Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hallo lieve meiden

Wat een weertje!!! Heerlijk zeg.

Gisteren flink geshopt voor de meiden kinderen. Was leuk. Ik kan echt genieten van zo'n alleen zijn moment. Verder weinig nieuws.

Rainz, het begint al wat te worden, je huisje zo! Hoe gaat het trouwens met de zoektocht? Misschien heb ik er overheen gelezen...

Gold, ik voel je frustraties. Ook ik mag nog niet badderen van de VK. Maar dat duurt niet lang meer.

Coe, ik hoop het ook voor je. Het was echt een verademing toen mijn oudste loopgips kreeg...
Oh ja.. woensdag belde de arts van mijn oudste.

Hij heeft overleg gehad met de orthopeed en haar been staat inderdaad scheef ( ). Hij raadt aan nog een half jaar te wachten in de hoop dat het bijtrekt en dan foto's te laten maken van beide benen om naar het verschil te kijken. En afhankelijk van de uitslag wordt er verder gehandeld. Wel fijn dat er voor de zomer iig niets gaat gebeuren. Het zou sneu zijn als er weer een zwem-zomer aan haar neus voorbij gaat.
Het was goed voor de broodnodige beweging Zoeb Heb iedere dag zo'n 10 km gelopen.(en dat moet ik nu gaan volhouden!!)

Druif,jullie wisten toch al dat haar been scheef stond?Fijn voor Oudste dat ze er nu niks aan doen met de zomer in het verschiet!Hopelijk trekt het nog een beetje bij!
Ja, dat wisten we al Coe... Maar deze arts deed net alsof hij degene was die de ontdekking had gedaan..
Buuf, aanstaande zondag gaat ons nichtje haar eerste Communie doen, dus zijn we een groot deel van de dag niet thuis. Kraambezoek zou wel aan het eind van de middag kunnen (uur of 3?), maar dan is man er niet bij, want die gaat met de oudste naar zwemles. Is niet erg toch??? Lijkt me gezellig.
Moggûh lieffies!

Denk niet dat dat gaat lukken dan Druif. We komen 's morgens terug van een weekend Antwerpen (en zouden dan langs kunnen komen) en 's middags viert mijn jongenskind zijn verjaardag.

Er komt vast een goed kraambezoek moment!

Vandaag maar twee items op mijn lijstje:

* waterdruppels vangen

* Reportage

Geniet!
Goedemorgen!

Wat een slimmerd die arts Druifje!

Wel fijn voor meisje dat er deze zomer niet aan gedaan wordt.

Heeft ze er eigenlijk last van?

Heb je ook geshopt voor jezelf?

Ik ga duimen Coe, loopgips is zo'n stuk makkelijker.

Als hij maar voorzichtig doet.

Sportman heeft ook wel eens in het gips gezeten (4 maanden), die deed alles met die poot.

Was allang 'volwassen' maar deed dingen met die poot die niet bevoordelijk waren voor de genezing.

Buuf, veel succes vandaag.

Mooi weertje weervoor zo.n dag!

Ik ga vandaag niet veel soeps doen.

Wat was opruimen, Sportman heeft lekker alle was gedaan gisteren.

Ik moet alleen het bed verschonen.

En verder,

- Opruimen.

- Stofzuigen.

- Strijken?!

- Boodschappen doen.

- Planten water geven, 2 stuks dus een heel karwei.

- Lenzen controle.

Nu eerst maar eens uit bed komen en koffie zetten.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Gezellig de kraamvisites. Druif fijn dat je meiske een lekkere zomer tegemoet gaat. Volgens de voorspellingen wordt het een hete zomer.

Coe dat is pas goed voor de lijn. Merk je er al iets van?

Tsss zeg, 17.000 kuikens dood door een brand hier in het durp.

En dan zijn er nog eens 8000 uit hetzelfde hok gered. Ze moeten er nog meer op een hoop douwen.

Gelukkig dat de wind gisteren de andere kant uit stond anders hadden we niet eens buiten kunnen zitten. Het komt steeds in het nieuws.
Goedemorgen

Hopen dat zoon loopgids krijgt vandaag Coe

Druif, wat een slimme man die arts. Dat hij daar zomaar achter gekomen is.

Ik ga vandaag even opruimen en misschien een cheesecake bakken. Van het weekend vier ik mijn verjaardag en dan moet het wel een beetje schoon zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh...

Ja ik ben net mijn bed uit. De hele, nou ja bijna de hele nacht op de wc doorgebracht wegens diarree, amper geslapen dus alle afspraken voor vandaag afgebeld.

Verder zit ik sowiezo een beetje in de put van al het slechte nieuws wat we te horen krijgen.

Wat is het volgende...

Afijn, ik drink nu wat en ga dan weer terug te bedde, wat slaap in proberen te halen.

Zondagochtend Antwerpen Buuf?

Dan zijn jullie vlakbij ons (half uurtje)!
Wat een naar verhaal van die kuikens Zoeb.Hier in de buurt is nog steeds qkoorts,lees net in de krant dat er een geitenhouder voor de 3e keer in 4 mnd geruimd wordt.Vind dat zo erg voor die mensen,alles wat ze opgebouwd hebben in een keer naar de ....(vul zelf in)

Zoon heeft loopgips,dacht daar ook morgen wel mee te kunnen voetballen Het is de laatste wedstrijd dus we gaan wel even kijken!

Het scheurtje is heel goed geheeld,heel misschien hoeft ie nog maar 2 weekjes gips.

Zoeb,mijn lievelingsbroek zit wel wat losser maar dat kan ook komen door het minder eten,ik heb nog steeds pijn aan kaak (zometeen weer afspraak)en heb daarvoor zaldiar gekregen,prop nu met moeite een boterham naar binnen.

Heb me wel voorgenomen om lekker te blijven lopen en fietsen.

Gold, beterschap!!

Fuss,alles weer/nog oke met Skippy?

Rainz,nieuwe bank al gearriveerd?

I'ts heb ik je verjaardag gemist of moet ie nog komen?
Hallo maisjes en Happy

Ben druk, druk op het werk, druk thuis (ook al lijkt er niet veel uit mijn handen te komen).

Maar ik vind het belangrijker om lekker met Mmetje op stap te gaan in de zon dan het huishouden te doen (al moet dat ook gebeuren gezien we het huis te koop willen zetten, daar moet ook nog veel voor geregeld worden).

Teletubbie voor iedereen, tot later!

*zoeft weer verder*
Even snel, moet zo naar de fysio maar de gynaecoloog was erg tevreden vandaag. Jeuj
Fijn Fus dat het weer goed was met Skippy.

Gold jij blijft ook lekker bezig zo. Beterschap.

Ik ben als een tol door het huis gegaan.

Nu nog even boodschappen doen. Vanavond vergadering van de zeilclub en morgen met collega's een daggie Amsterdam.

Ik heb het toch wel slecht hé.

Coetje Ik dacht dat ze niet meer ruimen met Q koorts? Dus wel. Wat triest is dat toch. En dan voor de 3e keer in vier maanden. Dat is helemaal erg. Ik weet nog dat hier varkens en biggen en hierachter ook kalkoenen geruimd werden. Ben niet wezen kijken maar de man van de kalkoenen was er helemaal kapot van. Moet je als boer niet aan denken.

Fijn dat zoon nu loopgips heeft.
Bankmeneer belde net, morgenmiddag wordt mijn bank bezorgd. 't is dat ik het bedrijf ken en dat dus had ingecalculeerd, anders was ik toch goed kwaad geworden.

Vandaag een drukke dag gehad op het werk. Zo even de kinderen in bad en naar bed, nog even stofzuigen en dan met de pootjes hoog.

Fijne avond allemaal!
Mogguh

Ik had vandaag geen praatkruid op. Niks te zeggen..

Coe, fijn dat er vooruitzicht is op mss wel heel kort gips. En loopgips is super!

Druifje, ook super dat dochter gewoon mag zomeren. Zou wel leuk zijn als het vanzelf bijtrekt, maar dat lijkt me sterk als je zelf ziet dat haar been scheef staat.

Ik ben net op de BSO gaan abseilen, mijn haar raakte klem in het touw en er zit ook een stukje vel aan. Ben ook zo'n kluns. Ik geloof dat Muis, die ik probeerde te overtuigen dat het echt leuk was, niet heeft meegekregen dat er iets raars was. Evengoed durfde hij alsnog niet want hij is bang dat de touwen breken.
Mogu!

Klinkt naar Mamz,haar met een stukje vel.

Wij gaan supporteren vandaag!!

Fijne dag
Mogge liefjes,

Wat is het hier gisteravond rustig geweest.

Coetje, wat fijn, loopgips! En wat flauw dat hij niet mocht voetballen zeg, rotmoeder....

Druif, fijn, een gips- en ellendeloze zomer! Zulk soort dingen moeten ze in de winter doen, duidelijk.

Mamzer, dat is een rare manier van epileren hoor.

Rainz, ik hoop dat je bank komt vandaag!

Ik ben gisteren ook even boos geworden. Doordat ik grensarbeider ben geworden, moest ik me bij CZ verzekeren, gunstige tarieven enzo. Dus ik alles ingevuld, en opgestuurd. Hebben ze me per 1 januari ingeschreven. Geeft op zich niet, ik gebeld om het recht te zetten. Hebben die klootzakken me al wél per 1 januari bij Menzis uitgeschreven. Met als gevolg; Menzis gaat geld terugstorten, ik moet CZ betalen, maar ik moet straks Menzis dus weer terugbetalen want ik m oest gewoon bij hen verzekerd zijn blaaablabla. En CZ geeft weer een ander de schuld terwijl het gewoon zélf sukkels zijn.

Ik heb nu al weer gigantisch mijn buik vol van die lui, echt.

Toch even mijn lijstje voor gisteren met terugwerkende kracht posten:

- werken

- opruimen beneden

- keuken opruimen en overal nog een doekje overheen

- badkamer fotoproof maken

- slaapkamer opruimen

- stofzuigen

- driedubbelcheck op spinnenwedden aan plafonds en dergelijke

- onkruid wieden in de voortuin

- makelaarsfoto's laten maken

- uit eten met mijn broertje, zusje en vader (vader was jarig, dus we hebben hem met zijn driëen getrakteerd)

Dan het lijstje van vandaag;

- aankleden

- boodschappen doen

- naar de stad

- naar Itski

- een miljoen wassen draaien
668, the neighbour of the Beast
Goedemorgen,

Vorige week had ik een leukere dag voor de boeg met jullie, vandaag moet ik gewoon werken.

Daarna boodschappen doen en dan helemaal niets meer!

Grappig dat hij dacht dat hij kon voetballen met zijn gipsenbeen, Coe!

Viel zeker wel tegen voor hem?

Gelijk heb je MissM, dat je vaak buiten bent nu.

Goldie, opgeknapt?

Zijn het mooie foto's geworden Buuf?

Ik ga maar weer eens opschieten, anders staan de meisjes te wachten.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Was dat even een mooie crosspost
Goedemorgen!

Ik hoop ook dat mijn bank vandaag komt, want bankmeneer heeft al gezegd dat hij volgende week vakantie heeft en dan moet ik dus nóg langer wachten.

Mamz klinkt niet goed hoor, haar met een stukje vel. Valt de schade een beetje mee?

Marels, bij CZ moet je gewoon mazzel hebben met wie je aan de lijn krijgt.
Bij CZ heb je nooit mazzel, dat zijn echt gigantische prutsers. Heb al eens eerder een poging gewaagd me bij die lui te verzekeren, dat was het fiasco van de eeuw, en dat lijkt dit ook weer te worden. Wát een gezeik zeg.

Overigens was dat mens wat ik aan de telefoon had heel aardig hoor, en kan zij er ook niks aan doen, het is degene die mijn inschrijving geregeld heeft.

Het was namelijk zo;

Ik krijg een inschrijvingsformulier van hen, waarop ze een ingangsdatum in laten vullen. Ik vul in; 29 maart. Daarnaast moet ik een E106 formulier insturen, maar die datum staat altijd per de eerste van het kwartaal, in dat geval 1 januari dus. Dat is bekend bij CZ, dat dat op de eerste van het kwartaal staat. Als ik dan invul dat IK per 29 maart in België werkzaam ben, en ik heb daar bovendien verschillende keren over gebeld vóór de fout gemaakt is, dan lijkt het mij duidelijk. Bovendien vertellen ze me aan de telefoon dat er echt echt 29 maart in de computer staat.

Tot ik bericht krijg van CZ dat ik per 1 januari bij hen verzekerd ben. Ik direct gebeld natuurlijk, dat dat 29 maart moet zijn. Nou ja, hij zou kijken waar het fout gegaan is en er achteraan gaan. Nooit meer wat gehoord, dus dan zal het wel opgelost zijn. Tot ik een brief van Menzis krijg, dat ze me per 1 januari uitgeschreven hebben. Fijn.

Gisteren dus weer aan het bellen geweest. Eerst een aardig, begrijpend mens aan de telefoon, die ging het navragen. Krijg ik vervolgens een ander aan de telefoon die me op een heel belerend toontje (echt naar) uit gaat leggen dat het niet háár probleem is dat ze op het E106 formulier 1 januari gezet hebben en dat zijn dus niks fout gedaan hebben.

Later hoor ik weer van een andere, wel vriendelijke medewerker dat het dus bekend is dat die formulieren altijd op de eerste van het kwartaal staan. Dus. Volgens mij hadden ze dan gewoon moeten le-zen en moeten ZIEN dat ik toch ECHT 29 maart als ingangsdatum ingevuld heb, op meerdere momenten. En dat ik bovendien de aanvraag pas eind maart verstuur, terwijl ik dat wel drie maanden eerder gedaan had als ik per 1 januari verzekerd had moeten zijn daar.

Het ligt dus echt niet aan wie je aan de telefoon krijgt, het zijn gewoon écht sukkels daar, want dit is niet de eerste keer dat ik zoiets aan de hand gehad heb met ze. Ik geloof echt dat ik de callcentermensen wel oké vind, die helpen je altijd netjes, maar de rest he....
Moggûh lieffies!

Wat een klootviolen daar Marels! Heb je een rechtsbijstandverzekering? Ik zou het er zeker niet bij laten zitten.

Mamz, dat is heel zacht gezegd: niet fijn! Dat moet pijn gedaan hebben! Auwtsj!

Nikki, als je nou de hele dag aan ons denkt?

Gold, ik denk dat Happy en ik morgen wel even langskomen. Ik gooi dan wel een sms jouw kant op want ik weet niet hoe laat we er kunnen zijn. Ik heb mijn camera mee, dusseuh

Ik bedenk me nu trouwens dat je misschien ziek bent, laat me even weten oké? Want wij vertrekken zo richting Antwerpen.

Gisteren was leuk! Mooie foto's weer én stralend mooi weer!

Goed, wij drinken onze thee en gaan richting het Belgische!

Geniet!.
goedemorgen dames

Wat een klotezooi marels, we kletsen er straks wel verder over

Mamz toch, ik ben de lomperd, dus nu geen enge dingen meer doen

Veel plezier buuf in Antwerpen

Hier alles nog rustig, maar een klein bezemlijstje

-keuken opruimen

-dakterras in orde maken

- bezoek ontvangen waaronder mareltjelief voor mijn on-officiële verjaardag

- zorgen dat ik aangekleed ben voordat opa en oma zo komen

Morgen mogen jullie pas echt voor me zingen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hallo hier ben ik weer.

Ik voel me een stuk beter, nog wel wat zwakjes, maar dat komt vanzelf wel weer goed als ik nu weer genoeg eet en zo.

Ai, Mamzelle! Bloedde het ook? Ja zeker?

Marels, veel plezier bij Itskie!

Coe, wanneer gaan wij minimeeten?!

Buuf, als je dit nog leest: Wees Welkom!!!!

Als jij je camera bij hebt dan zorg ik dat iedereen er fris en fruitig uitziet. (of dat bij mij gaat lukken moet ik nog maar afwachten).

Ow sjips,, ik weet niet zeker of Oudste hier zal zijn, die is misschien aan het werk. Nu slaapt ze nog dus ik kan het haar nog niet vragen.

En nog een keer sjips, ik ben helemaal vergeten dat we morgen ook nog even naar de verjaardag van mijn broer moeten. Nou moeten we daar pas om een uur of 3 zijn hoor, dus een bakkie koffie (of 2 of 3) kan altijd.

Laat maar weten.

Heb je mijn mobiele nummer nog?

Veel plezier in Antwerpen!

Afijn, ik ben weer op de been.

Naast al het slechte nieuws van al die zieken is er ook weer familie-bla op me af gekomen. Dat vertel ik misschien nog wel op de BH.

Ik bezem vandaag nog maar een beetje hoor, eerst even rustig op gang komen.

Ik heb al wel:

Vaatwasser leeg geruimd.

Wasmachine laten draaien.

Veel meer dan dat gaat het niet worden vermoed ik...

Fijne dag allemaal!

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven