Dit is het grote napraattopic Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Wacht, ik sleep effe mijn reacties van daar naar hier, zodat ze niet verloren gaan. Hoewel ik wel een soort van "waarschwuing" heb gehad dat ik het nergens anders meer over het onderwerp mag hebben. Maar volgens mij bedoelt ze niet hier. Toch?
mod. schrijft nl. dit en ik heb niet zo'n zin in een 24 uurs ban. Denken jullie dat ik ook hier niet mag schrijven?
Viva Angel3 schreef op 21 april 2010 @ 10:32:
Schouderklopje,
Zoek je hierna nogmaals de discussie op in dit moderatortopic ofwel op andere topics ?? ofwel door het openen van een provocerend topic, kun je een 48-uurs ban tegemoet zien. En even voor de duidelijkheid: dat is een waarschuwing.
Ik kan me goed voorstellen dat je precies wilt weten welke waarschuwing je gemist hebt, SK, maar misschien is het dan handig om daarover te mailen met Naomi? Met de precieze tijden van jouw ban erbij?