Forumanarchie

23-04-2010 22:02 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd is het niet gezellig op het forum. Er zijn nieuwe angels en de honden ruiken bloed. De schijnbaar wankele situatie maakt dat een groep forummers zich als een front tegen Naomi en de maderators keert. In vivaland heerst nu grote verwarring die zich pijnlijk uitte in het onbannen van een grote groep gebanden. Een totaal verkeerd signaal.

Ik ben geen matennaaier, geen so called nsb-er, ik meld zelden of nooit bij de angels, maar ik verwacht in ditgeval dat diegenen die het betrof bij een volgende ban gewoon 48 uur aan hun broek krijgen zoals iedereen bij een tweede ban.

Met mij is ook geen mededogen en deze situatie schept een percedent om over iedere ban een hoop stennis te maken. Sterker nog, nu meent iemand een onterechte ban te hebben, maar vanwege het weekend moet die uitgezeten worden.

Zo willen we het natuurlijk niet hebben.

Een oproep aan alle anarchisten. Doe eens aardig.
Ga jij eens lekker met kipfilet spelen joh!!! Opruiert, Stoker !!
Aliquando et insanire lucundum est
...
anoniem_41557 wijzigde dit bericht op 23-04-2010 23:58
Reden: Een beetje niet heel erg goed opgelet, foute mededeling mijnerzijds, sorry
% gewijzigd
Aardig tegen wie?
Mis ik elke keer alle rellen, of log ik op de verkeerde tijden in, of wordt alles al geschoond voordat ik er kennis van neem ?

Maar we zijn hier natuurlijk wel lief voor elkaar.

Had ik punten bij je gescoord Willem, als ik geheel vrijwillig en principieel mijn bantijd had uitgezeten?

En vrees niet, mezelf kennende kom ik vroeg of laat vanzelf een keer uit bij die 48 uurs ban. Kwestie van tijd!
Wat een onzin. Er is gisteren ondoordacht/onhandig geband en vandaag is dat rechtgezet. Er is dus sprake van een zelfcorrigerend vermogen bij Viva en dat is uitstekend, dat herstelt vertrouwen.

Een fout maken is menselijk, zelfs voor Angels, maar een fout toegeven (al is het impliciet) is verre te verkiezen boven koppig vasthouden aan een eerder genomen onjuiste beslissing.

En verder is het best nog wel gezellig op het forum.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Sterker nog Floor, na 48 uur komt de week
Geen ban gehad en geen waarschuwing dus dit gaat niet over mij . Ik ben nog waarschuwing/ban maagd
Zeg ik heb je vanmiddag nog een biertje aangeboden snotaap
quote:Donkeyshot schreef op 23 april 2010 @ 22:10:

Wat een onzin. Er is gisteren ondoordacht/onhandig geband en vandaag is dat rechtgezet. Er is dus sprake van een zelfcorrigerend vermogen bij Viva en dat is uitstekend, dat herstelt vertrouwen.

Een fout maken is menselijk, zelfs voor Angels, maar een fout toegeven (al is het impliciet) is verre te verkiezen boven koppig vasthouden aan een eerder genomen onjuiste beslissing.

En verder is het best nog wel gezellig op het forum.Helemaal eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
achhh ik ben er nog steeds.......al jaaaaaaaaaaaaaaaren
Ja, balen Willem..

Ben blij dat ik m'n ban kwijt ben. Heeft niets met anarchie te maken maar met "gerechtigheid".
quote:Donkeyshot schreef op 23 april 2010 @ 22:10:

En verder is het best nog wel gezellig op het forum.Ook helemaal mee eens.
Iets anders
Ik ben blij dat ik ontband ben, grote klasse van Viva.
I am an anarchist! Don't know what I want but I know how to get it!

I am an antichrist!

(met dank aan de Sex Pistols)
- Zucht-
Het gaat je ook dit keer niet lukken Willem, je bent te laat eigenlijk met je opruiende topic. Mosterd noemen we dat ook wel hier op het gezellige VivaForum! Take it like a *kuchkuch* man, je bent gewoon niet zo unbanable. Shit happens!
Willem steek jij als eerste hand in eigen boezem. regelmatig provoceer jij en zoek je net het randje van wat kan op. Ik vind je bericht dan ook hypocriet en vals. Ik deel je mening niet dat het komt omdat er vanwege "nieuw bloed" meer wilde honden op af komen. Het is een feit dat er gisteren een inschattingsfout gemaakt is. Jammer genoeg is dit totaal uit de hand gelopen.
Het wel en wee van Viva gaat geheel langs me heen.
Wat stellen die bannetjes nog voor? Bannetje voor 24 uur, een microban, een miniban....

Vroeger! Jaaaaa, toen kreeg je meteen twee weken aan je digitale broek!

Maar nu? Pffffft
quote:Groll schreef op 23 april 2010 @ 23:02:

Het wel en wee van Viva gaat geheel langs me heen.Mij ook. Zalig zijn de onwetenden!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Willem.... is dat niet die rukker?
quote:loomii schreef op 23 april 2010 @ 23:43:

Willem.... is dat niet die rukker?

Yep!

"Er was eens een man in Den Haag,

die deed het met zichzelf wel erg graag.

De hele dag ging het van rukrukruk,

hij spoot iedereen zo van de kruk.

Maar van al dat gefapfapfap,

bleef zijn "Wimpie" op een dag helemaal slap.

Hij rukte en fapte zich ongans,

maar "wimpie" bleef een slapzwans.

De moraal van deze limerick,

ruk nooit tijdens het lezen van het Vivaforum...

voor je het weet heb je een dooie pik!"
quote:quattro35 schreef op 23 april 2010 @ 23:31:

Wat stellen die bannetjes nog voor? Bannetje voor 24 uur, een microban, een miniban....

Vroeger! Jaaaaa, toen kreeg je meteen twee weken aan je digitale broek!

Maar nu? PffffftMaar je krijgt ze nu wel veel sneller!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven