De Pfaff´s
woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
woensdag 21 april 2010 om 20:15
woensdag 21 april 2010 om 20:42
woensdag 21 april 2010 om 20:52
Ik lees hier meer aanmeldingen voor Het Huwelijk!!! Gezellig!
Ik wil dan wel graag van tevoren een foto, anders kom je helaas niet op de gastenlijst. We hebben al 2 vrouwkes van Koninklijke Bloede (de een wat mank en oud, de ander wat bijziend maar erg goed bij stem) en ikzelf ben geen onverdienstelijke zangeres, maar soms doet mijn hoofd een beetje raar en kan ik het niet goed meer aan.
En ik wil ook graag weten wat we allemaal een beetje aandoen zodat we niet te erg vloeken als we bij de bruiloft zitten.
Ik heb al de eerste rij gereserveerd, handig voor alle rollators, blinde geleide honden en wandelstokken.
En Binkie, misschien moeten we wel een bus huren voor alle gasten. Ik zal eens te rade gaan bij Jean Marie..wellicht wil hij ons komen ophalen in zijn Pfaff bus (voor een paar louisvuitton tassen doet de familie alles).
Ik hoor het graag subietekes en de foto´s ook. Over de dress code kunnen we het later hebben!
Merci he! en nog bedankt! Dadaaaaa!
Ik wil dan wel graag van tevoren een foto, anders kom je helaas niet op de gastenlijst. We hebben al 2 vrouwkes van Koninklijke Bloede (de een wat mank en oud, de ander wat bijziend maar erg goed bij stem) en ikzelf ben geen onverdienstelijke zangeres, maar soms doet mijn hoofd een beetje raar en kan ik het niet goed meer aan.
En ik wil ook graag weten wat we allemaal een beetje aandoen zodat we niet te erg vloeken als we bij de bruiloft zitten.
Ik heb al de eerste rij gereserveerd, handig voor alle rollators, blinde geleide honden en wandelstokken.
En Binkie, misschien moeten we wel een bus huren voor alle gasten. Ik zal eens te rade gaan bij Jean Marie..wellicht wil hij ons komen ophalen in zijn Pfaff bus (voor een paar louisvuitton tassen doet de familie alles).
Ik hoor het graag subietekes en de foto´s ook. Over de dress code kunnen we het later hebben!
Merci he! en nog bedankt! Dadaaaaa!
woensdag 21 april 2010 om 20:57
Binkie, misschien wil jij namens ons allemaal, de Pfaff-kijkers van het Viva Forum, ook iets zeggen. JM verwacht dit op zijn minst nu hij én ons kaartjes heeft gegeven én hij ons op de eerste rij heeft gezet (welke rij ben ik nog niet uit, ik verwacht op zijn minst naast de familie).
En we moeten nog een bijpassend cadeau verzinnen. Zonder cadeau kom je er sowieso niet in. En ik kan niet blijven aankomen met al die tassen, ze hebben bijna de hele collectie al!
En we moeten nog een bijpassend cadeau verzinnen. Zonder cadeau kom je er sowieso niet in. En ik kan niet blijven aankomen met al die tassen, ze hebben bijna de hele collectie al!
woensdag 21 april 2010 om 21:31
Lieve Louisa,
Ik plaats even een kiekje uit mijn privealbum, het is maar een optie hoor, ik prik je nergens aan vast.
Maar ik geef je wel de ruimte, om iets bijpassendstssorry heb een fles rose op. te vinden.
Wat vind je hiervan bijvoorbeeld??
Ik vind het je geweldig staan.Het flatteert je enorm!
En......het kleurt zo heerlijk bij de lippenstift van de moeder van de bruid!!!!!
Neem mij niet kwalijk dat ik zo vrij ben, mij, met jou kledingkeuze te bemoeien.
Maar aleekes, jij begon tenslotte over afstemmen.
Nou nu het kado nog,
Ik heb al zoveel in laten vliegen uit HongKong, ik ben blij dat Moniguekeke, ook meegaat, anders kwamen wij handen tekort. we kunnen toch moeilijk verwachten, dat onze gastheer/vrouw, helpen gaan met cadeaus sjouwen.
Nou we hebben nog contact he??
Salukes maar weer, en tot subietkekus he???
Ik plaats even een kiekje uit mijn privealbum, het is maar een optie hoor, ik prik je nergens aan vast.
Maar ik geef je wel de ruimte, om iets bijpassendstssorry heb een fles rose op. te vinden.
Wat vind je hiervan bijvoorbeeld??
Ik vind het je geweldig staan.Het flatteert je enorm!
En......het kleurt zo heerlijk bij de lippenstift van de moeder van de bruid!!!!!
Neem mij niet kwalijk dat ik zo vrij ben, mij, met jou kledingkeuze te bemoeien.
Maar aleekes, jij begon tenslotte over afstemmen.
Nou nu het kado nog,
Ik heb al zoveel in laten vliegen uit HongKong, ik ben blij dat Moniguekeke, ook meegaat, anders kwamen wij handen tekort. we kunnen toch moeilijk verwachten, dat onze gastheer/vrouw, helpen gaan met cadeaus sjouwen.
Nou we hebben nog contact he??
Salukes maar weer, en tot subietkekus he???
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
woensdag 21 april 2010 om 21:41
woensdag 21 april 2010 om 21:46
woensdag 21 april 2010 om 21:51
quote:Jala5 schreef op 21 april 2010 @ 21:47:
`Ge hebt een oude foto van mij opgedoken, wat gezelli. 'k zie er toch best wel aardig uit he
Oh Jala , gelukkig ben je daar.
Ik ben verward.
Heb Louisa met jou '' verwisseld', als het ware.
Wat een schaamte!!!!!
Maarre on-topic, kun jij je in deze kledingkeuze(inclusief hip montuur vinden)?
Louisa neemt geen enkel risico,!!!!!!
`Ge hebt een oude foto van mij opgedoken, wat gezelli. 'k zie er toch best wel aardig uit he
Oh Jala , gelukkig ben je daar.
Ik ben verward.
Heb Louisa met jou '' verwisseld', als het ware.
Wat een schaamte!!!!!
Maarre on-topic, kun jij je in deze kledingkeuze(inclusief hip montuur vinden)?
Louisa neemt geen enkel risico,!!!!!!
woensdag 21 april 2010 om 21:52
Ja, je bent in de war met Jala!
Geeft niets hoor Binkie en natuurlijk vergeef ik het je. Je hebt al te veel meegemaakt in je leven. Ik waardeer het zeer dat je toch tijd vrij weet te maken voor een bruiloft van mensen zoals De Pfaffs.
Soms ben ik ook een beetje in de war weet je. Zomaar ineens beroemd. Daarom kan ik mij zo goed identificeren met de Pfaffs. Zulke gewone, eenvoudige mensen die zoveel over hebben voor een ander. Neem nu JM. Ok, ik mag dan niet weddingplanner zijn, maar hij neemt wel gewoon mijn tassen aan én ik mag op zijn bruiloft komen, zo´n eenvoudig mensje als ik ben! Hij heeft oog voor de gewone mens.
Alhoewel, ik mocht alleen komen als ik jou meebracht en Jala, maar allée, daar zit ik niet mee!
dadaaaa Binkie!
Geeft niets hoor Binkie en natuurlijk vergeef ik het je. Je hebt al te veel meegemaakt in je leven. Ik waardeer het zeer dat je toch tijd vrij weet te maken voor een bruiloft van mensen zoals De Pfaffs.
Soms ben ik ook een beetje in de war weet je. Zomaar ineens beroemd. Daarom kan ik mij zo goed identificeren met de Pfaffs. Zulke gewone, eenvoudige mensen die zoveel over hebben voor een ander. Neem nu JM. Ok, ik mag dan niet weddingplanner zijn, maar hij neemt wel gewoon mijn tassen aan én ik mag op zijn bruiloft komen, zo´n eenvoudig mensje als ik ben! Hij heeft oog voor de gewone mens.
Alhoewel, ik mocht alleen komen als ik jou meebracht en Jala, maar allée, daar zit ik niet mee!
dadaaaa Binkie!
woensdag 21 april 2010 om 21:59
quote:louisavuitton schreef op 21 april 2010 @ 21:52:
dadaaaa Binkie!Je bent echt een lieve schat Louisa.
Zo vergevingsgezind.
Louisa, ik wil het zo graag goedmaken met jou!
Ik beloof je, dat als JM voor mij glijdt gaat.
Dan zeg ik jou, bij deze, (echt waar)toe, dat jij bij ieder vakantie/uitstap, eregast zult zijn!!
Je mag er gerust over nadenken, want dit behelst toch wel 34 weken per jaar!
Salukes he?, en tot subiet!!!!
dadaaaa Binkie!Je bent echt een lieve schat Louisa.
Zo vergevingsgezind.
Louisa, ik wil het zo graag goedmaken met jou!
Ik beloof je, dat als JM voor mij glijdt gaat.
Dan zeg ik jou, bij deze, (echt waar)toe, dat jij bij ieder vakantie/uitstap, eregast zult zijn!!
Je mag er gerust over nadenken, want dit behelst toch wel 34 weken per jaar!
Salukes he?, en tot subiet!!!!
woensdag 21 april 2010 om 22:05
Ik denk toch dat ik mij ga verdiepen in een mooi avé Maria, voorop de bruiloft. Jullie weten dat mijn stem bijna niet te evenaren is. dussssssssssssss.
Maar cadeaukes, deze voor onze allervriend Nicolas, is ons Debby ook weer tevré
en voor Debs deze:
voor haar Ipod, als ze het gezaag van ons Nicolas efkes zat is.
Maar cadeaukes, deze voor onze allervriend Nicolas, is ons Debby ook weer tevré
en voor Debs deze:
voor haar Ipod, als ze het gezaag van ons Nicolas efkes zat is.
woensdag 21 april 2010 om 22:07
Lieverd Louisa, als laatste,
Ik heb mijn stylist even naar jou foto laten kijken.
Spontaan maakte hij, een make-over op de computer.
Kun jij je hier in vinden??
Dan bied ik het bij deze aan, voor de bruiloft, en als goedmakertje
Hoor graag van je (hij is nogal druk bezet!)
Ik heb mijn stylist even naar jou foto laten kijken.
Spontaan maakte hij, een make-over op de computer.
Kun jij je hier in vinden??
Dan bied ik het bij deze aan, voor de bruiloft, en als goedmakertje
Hoor graag van je (hij is nogal druk bezet!)
woensdag 21 april 2010 om 23:05
Allez, ik ga mee!
Ik sjouw kadookes, naai de Burberry kleedjes en regel de bus... Is da goe?
Wat een aflevering zeg... Weet eigenlijk niet zoveel te zeggen. Nou ja, ik weet het wel maar doe ut nie. Uit respect voor de doden zeg maar.....
Sllap lekker, daadaaaaaa, tot subietekes en salutekes, merciekes enzo.....
Monique
Ik sjouw kadookes, naai de Burberry kleedjes en regel de bus... Is da goe?
Wat een aflevering zeg... Weet eigenlijk niet zoveel te zeggen. Nou ja, ik weet het wel maar doe ut nie. Uit respect voor de doden zeg maar.....
Sllap lekker, daadaaaaaa, tot subietekes en salutekes, merciekes enzo.....
Monique