Good luck!
vrijdag 23 april 2010 om 18:20
IK HEB JULLIE GEVONDEN!!!!
Bam, een bril zal je leuk staan, je hebt een echt brillenhoofd!
Hel, oh een leesbril, dan begint de aftakeling .
Mal, wat leuk van die muziekles zeg. Heel lief van Mr J.!
Star, heb je al wat gehoord?
Compu, wat een uitgebreid plan! Vind je dat lastig, zo ontzettend diep over je kindje nadenken?
Enka, je hebt vast een mooi hoofd met make-up, heel uitgeslapen.
Bam, een bril zal je leuk staan, je hebt een echt brillenhoofd!
Hel, oh een leesbril, dan begint de aftakeling .
Mal, wat leuk van die muziekles zeg. Heel lief van Mr J.!
Star, heb je al wat gehoord?
Compu, wat een uitgebreid plan! Vind je dat lastig, zo ontzettend diep over je kindje nadenken?
Enka, je hebt vast een mooi hoofd met make-up, heel uitgeslapen.
vrijdag 23 april 2010 om 18:22
vrijdag 23 april 2010 om 18:37
Even afwachten of de lijmpoging gelukt is. Ik word er ook moe van. Ze komen volgende week. Bellen ze op en vragen of oma ook mee kan komen. Ja, prima, maar wel druk dan in die logeerkamer. Man vraagt of ze dan een hotelletje om de hoek willen nemen, alleen voor de overnachting et voila, bom gebarsten. Jammer, want we hadden zin dat ze kwamen.
Brillenhoofd is echt een compliment hoor Bam! Beter dan een billenhoofd bedenk ik nu .
Brillenhoofd is echt een compliment hoor Bam! Beter dan een billenhoofd bedenk ik nu .
vrijdag 23 april 2010 om 19:40
vrijdag 23 april 2010 om 20:16
Ach sterkte daar Mal en Malman!
Jin, tss weer gezeik dus. Ik denk dat zij hadden verwacht dat je de jongens samen zou doen zodat oma een eigen kamer zou hebben. Zoiets ofzo.
Ik zeg altijd tegen man: als we ooit weer naar het buitenland gaan nemen we een ieniminie huisje aan de zee (want het is dan wel weer een warm land ) zodat het duidelijk is dat er geen logé's bijkunnen. Iedereen welkom maar in een hotel.
Lekker aso haha.Maargoed,bij ons kwam ook iedereen 2 tot 3 weken, dat is lief maar benauwend hoor...
Maargoed, veel sterkte voor jou.
Muur net even gauw roze gemaakt, kunnen we morgen eroverheen behangen. Hoop dat het wat wordt. En niet te duideljk doorschijnt, want de roze is niet helemaal het roze wat ik hoopte.Ik heb slechts nog driekwart pot haha. Ik koop altijd teveel... en als het nou te gek was die kleur dan kon ik er nog wat mee.Maar het is een beetje oud roze geworden zeg maar. Nouja, niet te hoor, op zich wel een leuke kleur.Maar niet helemaal.
Bla bla ik hou op.
Jin, tss weer gezeik dus. Ik denk dat zij hadden verwacht dat je de jongens samen zou doen zodat oma een eigen kamer zou hebben. Zoiets ofzo.
Ik zeg altijd tegen man: als we ooit weer naar het buitenland gaan nemen we een ieniminie huisje aan de zee (want het is dan wel weer een warm land ) zodat het duidelijk is dat er geen logé's bijkunnen. Iedereen welkom maar in een hotel.
Lekker aso haha.Maargoed,bij ons kwam ook iedereen 2 tot 3 weken, dat is lief maar benauwend hoor...
Maargoed, veel sterkte voor jou.
Muur net even gauw roze gemaakt, kunnen we morgen eroverheen behangen. Hoop dat het wat wordt. En niet te duideljk doorschijnt, want de roze is niet helemaal het roze wat ik hoopte.Ik heb slechts nog driekwart pot haha. Ik koop altijd teveel... en als het nou te gek was die kleur dan kon ik er nog wat mee.Maar het is een beetje oud roze geworden zeg maar. Nouja, niet te hoor, op zich wel een leuke kleur.Maar niet helemaal.
Bla bla ik hou op.
vrijdag 23 april 2010 om 21:06
Ik heb wit behang met een bloemetje als reliëf erin. Maar dat is heel dun behang en neemt de kleur van de ondergrond aan (nouja, enigszins).
Daaronder (dus halverwege de muur) of daarboven (moeten we morgen nog even bekijken) komt een wit roze ruitje.
Op een andere muur komen roze/witte verticale banen en de 3e muur is nu wit.Blijft wit of mss wat zilverachtig ofzo. Ik denk wit.
Daaronder (dus halverwege de muur) of daarboven (moeten we morgen nog even bekijken) komt een wit roze ruitje.
Op een andere muur komen roze/witte verticale banen en de 3e muur is nu wit.Blijft wit of mss wat zilverachtig ofzo. Ik denk wit.