Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hier een berichtje weer van mij..

Zo goed als ik me vanmorgen voelde, zo slecht voel ik me nu..

Grr je moet ook nooit je werk moeten bellen in mijn geval, maarja moet aan het werk maandag .

Ben weer lekker boos, verdrietig en vanalles nog meer...

Ontopic:

Ga ik mijn kaartjes nu schrijven, ook die van een forumster.

Ik ben schandalig ik weet het, kom dr echt niet aan toe om een kaartje te kiezen, schrijven en te posten..
Tine, gefeliciteerd!!!!

En ik dacht meer dat jij hier dan in de buurt zou komen wonen hoor, hahaha

Hier is de post ook nog geweest.

Maar helaas geen pc-kaarten voor mij.

Nog wel een hoera een jongen kaart.

Zoonlief is morgen 1 maand oud maar die kaarten worden nog wel met grote regelmaat bezorgt.
VrouwuitL, ik ben Stephany.

4kaarten hier (wauw) en nog 6 RR Unesco. Puf om te schrijven is er niet.

Tine, gefeliciteerd met je baan.

Noa_lynn .

Kippesoep was op in huis heb maar een pompoensoep gehad.

Zondag ga ik (hopelijk) kaarten versturen.
Tine: van harte gefeliciteerd zeg. Leuk.

Steph: beterschap

Noa:

Chayuz: als je de rits in de zijnaad stikt is dat niet zo heel erg moeilijk.

Hier vandaag helemaal niets. Het vliegveld hier zit dicht (er wordt naar het noorden van het land gevlogen of naar Glasgow voor degenen die op doorreis is (Europa-USA of andersom)).

Er komt hier zo nu en dan een sneeuwvlokje voorbij dwarrelen....
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik heb even zitten denken of ik wel mee moet doen aan de hyvesruil. Hier zijn de vluchten naar europa namelijk weer gecancelled en ik heb dus geen idee hoe lang dat nog gaat duren. Mijn kaartje naar NL (official) is inmiddels al 9 dagen onderweg. Als jullie het niet erg vinden om misschien lang op een kaartje te wachten dan doe ik mee en anders laat ik deze ronde voorbij gaan.
Tine, laat maar weten als ik iets moet meebestellen voor je, ik zou wss eind volgende week gaan bestellen :-)
ff heel snel want ik zag vanuit mijn ooghoek goed nieuws:

TINE GEFELICITEERD :D helemaal top!

zo en nu ga ik eerst de rok afmaken en dan alles bijlezen!
Doe maar gewoon mee hoor Snjo. Wij zijn tenslotte allemaal erg geduldig.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Gewoon meedoen hoor Snjokorn..

Dan gaat het motto zeker op: Beter laat dan helemaal niet.

Enne jij kan dr niets aan doen toch..

Haha Janna, wat is dat? Geduld??
Vrouwlimburg bedankt voor je antwoord over de postcardboeken, misschien dat ik binnenkort ook maar eens een kijkje ga nemen op de site.

Tine. ik ben heel erg blij voor je dat je bent aangenomen!

Ik vond het zo vervelend dat het elke keer (net) niet werd, maar nu dus wel en op een leuke plek, van harte meid!

Ik probeer alles verder mee te lezen, maar de laatste we(e)k(en) gaat het zo snel. Weet allemaal dat ik jullie berichten in ieder geval lees.

PC= kaarten gekocht bij de vvv van bekende gebouwen in mijn stad. Daar word zoveel naar gevraagd, ik moet ze wel op voorraad hebben
Oke, ik doe gewoon gezellig mee.
ik heb nog niet gekeken naar de postcardboeken. Ben benieuwd hoe lang dat nog duurt...

Goed zo Snjo!
Gelijk heb je snjo! Kan jij niet aan doen dat het zo is natuurlijk van het vliegverkeer, ze komen er ooit wel door :-)

3 kaartjes vandaag!

2 officials, uit Polen en Noorwegen en uit Portugal een RR!

Oja en een hurray uit Duitsland, helaas een lege :(

Ligaa: die moet ik ook nog gaan halen, want ze zijn ook weer op :-) Die worden idd veel gevraagd, is wel handig, hoef je geen specifiek kaartje te zoeken
Kaartje bij de Franse dame met het Franse profiel is aangekomen. Gewoon een korte Engelse hurray. Ze vond mijn kaart wonderful (slapende hondje bij pp-junkie uit de koopjes hoek). Ze ging verder niet in op mijn vriendelijke opmerking dat ik het lastig vond om haar profiel te vertalen...

Maar na 2 hurrays vandaag mag ik er weer 2 versturen. Leuk... ik heb vaak de neiging om alvast op "verstuur een kaart" te drukken uit nieuwsgierigheid. Om er daarna achter te komen dat ik op dat moment helemaal geen tijd heb om direct een kaartje te gaan zitten kiezen en schrijven... Ik schrijf mijn kaarten ook altijd helemaal vol. De kaart die ik vandaag kreeg had maar een paar zinnen... dat valt soms wel een beetje tegen. Maar het was dan ook een man!
Wil ook wel weer meedoen met de hyvesruil ;)

Tine, heb je op hyves al gefeliciteerd, maar hier nogmaals!!! Super ik wist het, je kan het!!!!

Tuurlijk mag je gewoon meedoen, snjokorn dan moeten we gewoon wat meer geduld hebben toch....

Ik heb al zes dagen gewoon niets ontvangen.... geen hurrays en geen kaartjes... voel me echt zoooooo zielig, ben gewoon aan het afkicken ...

Ik hoef totaal geen kaarten meer te kopen de eerste tijd... hahahah heb er MEER DAN GENOEG.
Tine gefeliciteerd!! Super zeg!!

Voor meer mensen hier, en voor mij ook een goede PC dag!

1 Hurray uit Duitsland, na 7 dgn

2 kaartjes gekregen, 1 uit Amerika, 14 dgn, 1 uit spanje, 8 dgn

Ik wil ook wel aan hyves mee doen, hoe vind ik jullie?

Fijn weekend, met het heerlijke weer!!
Joepie!!!

Weer een hurray hier.

Kaartje naar Nederland is na 2 dagen geregistreerd!!!

Dat word het weekend echt lekker kaarten schrijven hier.

3 stuks in totaal.

Ik heb nu in totaal 37 verzonden en 30 ontvangen.

Word nu toch echt tijd dat de postbode mij ook weer een verblijd met wat kaarten hoor.
quote:Jenneke_1980 schreef op 23 april 2010 @ 20:52:

Ik wil ook wel aan hyves mee doen, hoe vind ik jullie?

Fijn weekend, met het heerlijke weer!!

Volgens mij kan ik jou wel vinden op hyves vanwege jouw kaartje..

Zal wel even zoeken..

Ik heb je uitgenodigd, vermoed ik .
Dank je, dat gaat snel zeg.....
Forummen gaat me als 1 van de weinige dingen erg goed af, de laatste weken .

Kom ook niet toe aan mn kaartjes schrijven, jammer genoeg.
Knuffel noa-lynn!!! Geeft niet, ik begrijp het!
Noa – Lynn dikke knuffel! wel aan jezelf denken, als je lichaam en geest zegt dat het niet kan dan kan het niet, straks zit je nog veel langer bij huis en zover moet het toch echt niet komen…

Snjokorn, dank je wel, het is mij gelukt de blinde rits :-D stiekem wel een beetje trots… morgen ga ik de rok afmaken want het wou met op het laatst niet meer goed lukken, dan kan het beter aan de kant leggen. (en volgens mij heb ik hier een hulplijn ontdekt :-D )

maar waarom ik nu nog reageer..... mijn kaart naar Rusland is aangekomen na 49 dagen :D en ze waren er nog heel blij mee ook (maar ik kan mij niet herrinneren welke kaart ik heb gestuurd... dulligheid.... )

nou ik kruip zometeen mijn bedje in, morgen ff lekker rommelmarkten! hou ervan!
@Noa_Lynn, rustig aan, goed op je grenzen letten...

Chayuz, goed van je rits! En je kunt je kaarten zelf ook uploaden he, dan kun je zien welke je gestuurd hebt...

Jenneke, als je eenmaal iemand van ons op hyves hebt lukt de rest wel..
haha Janna klopt! maar daar denk ik altijd aan nadat mijn vingertoppen zijn losgekomen van de kaart bij de brievenbus... en over het algemeen ben je dan net te laat...
Ik probeer heel erg op mijn eigen grenzen te letten, alleen is mn werk er niet mee eens dat ik vast hou aan 4 uur per dag werken terwijl ze zelf met dit voorstel kwamen.

Nu dus komende week 3x 4uur en 1x 5uur en dan een 10 km heen en ook weer terug fietsen per dag, omdat ik nog altijd duizelig ben rijd ik liever geen auto.

Woensdag ben ik vrij, maar staat al wel volgepland die dag.

Mijn bedrijfsleider wil trouwens gedurende de week wel de uren uitbreiden kreeg ik het gevoel.. (werk in een supermarkt als caissiere).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven