Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
quote:koko67 schreef op 22 april 2010 @ 17:40:

[...]

Oh die, die lees ik nooit. Volgens mij is die niet echt.

Die kan niet echt zijn..

Tenzij ze een flinke tik van de molen heeft gehad..
quote:Whiskers schreef op 22 april 2010 @ 17:25:

Mrscarios of zoiets.

Op de kinderpijler.

.

Ik kom bijna nooit op de kinderpijler hoor maar kom haar op bijna alle pijlers wel tegen..

Zo vind ze dat een meisje van 2 niet "topless" mag bij het zwembad...dat is aanstootgevend.

Vlieg heen!!
quote:koko67 schreef op 22 april 2010 @ 17:18:

[...]

Oh shit en ik blijf maar proberen om een gesprek met die man te voeren.Jij wilt gezellig naar DonkeyShot ?
Heeft die nu een ban?
quote:koko67 schreef op 22 april 2010 @ 18:01:

Heeft die nu een ban?Yup
Ik post hier even zodat ik onder mijn loepje kan kijken.

Noem het gemakzucht
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:stratego schreef op 22 april 2010 @ 18:35:

Ik post hier even zodat ik onder mijn loepje kan kijken.

Noem het gemakzucht En achter je profielpopje staat 0 dagen vrouw en lid, wist je dat?
quote:geve schreef op 22 april 2010 @ 18:42:

[...]

En achter je profielpopje staat 0 dagen vrouw en lid, wist je dat? achter het jouwe ook
quote:biebelie schreef op 22 april 2010 @ 18:43:

achter het jouwe ook Bij mij klopt het.
quote:geve schreef op 22 april 2010 @ 18:42:

[...]

En achter je profielpopje staat 0 dagen vrouw en lid, wist je dat? .....en Stratego heeft nog geen vrienden, staat er ook
Negeren helpt. Al is het niet voor MrsCaricos dan wel voor jezelf. En verder, waarom verbannen? De discussies die hieruit kunnen ontstaan zijn toch interessant? Aanstellers...
quote:geve schreef op 22 april 2010 @ 18:47:

[...]

Bij mij klopt het.

Ik ga aan een engel vragen of die smiley weg kan....

dat is wel erg op de man gespeeld en beledigend!!
Floor, ik ben te vinden bij 'er kan echt nog veel meer bij'.

Ik stel voor dat je me daar voortaan komt ophalen wanneer je aan het rellen gaat want dit werkt zo niet.

mvg,

Whiskers
What else is new ik heb je als hug een wipkonijntje gestuurd. Ik geloof nooit dat het werkt maar als het toch zou magisch tevoorschijn komen moet je er niets achter zoeken hoor.
Ik zie geen konijntje hoor..
Nog even over mrsC: ik vind niet dat we nu met zijn allen haar met pek en veren van het forum moeten gaan verjagen als ware ze de eerste de beste heks.

Ja ze kan enorm doordrammen en ja ze voelt zich verheven en ja ze is soms reuze irritant, maar daar zijn er wel meer van op dit forum. Dit alleen moet in mijn ogen geen reden voor bannen zijn....
Ik ben even de logica hier kwijt, maar dat is me wel eens vaker overkomen op dit topic

Wie krijgt er nou een konijntje dat wipt?

Eens Iris, laat haar maar blijven.

Dan hebben we nog wat te rellen.
O mijn lieve hemel, ik kom nu pas aan bij het tuchtgedeelte van het topic van MrsC over de time-out (het is nogal een lang topic) en daar doet ze toch wel heel wat boute uitspraken over het tuchten van haar zeer jonge kinderen. Niet echt fraai dit en eerlijk gezegd schrik ik hier wel van....
Je bent niet de enige die ervan schrikt.

Moet ze nog blijven?
quote:iris1969 schreef op 22 april 2010 @ 19:11:

O mijn lieve hemel, ik kom nu pas aan bij het tuchtgedeelte van het topic van MrsC over de time-out (het is nogal een lang topic) en daar doet ze toch wel heel wat boute uitspraken over het tuchten van haar zeer jonge kinderen. Niet echt fraai dit en eerlijk gezegd schrik ik hier wel van....Is niet de eerste keer hoor Iris dat ze het hier over heeft,o.a. daarom zijn een aantal forummers het ook zat zo langzamerhand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik word gewoon heel erg kwaad van die uitspraken van haar.

Hoe kun je een weerloos kind slaan?

En dat dan ook nog een liefdevolle daad noemen?

Ik krijg zin om haar eens liefdevol te tuchtigen.

Dan zeg ik bij voorbaat;' sorry, dit moet even'.

En dan krijgt ze er met alle liefde van langs.

Echt, ik zit al een hele poos op m'n handen!
quote:nouschi schreef op 22 april 2010 @ 19:15:

[...]

Is niet de eerste keer hoor Iris dat ze het hier over heeft,o.a. daarom zijn een aantal forummers het ook zat zo langzamerhand.

Wat weet ik Nouschi, zo begon ze ook haar forumcarriere hier, maar daarna werd ze best redelijk (al was het wel wat eenkennig in haar denkbeelden). Nu is haar masker echt volledig af en komt haar echte gedachtegoed volop naar boven en dat bevalt me niets.

Bannen hoeft wat mij betreft niet, want iedereen heeft recht op zijn/haar mening, maar gezellig babbelen met haar laat ik nu voor wat het is.
quote:iris1969 schreef op 22 april 2010 @ 19:02:

Nog even over mrsC: ik vind niet dat we nu met zijn allen haar met pek en veren van het forum moeten gaan verjagen als ware ze de eerste de beste heks.

Ja ze kan enorm doordrammen en ja ze voelt zich verheven en ja ze is soms reuze irritant, maar daar zijn er wel meer van op dit forum. Dit alleen moet in mijn ogen geen reden voor bannen zijn....

Meen eens.

Niemand is verplicht daar te lezen of te reageren. Kijk allemaal even naar je eigen irritatie, waar die vandaan komt, ook de behoefte om met een latje te slaan?
quote:nouschi schreef op 22 april 2010 @ 19:15:

[...]

Is niet de eerste keer hoor Iris dat ze het hier over heeft,o.a. daarom zijn een aantal forummers het ook zat zo langzamerhand.Heb al vaker dingen over haar manier van posten in dit topic gelezen (geloof deel 1) Ik lees dan ook bewust haar topics/postings niet want dan ga ik zeker een ban krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven