Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is hier best strak in huis hoor Hel.

Mijn kinderen zijn niet zo leuk als accesoire hoor, de een zit onder de vlekken en de ander is alleen maar boos van onder zijn capuchontrui
Hij heeft iig wel een leuke naam bedacht Enka, beter dan Dora zoalshet eerst was.

BAM kermis hier weer weg. Ik ben niet gegaan hoor. Ga jij wel !
die 24 uur zijn rap voorbij gegaan suze
Hè ben je er al? Ban was toch om 22 uur ingegaan? Of ben je illigaal? Mogen wij wel met je praten dan ?
Voor mij hoeft deze kermis ook niet zo nodig, maar Juul vindt alles wat kermis heet leuk, dus ja wij gaan wel.

Voorproefje op de tilburgse kermis
IK HEB JULLIE GEVONDEN!!!!

Bam, een bril zal je leuk staan, je hebt een echt brillenhoofd!

Hel, oh een leesbril, dan begint de aftakeling .

Mal, wat leuk van die muziekles zeg. Heel lief van Mr J.!

Star, heb je al wat gehoord?

Compu, wat een uitgebreid plan! Vind je dat lastig, zo ontzettend diep over je kindje nadenken?

Enka, je hebt vast een mooi hoofd met make-up, heel uitgeslapen.
Zo, ben ik weer!

Had druk op werk, een gedoetje zeg maar. Jongste al twee dagen aan het piepen van de pseudo krupp. Ben gisteren maar naar de arts geweest en heb Prednison gekregen. Mamax, krijg jij dat ook weleens voor Maxi?

Verder een ik-hoop-nog-te-redden explosie met schoonouders. Bah.
proest, of ik daar trots op moet zijn met een BRILLENHOOFD en is dat een compliment? proest
Is het weer zo ver Jinny? moet je dat nog wel willen dan dat het goed komt? Ik zou er zo langzamerhand mijn buik vol van hebben. bah
Even afwachten of de lijmpoging gelukt is. Ik word er ook moe van. Ze komen volgende week. Bellen ze op en vragen of oma ook mee kan komen. Ja, prima, maar wel druk dan in die logeerkamer. Man vraagt of ze dan een hotelletje om de hoek willen nemen, alleen voor de overnachting et voila, bom gebarsten. Jammer, want we hadden zin dat ze kwamen.

Brillenhoofd is echt een compliment hoor Bam! Beter dan een billenhoofd bedenk ik nu .
Jeee waar je al niet moeilijk om kan doen zeg.

sommige mensen............
Nationale brillenkoopdag. Ceetje kopstootte de mijne stuk vandaag (mijn gewone bril dus, niet mijn nieuwe zonnenbril, pfieuw ).

Oei, explosie met schoonouders. Fijn gevoelige typjes weer zeg, pfffff.
malman hier:

Ik moest doorgeven van Mal dat we allebei ziek zijn en koorts dat ze daarom niet post....

Mr. J lichte verhoging maar meer omdat hij moe is denk ik...
Stressed is just desserts spelled backwards
Malman, dan ben je een echte kerel, ziek komen posten .

Beterschap voor jullie daar!!!!
Star, balen van die bril! Was je toe aan een nieuwe?
komt omdat ik op de bank moet liggen want mal ligt in het grote bed maar wil niet delen

De computer staat hier vandaar.... ga nu de pfaffs kijken (voor de 3e keer dat ik alles zie haha)

fijne avond allen....
Stressed is just desserts spelled backwards
Arme Malman, en Mal ligt daar helemaal alleen in het bed! ze zal je moed bewonderen hoor, als ze weer beter is. Sterkte!
Jeetje Malman, weer ziekenboeg bij jullie; beterschap!!!

Mwa, bril was twee jaar (of drie) oud, dus mocht wel weer op zich, maar had ook nog wel even door gekund.
Ach sterkte daar Mal en Malman!

Jin, tss weer gezeik dus. Ik denk dat zij hadden verwacht dat je de jongens samen zou doen zodat oma een eigen kamer zou hebben. Zoiets ofzo.

Ik zeg altijd tegen man: als we ooit weer naar het buitenland gaan nemen we een ieniminie huisje aan de zee (want het is dan wel weer een warm land ) zodat het duidelijk is dat er geen logé's bijkunnen. Iedereen welkom maar in een hotel.

Lekker aso haha.Maargoed,bij ons kwam ook iedereen 2 tot 3 weken, dat is lief maar benauwend hoor...

Maargoed, veel sterkte voor jou.

Muur net even gauw roze gemaakt, kunnen we morgen eroverheen behangen. Hoop dat het wat wordt. En niet te duideljk doorschijnt, want de roze is niet helemaal het roze wat ik hoopte.Ik heb slechts nog driekwart pot haha. Ik koop altijd teveel... en als het nou te gek was die kleur dan kon ik er nog wat mee.Maar het is een beetje oud roze geworden zeg maar. Nouja, niet te hoor, op zich wel een leuke kleur.Maar niet helemaal.

Bla bla ik hou op.
Toch jammer van die bril Star! Stond je leuk. Al een idee voor de volgende?

Amalia, wat voor behang ga je nemen? Klinkt toch wel mooi die verf, foto straks als het klaar is?
Ik heb wit behang met een bloemetje als reliëf erin. Maar dat is heel dun behang en neemt de kleur van de ondergrond aan (nouja, enigszins).

Daaronder (dus halverwege de muur) of daarboven (moeten we morgen nog even bekijken) komt een wit roze ruitje.

Op een andere muur komen roze/witte verticale banen en de 3e muur is nu wit.Blijft wit of mss wat zilverachtig ofzo. Ik denk wit.

kan je het hier een beetje zien?
Ja, leuk is het! Heel zoet, maar dat mag ook wel nu je een meiske krijgt .
Arme jongste, hij heeft het echt benauwd. Ik ga maar even bij een open raam zitten met hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven