Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Niet uit sensatiezucht, maar kan Norre haar opmerking niet hier gewoon kwijt? Volgens mij zat haar iets enorm hoog (ik heb het helaas niet meer gelezen).
Norre, ik las 'm ook nog.
Iets anders
Lief van jullie.

Volgens mij kan ik dit nog posten.

Jeetje, ben echt nog nooit tegen de angels ingegaan.
Ik ook niet Norre, maar dit maakt me best pissig.
En ik weiger ook aan dat verzoek te voldoen.

Ik zal msc niet bewust opzoeken, maar als ze op mijn forumpad komt (en ja dat kan ook zijn als ik een topic van haar open en lees) en ik krijg uitspraken over het tuchtigen van haar kinderen onder mijn neus, dan snoert niemand mij de mond, daar moet je mij dan echt voor gaan bannen.

Wat een idioot gedoe, negeren dat iemand verteld hoe en waarom hij zijn kinderen slaat?

Sorry, ben niet snel pissed te krijgen maar nu wel!
quote:iry schreef op 22 april 2010 @ 21:33:

Kom hier even mijn ongenoegen/ongeloof over de recatie van vief 1 ventileren.

WIJ mogen haar er niet meer op wijzen dat haar opvoedtechnieken, lees meppen met een stokje van haar kinderen, belachelijk/strafbaar idioot zijn?

Gewoon niet meer op reageren?

Dus verzoek is, sluit je ogen voor kindermishandeling.

Nooit!!

Heel erg mee eens.

Het is eigenlijk te zot om los te lopen.

In plaats van dat ze mevrouw geband hebben en er op z'n minst over dénken om de zaak te melden bij de Noorse politie moet de rest hier zijn mond houden.

Ik vind het erg ongepast van Viva.

Ik ga denk ik een topic openen dat ik de locale Rabo wil overvallen ("ik beschrijf alleen wat ik zelf wil doen, ik roep niemand ergens toe op") en dan kijken hoe de Viva reageert.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ja je bent er nog.
Grappig dat Viva Angel 1 wel een heel betoog houdt en ons continu de mond snoert.
quote:Norre schreef op 22 april 2010 @ 21:38:

Lief van jullie.

Volgens mij kan ik dit nog posten.

Jeetje, ben echt nog nooit tegen de angels ingegaan.

Heb het ook gelezen en zou het schandalig vinden als jij hierdoor een ban krijgt.

En wat de angel schrijft over zuigen??

Dat mens opent zulke topics niet voor niks,ze weet hoe men reageert en vind het heeeerlijk daarna te kunnen prediken cq zuigen over hoe zij het vindt!

Ze doet het erom,ik zweer het je!!

Bah,wat een omgekeerde wereld hier af en toe..
Maar goed, zie post in moderator topic; het wordt als zuigen gezien.
Ik heb je niet gelezen Norre, maar zonder een geschreven woord snap ik dat er nare emotie's zitten
quote:Lunax schreef op 22 april 2010 @ 21:28:

[...]

Wat nou?

Ik sla normaal gesproken niet, maar maak voor haar HEEL GRAAG een uitzondering.
quote:amarettocola schreef op 22 april 2010 @ 21:41:

[...]

Heb het ook gelezen en zou het schandalig vinden als jij hierdoor een ban krijgt.

En wat de angel schrijft over zuigen??

Dat mens opent zulke topics niet voor niks,ze weet hoe men reageert en vind het heeeerlijk daarna te kunnen prediken cq zuigen over hoe zij het vindt!

Ze doet het erom,ik zweer het je!!

Bah,wat een omgekeerde wereld hier af en toe..
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nor darlin., je recalcitrantie staat je absoluut beeldig
Ik ben gewoon even helemaal van mijn padje hier zeg.

Insiders weten wel dat ik, zoals ik het zelf noem, stom in mijn vel zit de laatste tijd. Maar daarom juist kan ik opmerkingen die indirect over mijn kinderen gaan ECHT niet hebben nu. Ik vind het hier altijd een warm nest. Draag achter de schermen een aantal mensen een heel warm hart toe. Mensen die écht iets te klagen hebben, zal ik maar zeggen.

Mijn zoon kocht vandaag op zijn schoolreis van de volle 5 euro een cadeautje voor mij. Omdat 'ie mij lief vindt. En da's eigenlijk veel meer waard dan een hele discussie. Dus waarom ik dit doe? Beats me.. Het raakt mij in ieder geval!
Even eerste paar pagina's van het topless topic gelezen en wie begint er nou te brullen over onfatsoenlijk en dat het niet hoort en dat het egoistisch is?
Op digi vertellen hoe je illegaal muziek, films of software kan downloaden mag niet maar op kinderen vertellen hoe je je kinderen mishandelt mag wel.

Ergens gaat er hier iets mis.
Floor
Wat ik zo vreemd vind is dat de eerste keer dat ze zo van leer trok ze het voordeel van de twijfel kreeg (haar ban werd teruggetrokken) vanwege vrijheid van meningsuiting en ze kon weer met een schone lei beginnen en dat ze toch willes en wetens gewoon weer opnieuw met hetzelfde komt. Dat is toch pure provocatie en weer wordt er niets gedaan.
Floor, alvast voor strakjes... tot morgen
Ik heb het ook niet gelezen Norre maar je hebt het vast niet voor niks gepost en kan de strekking wel een beetje raden, belachelijk dit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nor, for what it's worth, ik vind je een prachtmens, met of zonder lekker vel ;)
Nor, je bent een joekelaar van het zuiverste water en dat je geraakt bent is gewoon menselijk.

Hiero, een fijne
Norre,dat over slechte baby,s raakte mij ook eerst,ik dacht ook gelijk aan mijn eigen meisje,zo onschuldig nog.

Maar toen dacht ik echt:

Dat mens WEET echt niet beter en is eigenlijk een zielige armzalige stumperd.

Dat je al zo verrot denkt over kleine kinderen zegt mij genoeg over hoe verrot je eigen brein dan is.

Verder eens met brum,een flink pak slaag met die zelfde houten lat zou mss wel eens helpen...alhoewel...volgens mij is ze al te ver heen.

Nee,ik geloof in karma,die krijgt alles terug!!
GATVERREDAMME. Dus.
anoniem_2523 wijzigde dit bericht op 22-04-2010 21:50
Reden: Ik word gewoon dyslectisch van kwaadheid
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven