bij het zwembad.
Alle was gevouwen en opgeruimd.
En dat allemaal met een snotkop. Is zo slecht nog niet. Nu als 'dank' wel een enorme hoofdpijn.
Vanavond eten we chinees, dus koken hoeft gelukkig niet.
En ik eet wel, maar ik proef dus niks .
Coe, ja afspreken. Deze week gaat er niks meer van komen denk ik. Heel misschien vrijdag? Anders wordt het volgende week.
Hug voor Zoeb.
Ik heb:
Gestofzuigd.
De lege flessen en kratten bij elkaar gezocht (en dat waren er een boel).
De schoenenkist in de hal uitgemest.
Boodschappen gedaan.
2 Palmbomenompjes gekocht voor bij het zwembad.
Alle was gevouwen en opgeruimd.
En dat allemaal met een snotkop. Is zo slecht nog niet. Nu als 'dank' wel een enorme hoofdpijn.
Vanavond eten we chinees, dus koken hoeft gelukkig niet.
En ik eet wel, maar ik proef dus niks .
Coe, ja afspreken. Deze week gaat er niks meer van komen denk ik. Heel misschien vrijdag? Anders wordt het volgende week.
woensdag 21 april 2010 om 19:29
woensdag 21 april 2010 om 20:28
Wat een mooie meid was Nienke zeg Zoeb Wat moet je trots op je meisje zijn dat ze zo gevochten heeft!
Fijn dat je goed geslaagd bent Coe!
Rainz, voor jou ook een knuffel, en ik wil aansluiten bij de rest; je bent een topwijf.
Vandaag;
- werken
- opruimen
- naar G. (vrijwilligersdinges)
- groenten en fruit halen
- keuken opruimen
- stofzuigen
- dweilen
- keuken schoonmaken
- wc schoonmaken
Nog druk bezig dus!
Fijn dat je goed geslaagd bent Coe!
Rainz, voor jou ook een knuffel, en ik wil aansluiten bij de rest; je bent een topwijf.
Vandaag;
- werken
- opruimen
- naar G. (vrijwilligersdinges)
- groenten en fruit halen
- keuken opruimen
- stofzuigen
- dweilen
- keuken schoonmaken
- wc schoonmaken
Nog druk bezig dus!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 21 april 2010 om 22:27
quote:Marels schreef op 21 april 2010 @ 20:28:
Vandaag;
- werken
- opruimen
- naar G. (vrijwilligersdinges)
- groenten en fruit halen
- keuken opruimen
- stofzuigen
- dweilen
- keuken schoonmaken
- wc schoonmaken
Ik vind het geen slechte score! Dweilen kan morgen of vrijdagmiddag nog en dan morgen alleen nog wat dingen opruimen, de ramen lappen en wat andere dingen die ik me nog bedenk.
Keuken ook even helemaal afmaken, want door te weinig licht zag ik niet alles goed. Marelsman dan onkruid laten trekken en even provosorisch de badkamer netjes maken. Komt goed dus!
Vandaag;
- werken
- opruimen
- naar G. (vrijwilligersdinges)
- groenten en fruit halen
- keuken opruimen
- stofzuigen
- dweilen
- keuken schoonmaken
- wc schoonmaken
Ik vind het geen slechte score! Dweilen kan morgen of vrijdagmiddag nog en dan morgen alleen nog wat dingen opruimen, de ramen lappen en wat andere dingen die ik me nog bedenk.
Keuken ook even helemaal afmaken, want door te weinig licht zag ik niet alles goed. Marelsman dan onkruid laten trekken en even provosorisch de badkamer netjes maken. Komt goed dus!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 21 april 2010 om 23:18
woensdag 21 april 2010 om 23:38
woensdag 21 april 2010 om 23:49
Hup Its, naar bed jij.
Ik ben ook erg trots op mijn meid. Het was een kanjer.
En ik realiseer me opeens dat ik al een beetje van de kaart ben na het telefoontje dat er dingen zijn weggehaald op de begraafplaats. En of ik wilde gaan kijken of bij Nienke alles er nog was.
Gelukkig wel zeg. Maar ik ben er toch van geschrokken.
Het is gisteravond blijkbaar ook in het nieuws geweest op de Limburgse tv en het heeft in de krant gestaan. Had ik gemist.
Het zou niet de eerste keer zijn dat er wat weg is.
Maar de bronzen engeltjes stonden er nog.
Ik ben ook erg trots op mijn meid. Het was een kanjer.
En ik realiseer me opeens dat ik al een beetje van de kaart ben na het telefoontje dat er dingen zijn weggehaald op de begraafplaats. En of ik wilde gaan kijken of bij Nienke alles er nog was.
Gelukkig wel zeg. Maar ik ben er toch van geschrokken.
Het is gisteravond blijkbaar ook in het nieuws geweest op de Limburgse tv en het heeft in de krant gestaan. Had ik gemist.
Het zou niet de eerste keer zijn dat er wat weg is.
Maar de bronzen engeltjes stonden er nog.
donderdag 22 april 2010 om 07:09
Hele dikke knuffel voor Zoebie
En goedemorgen
Gisteren was ik dood en dood op. Spreekbeurt werd toch bij ons thuis geoefend (dat gaat wel lukken met die twee) en Oudste was aan het draken, Middelste de clown aan het uithangen.
Het concert was wel heel gezellig, feestelijk met hele schoolklassen erbij die liedjes hadden ingestudeerd en met de blokfluit meespeelden. Nog leukerder natuurlijk dat de klas van Middelste daar bij was.
Vandaag:
Konijn naar en van school transporteren.
Werkstuk uitprinten.
Uitrusten.
En goedemorgen
Gisteren was ik dood en dood op. Spreekbeurt werd toch bij ons thuis geoefend (dat gaat wel lukken met die twee) en Oudste was aan het draken, Middelste de clown aan het uithangen.
Het concert was wel heel gezellig, feestelijk met hele schoolklassen erbij die liedjes hadden ingestudeerd en met de blokfluit meespeelden. Nog leukerder natuurlijk dat de klas van Middelste daar bij was.
Vandaag:
Konijn naar en van school transporteren.
Werkstuk uitprinten.
Uitrusten.
donderdag 22 april 2010 om 08:29
Moggûh ladies!
Zoeb, even voor de goede orde, jouw Nien hoort bij jou en als jij over haar wilt praten dan doe je dat! En je houdt niet je mond omdat jij vindt dat je veel over Nien praat. Ben jij nou helemaal betoeterd?
Its, wij gaan vanavond op zoek en mailen we door aan jouw aanstaande echtgenoot
Coe, hoe is het met jou? En hoe is met zoon?
Rainz, hoe zit de bank?
Marels, voor jou een staande ovatie!! Goed bezig!
MissM, hoe is het met Mmetje?
Nikki, dat komt door de blaren, daar word je als normaal mens toch ook moedeloos van? Kusje op, over?
Vandaag een leuk lijstje:
* waterdruppels vangen
* uurtje werken
* mini-meet met een forumster
* sporten
* iets uitzoeken voor Itsman
* wvttk
* camera's in orde maken voor reportage morgen
Edit: Ik wist dat ik wat vergeten was!
Geniet!
Zoeb, even voor de goede orde, jouw Nien hoort bij jou en als jij over haar wilt praten dan doe je dat! En je houdt niet je mond omdat jij vindt dat je veel over Nien praat. Ben jij nou helemaal betoeterd?
Its, wij gaan vanavond op zoek en mailen we door aan jouw aanstaande echtgenoot
Coe, hoe is het met jou? En hoe is met zoon?
Rainz, hoe zit de bank?
Marels, voor jou een staande ovatie!! Goed bezig!
MissM, hoe is het met Mmetje?
Nikki, dat komt door de blaren, daar word je als normaal mens toch ook moedeloos van? Kusje op, over?
Vandaag een leuk lijstje:
* waterdruppels vangen
* uurtje werken
* mini-meet met een forumster
* sporten
* iets uitzoeken voor Itsman
* wvttk
* camera's in orde maken voor reportage morgen
Edit: Ik wist dat ik wat vergeten was!
Geniet!
anoniem_101699 wijzigde dit bericht op 22-04-2010 08:32
Reden: vergeetachtige Jetje
Reden: vergeetachtige Jetje
% gewijzigd
donderdag 22 april 2010 om 09:05
Zoeb
Buuf, levermeneer belde gisteren dat hij het niet meer ging redden, dus wordt vandaag of morgen. Had ik al wel ingecalculeerd, ik ken het bedrijf
Vanmorgen via Wehkamp een mooi bed gekocht met 20% korting! Wordt volgende week geleverd. Moet ik alleen nog op zoek naar een lattenbodem en matras, want het bed is net 10 cm kleiner dan die wat ik nu heb.
Buuf, levermeneer belde gisteren dat hij het niet meer ging redden, dus wordt vandaag of morgen. Had ik al wel ingecalculeerd, ik ken het bedrijf
Vanmorgen via Wehkamp een mooi bed gekocht met 20% korting! Wordt volgende week geleverd. Moet ik alleen nog op zoek naar een lattenbodem en matras, want het bed is net 10 cm kleiner dan die wat ik nu heb.
donderdag 22 april 2010 om 09:05
donderdag 22 april 2010 om 09:07
Zoeb, ook ik heb de foto's gezien... wat een prachtige meid!
En wat heeft ze gevochten. Misschien gek, maar na het zien van de foto's vond ik het zo'n stuk dichterbij komen. Het verhaal heeft opeens een gezicht gekregen. Kippenvel moment.
Ik ben me gisteren echt rotgeschrokken toen ik IN ons konijnenhok opeens een rat zag lopen. Ieeeeeuuuuwww. Echt heel smerig. Ik was meteen helemaal van slag. Het konijn verblikte of verbloosde niet gelukkig. Het beest liep steeds naar boven en beneden om uit de voerbak eten te jatten. Toen man een half uurtje later thuis kwam om de rat te lijf te gaan, was het beest WEG. Weg als... uit het hok . Ik ben er niet blij mee. Had liever gezien dat man een kadaver in de vuilnisbak gooide. Ik verwacht hem terug.. hij weet nu dat er eten te halen is op huisnummer 3. Ik vraag me echt af hoe het beest hier gekomen is, want het is niet makkelijk om op ons terras te komen, aangezien wij zo'n meter of 2 boven het maaiveld (en dus het water) wonen. We hebben wel een steiger en een trap, maar die zijn beide van dat rooster spul, met van die vierkante gaten van 2 bij 2 ongeveer; ontoegankelijk voor rattenpoten lijkt mij. Niet dus.
Verder heb ik vannacht over ratten gedroomd en gaat mijn voet een stuk beter. Dat laatste ben ik blij mee.
Mijn lijstje is kort:
* huis schoonmaakster klaar maken, kon met zere voet weinig troepjes ruimen.
* naar HPL's stad om te shoppen.
En wat heeft ze gevochten. Misschien gek, maar na het zien van de foto's vond ik het zo'n stuk dichterbij komen. Het verhaal heeft opeens een gezicht gekregen. Kippenvel moment.
Ik ben me gisteren echt rotgeschrokken toen ik IN ons konijnenhok opeens een rat zag lopen. Ieeeeeuuuuwww. Echt heel smerig. Ik was meteen helemaal van slag. Het konijn verblikte of verbloosde niet gelukkig. Het beest liep steeds naar boven en beneden om uit de voerbak eten te jatten. Toen man een half uurtje later thuis kwam om de rat te lijf te gaan, was het beest WEG. Weg als... uit het hok . Ik ben er niet blij mee. Had liever gezien dat man een kadaver in de vuilnisbak gooide. Ik verwacht hem terug.. hij weet nu dat er eten te halen is op huisnummer 3. Ik vraag me echt af hoe het beest hier gekomen is, want het is niet makkelijk om op ons terras te komen, aangezien wij zo'n meter of 2 boven het maaiveld (en dus het water) wonen. We hebben wel een steiger en een trap, maar die zijn beide van dat rooster spul, met van die vierkante gaten van 2 bij 2 ongeveer; ontoegankelijk voor rattenpoten lijkt mij. Niet dus.
Verder heb ik vannacht over ratten gedroomd en gaat mijn voet een stuk beter. Dat laatste ben ik blij mee.
Mijn lijstje is kort:
* huis schoonmaakster klaar maken, kon met zere voet weinig troepjes ruimen.
* naar HPL's stad om te shoppen.